Ogni prugramma moderna per creà a musica (workstation di sughjetti digitali, DAW), micca quantu sia multifunzionale chì hè, ùn hè micca limitata solu à l'utili standard è funzioni di basa. Per a maggior parte, tali prugrammi supportanu l'aggiunamentu di suoni di campioni di terze parti è cicette in a biblioteca, è funziona dinù nant'à i plug-in VST. FL Studio hè unu di sti, è ci sò parechje plugins per stu prugramma. Differiscono in a funzionalità è in u principiu di u funziunamentu, certi di elli cunducanu cume o riproducenu in precedenza (campioni), altri miglioranu a so qualità.
Una grande lista di plug-in per Studio FL hè presentata nant'à u situ ufficiale di Image-Line, ma in questu articulu vederemu i migliori plug-in di sviluppatori terzi. Aduprendu questi strumenti virtuali, pudete creà un capolu capolu unicu musicale di a qualità di u studiu senza pari. Tuttavia, prima di cunsiderà e so possibilità, capiscemu cume aghjunghje plug-in (cunnessi) à u prugramma cù u casu di FL Studio 12.
Cume aghjunghje plugins
Per principiu, stallà tutti i plugins hè necessariu in una cartella separata, è questu hè necessariu non solu per l'ordine nantu à u discu dur. Parechje VST occupanu assai spaziu, chì significa chì un sistema HDD o partizione SSD hè luntanu da a solu solu per l'installazione di sti prudutti. Inoltre, a maggior parte di i plug-in moderni anu l'usu di 32-bit è 64-bit, chì sò offerti à l'utente in un schedariu d'installazione.
Allora, se FL Studio ùn hè micca stallatu nantu à u discu di u sistema, significa chì quandu hè installatu i plug-in, pudete specificà u caminu per e cartelle contenute in u prugramma stessa, dendu à un nome arbitrariu o lascendu u valore predefinitu.
U caminu per questi cartulari pò esaminà questu: D: Archivi prugrammi Image-Line FL Studio 12, ma in u cartulare cu u prugramma ci ponu esse già cartulari per e varie versioni di plug-in. Ùn pudemu micca confuscia, pudete chjamà VSTPlugins è VSTPlugins64bits e selezziuneli direttamente durante l'installazione.
Questu hè solu unu di i metudi pussibuli, fortunatamente, e funzionalità di FL Studio ti permettenu di aghjunghje librerie di soni è installa u software cumunu in ogni locu, dopu chì pudete semplicemente specificà u caminu per a cartella per scansione in l'impostazioni di u prugramma.
Inoltre, u prugramma hà un praticu gestore di plug-in, apertura chì ùn pudete micca scansà solu u sistema per VST, ma dinò u gestisce, li collega o, à u cuntrariu, scunce.
Dunque, ci hè un locu per ricercà a VST, resta à aghjunghjale manualmente. Ma questu ùn pò esse necessariu, cum'è in FL Studio 12, l'ultima versione ufficiale di u prugramma, quessa succede automaticamente. Duvemu dinò ancu chì l'impostazione / l'aggiunzione di plug-in sia cambiata in confrontu cù versioni precedenti.
A realtà, ora tutti i VST si trovanu in u navigatore, in una cartulina separata per questo scopu, da u quali ponu esse spostati in u spaziu di travagliu.
Altrimenti, si pò esse aghjunti in a finestra di mudellu. È basta à cliccà cù u clicchjettu nantu à l'icona di a traccia è selezziunate Sostitu o Inserisci da u menù contestuale per rimpiazzà o inserisce, rispettivamente. In u primu casu, u plugin apparirà nantu à una traccia specifica, in u secondu - à u prossimu.
Ora avemu tutti sà cum'è di aghjunghje plug-in VST in Studio FL, allora hè u tempu di vene cunnosce cù i migliori rapprisintanti di stu segmentu.
Ulteriori su stu: Installazione di i plug-in in FL Studio
Native Instruments Kontakt 5
Kontakt hè un standard comune in u mondu di i campionatori virtuali. Ùn hè micca un sintetizzatore, ma un strumentu, chì hè un cosiddettu plug-in per i plug-in. Da sè stessu, u Cuntinu hè solu un shell, ma hè in sta shell chì i librerie di esempiu sò aghjunte, ognunu chì hè un plugin VST separatu cù i so propri regolazioni, filtri e effetti. Cusì ne Kontakt stessa.
L'ultima versione di a creazione di i famosi strumenti nativi contiene in l'arsenali una larga serie di filtri unici, di qualità alta, circuiti classici è analoghi è mudelli. Kontakt 5 hà un avanzatu strumentu scratch di tempu chì furnisce una migliore qualità di u sonu per u strumentu armoniu. Aggiunzi nuovi insiemi di effetti, ciascuna di i quali hè focalizata nantu à l'approcciu studio à l'elaborazione sonora. Quì pudete aghjunghje una compressione naturale, fate un sfarenti sfarente. Inoltre, i Contatti supportanu a tecnulugia MIDI, chì ti permette di creà novi strumenti è suoni.
Come sopra citatu, Kontakt 5 hè una shell virtuale in cui pudete integrà assai altri plugins sampler, chì sò essenzialmente librerie di suvule virtuali. Molti di elli sò sviluppati da a stissa sucietà di Native Instruments è sò una di e migliori soluzioni chì pò è devenu da aduprà per creà a vostra musica. À sona, cù l'approcciu giuvule, sarà ancu più di lode.
In realtà, parlendu di e biblioteche stesse - quì vi truverete tuttu u vostru bisognu per creà composizioni musicali pienu. Ancu se nantu à u vostru PC, direttamente in a vostra postazione di lavoro, ùn ci sò più plug-in, a casella di attrezzi per cuntatti annantu à u pacchjettu di u sviluppatore hè basta. Ci sò macchine di tamburi, batterie virtuali, chitarre basse, acustica, chitarre elettriche, parechji altri strumenti di corda, piano, pianu, organu, tutti i generi di sintetizzatori, strumenti à vent. In più, ci sò parechje biblioteche cun sughjetti originali, esotici è strumenti chì ùn truvate micca in altrò.
Download Kontakt 5
Scaricate e librerie per NI Kontakt 5
Strumenti nativi massiccia
Un'altra idea di Native Instruments, mostru avanzatu sonoro, plugin VST, chì hè un sintetizzatore completo, chì hè u megliu usatu per creà melodie di piombo e linee di basso. Questu strumentu virtuale produce un sughjettu chjaru eccellente, hà configurazioni flessibili, di cui ci sò infiniti - pudete cambià ogni parametru sonutu, sì ch'ellu sia uguale, busta, o qualunque filtru. Dunque, hè pussibule di cambià u sonu di ogni preimpostà senza ricunniscenza.
Massive cuntene in a so composizione una grande biblioteca di suoni convenientemente divisa in categurie specifiche. Quì, cum'è Kontakte, ci sò tutti l'uttivi necessarii per creà un capolu capu musicalu olisticu, tuttavia, a libreria di stu plugin hè limitata. Quì, ancu, ci sò i tamburi, tastiere, stringhe, venti, percussioni è ancu. I prereguli (suoni) stessi ùn sò micca spartuti solu in categurie tematiche, ma dinù divisuti per a natura di u so, è per trovà u dirittu, pudete aduprà unu di i filtri di ricerca dispunibili.
Oltre à travaglià cum'è un plug-in in FL Studio, Massive pò esser ancu adupratu in esecuzioni live. In u pruduttu, sequenziali passo à passo sò incaricati, u cuncepimentu di modulazione hè implementatu abbastanza flessibile. Hè cusì chì u pruduttu hè una di e migliori soluzioni di software per a creazione di soni, un strumentu virtuale chì hè u listessu bè, sia in u grande spaziu sia in u studio di registrazione.
Scaricate Massive
Native Instruments Absynth 5
Absynth hè un sintetizzatore eccezionale sviluppatu da a stessa impresa di Niter Instruments di a cumpagnia inquieta. Cume in a so composizione una gamma praticu illimitata di suoni, ciascuna chì pò esse cambiata è sviluppata. Come Massive, tutti i preset di quì ci sò ancu situati in u navigatore, categorizzati è separati da filtri, grazie à chì hè faciule di truvà u sonu desideratu.
Absynth 5 utilizza in u so travagliu una forte architettura di sintesi ibrida, modulazione cumplessa è un sistema avanzatu di effetti. Questu hè più cà un semplice sintetizzatore virtuale, hè un software di espansione di effetti forti chì utilizza biblioteche uniche di sughjuli in u so travagliu.
Aduprendu un tali VST-plugin unicu, pudete creà sughjuli veramente specifici, unici basati annant'à u tippu sottraziunale, di onda tavulata, FM, granulare è di tipperatore. Quì, cum'è Massive, ùn truvate micca strumenti analoghi cum'è a chitarra cumu u pianu, ma un gran numeru di presetezziuli di fabbrica "sintetizzatori" ùn lascerà micca u compositore principiante è espertu indifferente.
Scaricate Absynth 5
Native Instruments FM8
È ancu in a nostra lista di i migliori plugins, idea di Native Instruments, è occupa u so postu in cima di più cà justificativamente. Come si pò capisce da u titulu, FM8 funziona nantu à u principiu di a sintesi di FM, chì, per cunnosce, hà avutu un rolu urente in u sviluppu di a cultura musicale di l'ultimi dicennii.
FM8 hà un forte motoru di sughjettu, chì ringraziunu chì pudete ottene una qualità sonora senza pari. Stu VST-plugin generà un sonu putente è energeticu, chì vi truverete sicuramente applicazione in i vostri capolavori. L'interfaccia di questu strumentu virtuale hè assai simile à Massive è Absynth, chì, in principiu, ùn hè micca stranu, perchè anu un sviluppatore. Tutti i preset sò in u navigatore, sò tutti divisi per categurie tematiche, ponu esse ordinati per filtri.
Questu pruduttu offre à l'utente un assai largu assai di effetti è caratteri flessibili, ognunu chì pò esse cambiatu per creà u sonu necessariu. FM8 hà circa 1000 mpi preset di fabbrica, una libreria predeessuale (FM7) hè dispunibule, di quì vi truverete i capi, i pads, i forti, i venti, i tasti è assai altri soni di alta qualità, chì u sonu di u quale, ricurdu, pò esse sempre adattatu à a composizione musicale.
Scaricate FM8
ReFX Nexus
Nexus hè un romler avanzatu chì, presentendu i requisiti minimi per u sistema, cuntene in a so composizione una grande biblioteca di preset per tutte e occasioni di a vostra vita creativa. Inoltre, a libreria standard, in cui ci sò 650 preset, ponu esse prorogata da terze parti. Stu plugin hè di regolazione abbastanza flessibile, è i sononi stessi sò ancu assai convenientemente ordinati in categurie, cusì truvà ciò chì avete bisognu ùn hè micca difficiule. Ci hè un arpegjiator programmabile è un assai di effetti unici, grazie à chì pudete migliorà, pompà è, se hè necessariu, cambia micca ogni ricunniscenza una di i preset.
Comu ogni plug-in avanzatu, Nexus contiene in a so assortimentu una varietà di lead, pads, synths, tastiere, batteria, basso, cori è assai altri soni è strumenti.
Scaricate Nexus
Steinberg u grande 2
U Grandi hè un pianu virtuale, solu un pianu è nunda di più. Stu strumentu sona perfettu, di alta qualità, è semplicemente realistu, chì hè impurtante. A creazione di Steinberg, chì, per cunnuscia, sò i creaturi di Cubase, contiene campioni di un pianoforte à coda in a quali ùn hè micca solu implementata a musica stessa, ma ancu i sonnelli di battiti, pedali è martelli. Questu hà da fà qualchì composizione musicale realistu è naturale, cume un veru musicista abbia avutu un rolu di primure per ella.
U Grand for FL Studio supporta quattru canali surround sound, è u strumentu pò esse messu in una stanza virtuale quandu u vostru bisognu. In più, questu plugin VST hè dotatu di una serie di funzioni addizionali chì ponu migliorà significativamente l'efficienza di l'usu di u PC in travagliu - The Grand si preoccupa di a RAM rinunincendu i campioni inutilizzati. Ci hè un mode ECO per i computer debuli.
Scaricate u Grand 2
Steinberg halion
HALion hè un altru plugin di Steinberg. Si tratta di un campionatore avanzatu, in cui, in più di a libreria standard, pudete puru importà prudutti di terze parti. Stu strumentu hà parechji effetti di qualità, ci sò strumenti avanzati per u cuntrollu di u sonu. Com'è u Grandi, ci hè una tecnulugia per salvà a memoria. U canale multi-5.1 (5.1) hè supportatu.
L'interfaccia di HALion hè semplice è chjaru, micca sovraccaricata di elementi inutili, ci hè un mixer avanzatu direttamente ind'è u plug-in, in cui pudete elaborà effetti di i campioni. In realtà, parlendu di i campioni, imitanu in gran parte strumenti musicali - pianu, violin, violoncelu, ottone, percussioni, e simili. Ci hè a capacità di adattà i parametri tecnichi per ogni campione individuale.
In HALion ci sò filtri integrati, è trà l'efetti valeu da evidenziare a riverenza, fader, ritardu, chorus, serie di equalizzatori, compressori. Tuttu quessa vi aiuterà à ghjunghje micca solu sonu di qualità alta, ma dinò unica. Se desiderate, u campione standard pò esse convertitu in qualcosa di novu, unicu.
Inoltre, à dispusizione di tutti i plug-in di sopra, HALion supporta u travagliu cù i campioni non solu di u so propriu furmatu, ma ancu cù un quantu di altri. Cusì, per esempiu, pudete aghjunghje in essi qualchì campioni di u formatu WAV, una biblioteca di campioni da e vecchie versioni di Native Instruments Kontakt è molto di più, chì rende questu strumentu VST veramente unicu è certamente degnu di l'attenzione.
Scaricate HALion
Native Instruments Solid Mix Series
Ùn hè micca un campionatore è un sintetizzatore, ma un set di strumenti virtuali destinati à migliorà a qualità di u sonu. Native Instruments include trè plug-ins: SOLID BUS COMP, SOLID DYNAMICS e SOLID EQ. Tutti ponu esse aduprati in u misuratore FL Studio à u stadiu di u miscugliu di a vostra composizione musicale.
SOLID BUS COMP - Hè un cumpressore avanzatu è facili à usà chì permette di raggiunzi micca solu sonu di qualità, ma dinò trasparente.
SOLID DYNAMICS - Si tratta di un cumpressore stereo putente, chì include ancu strumenti di cancelli è espansori. Si tratta di una soluzione ideali per a trasfurmazione dinamica di strumenti individuali nantu à i canali di miscelatore. Hè sèmplice è faciule d'usu, in realtà, permette di aduprà un sonu di studio cristallinu.
SOLID EQ - Aequitazione di 6 bande, chì pò diventà unu di i vostri strumenti preferiti quandu mischia a traccia. Fornisce risultati immediati chì permettenu di avè un sughjettu impurtante, pulitu è professionale.
Scaricare Solid Mix Series
Vedi ancu: Mesculazione è masterizazione in FL Studio
Hè tuttu, avete sapete avè i migliori plug-in VST per FL Studio, sà cum'è uttene è ciò chì si tratta. In ogni casu, se crei musica à tè, unu o un paio di plug-in ùn sunu micca basta per voi à travaglià. Inoltre, ancu tutti l'uttrumenti descritti in st'articulu parenu parechji uni bè, perchè u prucessu creativu ùn cunnisce limiti. Scrive in i commenti quali tipi di plugins usa per creà musica è per e so informazioni, pudemu vogliu solu successu creativu è attività produttivi di u vostru attività preferita.