Caccià l'errori in d3drm.dll

Se u cooler faca u sgrignamentu sonu mentre u computer hè in esecuzione, più probabilmente, ci vole à esse pulitu di polvere è lubrificatu (o pò esse completamente rimpiazzatu). Hè pussibule à lubrificà u frigorifero in casa cù l'aiutu di l'utili dispunibili.

Fasi preparatoria

Prima, preparate tutti i componenti necessarii:

  • Liquidu contenente l'alcol (vodka pò esse). Sarà necessariu per una migliore pulizia di l'elementi più freschi;
  • Per a lubrificazione hè megliu ad aduprà a consistenza inviscid d'oliu macchina. S'ellu hè troppu viscosu, u frigoriferi pò fà cume u peghju. Hè cunsigliatu di aduprà un oliu speciale per a lubrificazione di i cumpunenti chì sò venduti in ogni magazinu informatica;
  • Cuscinetti e bastoncini di cotone. Solo in casu, piglieli un pocu più, perchè A quantità raccomandata hè assai dependente da u gradu di contaminazione;
  • Pani secchi o tovaglioli. Sò ideali se avete stroffe speciali per pulì i cumpi d'ordinatore;
  • Aspiratore. Hè dumandatu avè una putenza scusa è / o avè a capacità di adeglià;
  • Pasta termica. Optional, ma si consiglia di fà una cambia di pasta termica durante a procedura.

In stu stadiu hè necessariu scullà u computer da a tensione d'alimentazione, se avete un portatili, allora smarrà ancu a batteria. Mette u casu in una posizione orizzontale per riduce u risicu di scunettà accidentalmente qualchi cumpunente da a carta madre. Rimuete a copertura è ghjunghje à u travagliu.

Tappa 1: Pulizia primaria

In stu stadiu, avete bisognu di fà a pulizia di a più alta qualità di tutti i cumpunenti di PC (in particulare ventilatori è radiatori) da polvere è ruggine (se esiste).

Seguitate sta istruzioni:

  1. Rimuete u frigoriferi è i ventilatori, ma ùn li pulisci micca da a polvere, ma ripuseli.
  2. Pulite i rimanenti componenti di u computer. S'ellu ci hè parechje di polvere, allora utilizate un aspiratore, ma solu cù una putenza minima. Dopu avè pulitu cù un aspiratore, scurdate tuttu u cartulare cù un strettu seccu o un serviziu apice, rimuovendu a polvere rimanente.
  3. Cammina attornu cù tutti i anguli di a scheda madre cù un pennu, scrubbing particelle di polvere da posti difficiule à ghjunghje.
  4. Dopu à a pulizia completa di tutti i componenti, pudete andà à u sistema di raffreddamentu. Se a pruspettiva di u cooler permette, disconnette u ventilatore da u radiatore.
  5. Usendu un aspiratore, rimuovi u stratu di polvere principale da u radiatore è u ventilatore. Alcuni radiatori ponu esse puliti completamente cù un aspiratore.
  6. Cammini di più nantu à u radiatore cù un pennu è un tovaglioli, in e zone remote estendu pudete aduprà tamponi di cotone. A cosa principali hè di sbarrazzà solu di a polvere.
  7. Ora pulisci u radiatore è e le pale di ventellu (s'ellu sò metalli) cù tapette di cotone è bastoncelli, leggermente inzuppati di alcool. Questu hè necessariu per eliminà piccole formazioni di corrosione.
  8. I punti 5, 6 è 7 anu ancu esse effettuati cù l'alimentu, avendu disconnessu nanzu da a scheda madre.

Vede ancu: Cumu rimuovere u cooler da a scheda madre

Stage 2: Cooler Grease

Quì hè a lubrificazione diretta di u ventilatore. Fate casu è fate questu prugramma luntanu da i componenti elettronichi per micca dà un cortocircuitu.

L'istruzione hè cum'è seguita:

  1. Rimuete u adesivu di u ventilatore di u cooler, chì si trova in u centru. Sottu hè un muvimentu chì ruota le lame.
  2. In u centru hè un buctu chì deve esse pienu di grassa secca. Rimuete u so stratu principale cù un manghjà o un cotonu, chì ponu pre-umidificà in alcool per fà u oliu più faciule da drenà.
  3. Quandu u stratu principale di lubrificante hè finitu, fate una pulizia "cosmetica", sbarazzanu di i residui di oliu. Per fà quessa, inzuppà bocciuli di cuttone o un discu è cammina attentamente nantu à u muvimentu centralizante.
  4. À l'interno di l'asse, avemu riempitu un novu lubrificante. E megliu ad aduprà un lubrugliu di media consistenza, chì si vende in magazzini specializati in rete. Sgocciottà solu un paiu di gocce è distribuisce uniformemente nantu à tuttu l'asse.
  5. Oghje u postu induve l'adesiu avia avutu bisognu da esse pulitu di a colla residua, cù l'aiutu di cuscinetti di cotone leggermente umidi.
  6. Fighjerate seriosamente u foru di l'asse cù una cinta adesiva in modo chì u grasso ùn inabba.
  7. Torcite e pale di ventu per circa un minutu per chì tutti i meccanismi sò lubrificati.
  8. Fate u listessu prucedimentu cù tutti i fan, cumpresu u ventilatore da l'alimentu.
  9. Aduprendu l'occasione, assicuratevi di cambià a pasta termica nantu à u processore. Per cumincià, cù un zuppa di cotone inzuppatu d'alcol, rimuovi u stratu di a vecchia pasta, è dopu applicà una nova.
  10. Aspira circa 10 minuti è assembli u computer à u so statu originale.

Vede ancu: Cumu applicà grassa termica à u processore

Se a lubrificazione di u cooler ùn hà micca aiutatu à migliorà l'efficienza di u sistema di raffreddamentu è / o u sormonu ùn hà micca sparitu, allora si pò significà chì hè tempu da rimpiazzà u sistema di raffreddamentu.