L'errore SteamUI.dll hè spessu quandu quessi l'utenti stanu à stallà una nova versione. Invece di a prucedura di stallazione, l'utente riceve solu un missaghju. "Impossibile carregà steamui.dll"seguita da l'installazione stessa.
Fix error SteamUI.dll
Ci sò parechje maniere per riparà u prublema, è u più spessu ùn costituiscenu nunda di cumpiimentu per l'usu. Ma prima di tuttu, assicuratevi chì u travagliu di Steam ùn blocchi micca l'antivirus o u firewall (sviluppatori incorporati o da sviluppatori terzi). Spegnesi sia, sia in u cuntrariu di listini neri è / o registri di software di sicurezza, è tandu pruvà à aprite Steam. Hè pussibule chì in questa fase a risoluzione di i problemi sia per voi - basta aghjuntà Steam à a lista bianca.
Vede ancu:
Disabilite Antivirus
Disattivà u firewall in Windows 7
Disabilite Defender in Windows 7 / Windows 10
Metudu 1: Reset Steam Settings
Avemu principiatu cù e più semplhe opzioni è u primu hè di resettà i cunfusioni di Steam cù un comandu speciale. Questu hè necessariu s'ellu l'utente imposta manualmente, per esempiu, l'impostazioni regiunali sbagliate.
- Chiudite u cliente è assicuratevi chì ùn sia micca trà i servizii in esecuzione. Per fà quessa, apri Task Managercambia in "Servizi" è se truvate "Steam Client Service", cliccate à dirittu nantu à elli è seleziona “Stop”.
- E per a finestra Runblocco Win + Rentrate in squadra
vapore: // flushconfig
- Quandu dumandà permessu per cuminciare u prugramma, risponde in modo affirmativu. Dopu à quessa, ripartite u computer.
- Poi, invece di a scorciaghjera di solita per cui tu inserisci u clientu di ghjocu, aprite u cartulare Steam (per difettu
C: Archivi prugrammi (x86) vapore
) induve u schedariu EXE di u listessu nomu hè memorizatu, è u mandatu.
S'ellu ùn hè micca riparatu l'errore, andate.
Metudu 2: Pulite u cartulare di Steam
A causa di u fattu chì certi file sò danneggiati o à causa di qualchi altri prublemi cù i schedari da u directory Steam è ci hè un prublema chì questu articulu hè dedicatu. Una di e opzioni effettive per eliminà u servitore pò esse una pulizia selettiva di u cartulare.
Aprite u cartulare Steam è sguassate i 2 file da quì:
- libswscale-4.dll
- steamui.dll
Qui vi truverete Steam.exe, chì esce.
Pudete ancu pruvà eliminà a cartella. "Cache"chì hè in a cartella "Vapore" ind'è u cartulare principale "Vapore" è dopu avvia u clientu.
Dopu avè disinstallatu, si consiglia di riavvià u vostru PC è poi lanciate Steam.exe!
In casu di fallimentu, cancellate tutti i file è e cartelle da Steam, lascendu u seguitu:
- Steam.exe
- userdata
- Steamapps
Da a stessa cartella, lanciate u Steam.exe rimanente - u prugrammu cumincerà à fà l'upigrafia se a situazione hè perfetta. No? Va avanti.
Metudu 3: Rimuete a versione Beta
L'utenti chì anu attivatu a versione beta di u clientu sò più propensi à scuntrà un errore di aggiornamentu. Hè più faciule per disattivarla cancellendu u schedariu di u nome "Beta" da cartella "Pacchetto".
Rinviate u vostru computer è esegui Steam.
Metudu 4: Edit Properties Proprietà
Stu prughjettu hè di aghjunghje un comando speciale à a etichetta di Steam.
- Crea una scorciatazione di Steam cliccendu cun u cliccatu cù a destra in u schedariu EXE è selezziunate l'elementu correspondente. Se avete dighjà una, saltu stu passu.
- Cliccate à diretta è aprite "Pruprietà".
- Esiste in a tabulazione "Etichetta"in u campu "Object" inserite u seguente spaziu separatu:
-clientbeta client_candidate
. Salvà nantu à "OK" e lanciate u draghju editatu.
Metudu 5: Reinstallazione di vapore
Una opzione radicale, ma estremamente semplice - reinstallà u clienta Steam. Questu hè un metodo universale di risolve parechji prublemi in i prugrammi. In a nostra situazione, pò esse ancu bè successu sì avete l'errore in dumanda quandu pruvate à stallà una nova versione sopra a vecchia.
Prima di ciò, assicuratevi di fà una copia di backup di i più preziosi - cartulari "SteamApps" - Dopu à tuttu, hè quì, in una sottocartella "Cuntinu", tutti i ghjochi chì avete installatu sò salvati. Trasferisce à qualunque altro locu da u cartulare. "Vapore".
In più, si consiglia di copre u cartulare situatu inX: Giochi di vapore
(dove X - a lettera di l'unità in cui hè installatu u client Steam). U fattu hè chì l'iconi di i ghjochi passanu in questa cartella, è in certi casi l'utenti, eliminendu u clientu propiu è lasciatu i ghjochi, dopu a stallazione di Steam, pò truvà a mostra di scorciaguli bianchi per tutti i ghjorni invece di quelli stabiliti da ognuna per difettu.
Poi seguite a procedura di rimucinazione standard cum'è voi avete cun qualsiasi prugramma.
Se stu aduprendu un software per pulisce u registro, usali in più.
Dopu à ciò, andate in u situ di sviluppatore ufficiale, scaricate è installate l'ultima versione di u client.
Andate à u situ ufficiale di Steam
Quandu hè installatu solu se casu, ti cunsiglii di disattivà l'antivirus / firewall / firewall - tutti quessi difensori di sistema chì ponu in blettu per bloccà u travagliu di Steam. In u futuru, sarà basta per aghjuntà Steam à a lista bianca di u prugramma antivirus per lancerà è aggiornà liberamente.
Nantu à a maggior parte di i casi, i metudi di sopra sò d'aiutu l'utente. Tuttavia, raramente, i cause chì causanu a crash di SteamUI.dll sò altri prublemi, cume: mancanza di diritti di amministratore per funziunà Steam, conflitti di driver, problemi di hardware. Sarà necessariu per sfrutterà questu da l'utente indipindente è in passatu da u semplice à cumplicu.