DLL Suite 9.0

E DLL dinamiche permettenu di mantene a salute di u sistema operativu è di i prugrammi individui. Ci sò applicazioni speciali chì monitorizanu a rilevanza è a salute di stu tipu di schedari. Unu di elli hè DLL Suite.

L'applicazione DLL Suite permette di fà una manipolazione variata cun librerie dinamiche, cù i file SYS è EXE in modalità automatica, è risolve altri prublemi di sistema.

Risoluzione di i problemi

A funzione primaria di DLL Suite hè di cercà oggetti DLL, SYS è EXE difetti è mancanti in u sistema. Questa pratica hè fatta da a scansione. Inoltre, a scansione hè eseguita immediatamente quandu carica DLL Suite. Hè nantu à a basa di i risultati di a ricerca chì tutte l'azzioni ulteriori nantu à u "trattamentu" di u sistema sò effettuate.

Pudete ancu vede un rapprofondimentu nantu à i prublemi DLL è SYS problematici, chì cuntenenu i nomi di specifici oggetti danneggiati o mancanti, è u percettivu cumpletu per elli.

Se u cuntrollu à l'iniziu ùn hà svelatu nisunu prublemi, allora hè pussibule di forzà una scansione più profonda di u computer per a presenza di vari malfunzioni relativi à i DLL, SYS, i file EXE è u registru di sistema.

Problemi di registru di ricerca

Nantu à a ricerca di file DLL è SYS problematici quandu si carica, l'utilità scansiona u registro per l'errori. L'informazioni dettagliate nantu à sti ponu esse vedute ancu in una sezione separata di l'applicazione, chì custa tutti l'errori di registru in 6 categorie:

  • Records ActiveX, OLE, COM;
  • Installazione di un software di sistema;
  • MRU è storia;
  • L'informazione nantu à i file d'aiutu;
  • Associazioni di file;
  • Estensioni di file.

Risoluzione di i problemi

Ma a funzione primaria di l'applicazione ùn hè micca a ricerca, ma a risoluzione di i problemi. Questu pò esse fattu subitu dopu a scansione, letteralmente in un clic.

Questu risolverà tutti i prublemi problematichi è manchi, SYS è DLL, è fici l'errori di u registru trovati.

Truvà è installà i file dll di prublemi

DLL Suite hà ancu una funzione di ricerca per un prublema DLL problema specifica. Questu pò esse utili s'è pruvate à avviare un prugramma, è in risposta si aprite una finestra di dialogo in a quali si dice chì un file DLL specificu manca o un errore in a. Cunniscendu u nome di a biblioteca, hè possibile via l'interfaccia di DLL Suite a ricerca di questu in un storage cloud specializatu.

Dopu a ricerca hè stata cumpleta, l'usu riceve l'occasione di stallà u file DLL trovu, chì rimpiazzerà u prublema o l'oggiu manca. Inoltre, spessu l'utente pò sceglie trà più versioni di a DLL immediatamente.

L'installazione di l'istanza selezionata hè fatta in un clic.

Optimizer di Registru

Tra l'ultime funzioni DLL Suite, chì dà u booster di PC, pò esse chjamatu un ottimizzatore di registru.

U prugramma scansiona u registru.

Dopu a scansione, ella prumove d'ottimizallala cunprimendu per deframmentazione.

Questa prucedura aumenterà simultaneamente a velocità di u sistema operativu è libererà un pocu spaziu di libertà nantu à u discu duru di u computer.

Manager di avvio

Un'altra funzione addizionale di DLL Suite hè u gestore di startup. Cù questu strumentu, pudete disattivà a messa in carica di i prugrammi chì esiste cù l'iniziu di u sistema. Questo riduce a carica nantu à a CPU è libera u RAM di u computer.

Back up

Perchè e cambiazione fatte cun u registru in DLL Suite da esse sempre rotatu, ci hè una funzione di backup in u prugramma. Hè attivatu manualmente.

Se l'utente quandu hà capitu chì e cambiamenti apportati anu violatu alcune funzioni, allora sarà sempre pussibule ripristinare u registru da un backup.

Pianificazione

Inoltre, in l'impostazioni di DLL Suite, hè pussibule di pianificà una scansione per computer o per volta di una sola volta per l'errori è i prublemi.

È ancu pussibule di specificà in u prugramma chè esse misu in seguito à l'eliminazione di questi prublemi:

  • shutdown PC;
  • riavanu u computer;
  • a fine di a sessione.

Virtues

  • Funzionalità avanzata per ottimizà u computer cun funzioni addizionale;
  • Sustinete 20 lingue (tra cui u russo).

Inconvenienti

  • A versione gratuita di l'applicazione hà parechje limitazioni;
  • Alcune funzioni necessitanu una cunnessione internet attiva.

Malgradu u fattu chì DLL Suite sia specializatu, prima di tuttu, in a risoluzione di prublemi relativi à DLL, tuttavia, cù l'aiutu di stu prugramma, pudete ancu fà una ottimizazione più profonda di u sistema. Hè per risolve i prublemi cù i file SYS è EXE, per riparà l'errori di registru, per defragmentarli, è ancu per disattivà i prugrammi di autorunutazione.

Scaricate DLL Suite Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Movavi Video Suite Acceleratore di computer R.Saver Riparazione di Windows

Share l'articolo in reti sociali:
DLL Suite - un attrezziu funzionale per svolgere vari tipi di manipolazioni cun librerie dinamiche, file SYS, file EXE è u registru di sistema. Permette di truvà e risolve tempu, eliminà vari errori in u sistema operativo.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: DLL Suite
Costu: $ 10
Dimensione: 20 MB
Lingua: russo
Versione: 9.0