Locu di installazione di ghjochi Steam

Parechji utilizatori di Steam si ponenu quì chì chjà questu serviziu installa ghjochi. Hè impurtante sapè in parechji casi. Per esempiu, se si decide di rimuovere Steam, ma vulete tene tutti i ghjochi installati annantu. Avete bisognu di copià a cartella cù i ghjochi à u vostru discu rigiu o à i media esterni, perchè quandu si suppone Steam, tutti i ghjochi installati nantu ad essi sò cancellati. Hè dinò impurtante sapè per installà vari mudelli per i ghjochi.

Questu pò esse necessariu in altri casi. Amparatu per scopre chì Steam installà u ghjocu.

Steam di solitu installa ghjochi in un unicu locu, chì hè u listessu per a maiò parte di i computer. Ma cù ogni nova installazione di u ghjocu, l'usu pò cambià u so locu d'installazione.

Induve sò i ghjochi di vapore

Steam installà tutti i ghjochi in a cartana seguente:

C: / Programmi (x86) / Steam / steamapps / common

Ma, cum'è dighjà menzionatu, stu locu pò esse differente. Per esempiu, se l'utente seleziona l'opzione per creà una nova biblioteca di ghjocu quandu installa un novu ghjocu.

In a cartula stessa, tutti i ghjochi sò ordinati in altri cartulari. Ogni cartulare di ghjocu hà un nomu chì cunghjisce u nome di u ghjocu. A cartuleria di i ghjoci contene i file di ghjocu, è i file d'installazione per e biblioteche in più ponu esse situate.

Va rimarcatu chì e salvate per i ghjochi è i materiali chì sò creati da l'utenti ùn anu micca esse in questa cartella, ma si trovanu in a cartella cù i documenti. Allora, se vulete copiare u ghjocu da aduprà in futuro, vale a considerazione chì avete bisognu di ricerca di salvataggi di ghjocu in a cartella "I miei documenti" in a cartella di ghjocu. Pruvate à ùn scurdate d'essa quandu si elimina u ghjocu in Steam.

Se vulete cancellà una ghjocu, ùn puderete micca sguassà a cartella cun noi in Steam, ancu s'ellu ùn pò esse eliminatu da Steam stissa. Per fà sta, hè megliu ad aduprà programmi speciali per rimuovere altri prugrammi, perchè per caccià cumpletamente u ghjocu avete bisognu di eliminà micca solu i schedari di ghjocu, ma ancu pulisce i rami di registru chì sò associati a stu ghjocu. Solu dopu eliminà tutti i file relativi à u ghjocu da u vostru computer, pudete esse sicuru chì quandu ripresè stallà stu ghjocu, cumincerà è lavà stabilmente.

Comu dighjà menzionatu, pudete scopre u locu induve i ghjochi Steam sò installati, ancu per esse capace di fà una copia di quelli quandu u client Steam hè eliminatu. Rimuà un client Steam pò esse necessariu s'ellu ci hè un prublema irrisolvibile cù u funziunamentu di stu serviziu. A reinstallazione spesso aiuta à risolve parechji di i prublemi di l'applicazione.

Cumu rimuovere Steam, ma tene i ghjochi installati in sti, pudete leggere in stu articulu.

Allora avete bisognu di sapene induve Steam scriveva u ghjocu per esse accessu pienu à i schedari di ghjocu. Alcuni prublemi cù i ghjochi ponu esse risolti cun a sostituzione di i file, o in a currezzione di i manuali. Per esempiu, u schedariu di configurazione di u ghjocu pò esse cambiatu manualmente cù u notepad.

Hè vera, ci hè una funzione speciale in u sistema per verificare i schedari di ghjocu per a integrità. Questa caratteristica hè chjamata cache cache di gioco.

Cumu si verificà a cache di ghjocu per i file danneggiati, pudete leghje quì.

Questu vi aiuterà a risolve a maiò parte di i prublemi cù i ghjochi chì ùn sò micca lanciati o chì ùn travaglianu in un modu sbagliatu. Dopu avè verificatu a cache, Steam mette automaticamente à jour tutti i file chì sò stati danneggiati.
Ora sapete chì Steam hà negoziatu i ghjochi installati. Speremu chì questa infurmazione ti sia utili è aiuterà à accelerà a soluzione di i prublemi incù.