Temperatura di a scheda video - cumu scopra, prugrammi, valori normali

In questu articulu parleremu di a temperatura di una scheda video, cioè, cù l'aiutu di i prugrammi chì si pò truvà, quali sò i valori di operazione normali è un pocu tocca nantu à ciò chì fà se a temperatura hè superiore à sicura.

Tutti i prugrami descritti funzionanu bè bè in Windows 10, 8 è Windows 7. L'informazione presentata sottu sarà utile sia per i pruprietarii di schede video NVIDIA GeForce è per quelli chì anu avutu una GPU ATI / AMD. Vede ancu: Cumu scopra a temperatura di un urdinatore o di un prucessore di laptop.

Truvà a temperatura di a scheda video cù i vari prugrammi

Ci hè parechje maniere di vede ciò chì a temperatura di una scheda video hè in quel mumentu. Di norma, per questu scopu utilizanu prugrammi destinati micca solu per stu scopu, ma dinò per avè altru infurmazione nantu à e caratteristiche è u statu attuale di u computer.

Speccy

Unu di sti prugrammi - Piriform Speccy, hè cumpletamente libaru è pudelu scaricelu cum'è un installatore o una versione portatile da a pagina ufficiale //www.piriform.com/speccy/builds

Subitu dopu à u lancia, vedete i cumpuli principali di u vostru computer in a finestra principale di u prugramma, cumpresu u mudellu di a scheda video è a so temperatura attuale.

Inoltre, se aprite l'elemento menu "Grafica", pudete vede più infurmazione dettagliata nantu à a vostra scheda video.

Mi dumani chì Speccy - solu unu di tanti prugrammi di tali, s'eddu per una ragione ùn si adatta micca, fate attenzione à l'articolo Cumu scopra e caratteristiche di u computer - tutte e utilità in st'utimentu ponu ancu spiegà l'infurmazioni di sensori di temperatura.

Tempu GPU

Mentre preparava à scrive questu articulu, aghju avutu un altru prugrammu di tempu di GPU simu, chì a sola funzione di esse hè di mostra a temperatura di a scheda video, mentri, se hè necessariu, pò “stà” in a zona di notificazione di Windows è mostra u stato di riscaldamentu quandu u mouse hè piazzatu.

Inoltre in u prugramma GPU Temp (se lascite à travaglià) si tene un grafico di a temperatura di a scheda video, cioè, pudete vede quantu hà scaldatu durante u ghjocu, avendu già finitu di ghjucà.

Pudete scaricà u prugramma da u situ ufficiale gputemp.com

GPU-Z

Un altru prugramma libaru chì vi aiuterà ad avà quasi tutte l'infurmazioni nantu à a vostra carta di video - temperatura, frequenze di memoria è core di GPU, utilizzu di memoria, velocità di ventilatore, funzioni supportate è molto di più.

Se avete bisognu non solu di una misurazione di a temperatura di una scheda video, ma in generale tutte e informazioni nantu à questu - utilizate GPU-Z, chì pò esse scaricatu da u situ ufficiale //www.techpowerup.com/gpuz/

A temperatura normale di a scheda video durante u travagliu

Cume a tempera di funziunamentu di a scheda video, ci sò opinioni differenti, una cosa hè sicura: sti valori sò più alti chè per u processore centrale è pò differisce secondu a scheda video specifica.

Eccu ciò chì pudete truvà nantu à u situ ufficiale di NVIDIA:

Le GPU NVIDIA sò prucate per funziunà in modo affidabile à a temperatura massima dichjarata. Questa temperatura hè diversa per e diverse GPU, ma in generale hè di 105 gradi Celsius. Quandu a temperatura massima di a scheda video hè ghjunta, u cunduttore esce a stagnu (cicli salti, rallentendu artificiali u travagliu). S'ellu ùn hè micca riduttu a temperatura, u sistema si spegarà automaticamente per evitare danni.

Le temperature massime sò simili per e carte video AMD / ATI.

Tuttavia, ciò ùn significa micca chì ùn anu micca preoccupatu quandu a temperatura di una scheda video ghjunghja à 100 gradi - un valore sopra 90-95 gradi per un bellu pezzu pò già dà à una riduzione di a vita di u dispositiu è ùn hè micca abbastanza normale (eccettu per i carichi di picchi in schede video overclocked) - In stu casu, basta à pensà à cume si faci più fresca.

Altrimenti, dipende da u mudellu, a temperatura normale di una scheda video (chì ùn hè micca troppu overclockata) hè cunsiderata da 30 à 60 senza usu attivu di essa è finu à 95 s'ellu hè implicatu attivu in ghjochi o prugrammi chì utilizanu GPU.

Cosa fà se a scheda video hè in scaldata

Se a temperatura di a vostra carta di video hè sempre sopra i valori normali, è in i ghjochi si vedite l'impatti di u limitu (cumincianu à rallentà un pocu di u tempu dopu à l'iniziu di u ghjocu, ancu s'ellu ùn hè micca assuciatu à un surghjugamentu), allora eccu due cose prioritarie da fighjà a:

  • Se a cassa del computer sia abbastanza ventilata - ùn ne vale micca a parete posteriore à a parete, è a parete laterale di a tavula da chì i fori di ventilazione sò blocati.
  • A polvere in u casu è nantu à u cooler di a scheda video.
  • Ci hè abbastanza spaziu in u locu per una circolazione d'aria normale? Ideale, un casu di grandi dimensioni è visivamente à mè vache, anziché un tissu densu di fili è pannelli.
  • Altri prublemi possibili: u cooler o i coolers di a scheda video ùn pò girà à a velocità desiderata (sporcizia, malfunzionamentu), a pasta termica deve esse rimpiazzata cù a GPU, a unità di a tensione hè difettosa (a cartula video pò dinò un malfunzionamentu, cum'è una crescita di temperatura).

Se pudete curregge certi di questu per te, bè, ma se ùn, puderete truvà istruzioni in Internet o chjamà quellu chì capisce.