In smartphones è compresse cù u sistema operativu Android, almenu un browser hè direttamente da a scatula. Nant'à qualchi dispositivi hè Google Chrome, in altri l'altri hè u sviluppatore di u fabbricante o di i partenarii. Quelli chì ùn sò micca a stà bè cù a soluzione standard ponu sempre installà qualunque altru navigatore web da u Google Play Market. In solu casi chì duie o più tali applicazioni sò installate in u sistema, diventa necessariu di stallà una di elli cum'è per impostazione predefinita. Cumu fà sta, noi descrivemu in questu articulu.
Piazzate u browser web per difettu nantu à Android
Sò assai navigatori sviluppati per i dispositivi Android, tutti differenu l'una di l'altra, ciascuna hà i so proprii vantaggi è svantaggi. Ma invece di e differenze esterne è funzionale, una simile azzione cum'è assignà i parametri di difettu pò esse fatta in trè modi diversi. Spiremu nantu à ognunu di elli in dettaglio sottu.
Metudu 1: Impostazioni di u sistema
U modu più semplu di assegnà applicazioni à a risorsa, applicabile non solu à i navigatori web, hè effettuatu direttamente da a configurazione di u sistema operativu. Per sceglie u navigatore principale, fate u seguitu:
- In una qualsiasi di i modi possibili aperti "Impostazioni" u vostru dispositivo mobile. Per fà quessa, aduprate u draghju nantu à a schermata principale o usando u listinu, ma in u menu di l'applicazione, o una icona simile in u pannellu di notificazioni sparitu.
- Skip to section "Applicazioni è Notificazioni" (Pò esse chjamatu simplicemente "Applicazioni").
- Trova l'oggetto in essa "Impostazioni avanzate" è schjode è. Nant'à e versioni di Android, quessa hè fatta in un menu separatu, implementatu cum'è un elipis verticale o un bottinu. "Più".
- Selezzi un item "Applicazioni di difettu".
- Hè quì chì pudete piazzà un browser web per difettu, è ancu assignà altre applicazioni "principali", cumprenu l'input vocale, u lanciatore, u dialer, i messaggi è altri. Sceglite un articulu Navigatore.
- Vedite una pagina cù una lista di tutti i navigatori web installati. Appena tocca nantu à u listessu chì vulete definisce cum'è per impostazione affinchì a marcata rispettu sia apparsa in diritta
- Ora pudete andà in sicuru per navigà in Internet. Tutti i ligami in l'applicazioni, a cumincidenza in i messaghji è i messageri istantanei si apriranu in u navigatore di a vostra scelta.
Questu metudu pò esse chjamatu per via di una di e più semplici è pratiche, soprattuttu perchè permette di assegnà non solu u navigatore Web principale, ma ancu ogni altra applicazione per difettu.
Metudu 2: Impostazioni di Browser
A maiò parte di i navigatori web, à eccezione di u standard Google Chrome, ti permettenu di assignà a voi cum'è l'applicazione predefinita cù e so proprie impostazioni. Questu hè fattu littalmente in un pocu di clics nantu à u schermu di u dispositivo mobile.
Nota: In u nostru esempiu, versioni mobili di Yandex Browser è Mozilla Firefox saranu mostrate, ma l'algitimu descrittu sottu hè applicabile à altre applicazioni chì anu avè questa funzione.
- Lanciate u navigatore chì vulete designà da u navigatore principale. Truvate un bottinu in a barra di strumenti per aprite u menu, u più spessu si tratta di trè punti verticali in u angulu dirittu, inferiore o superiore. Cliccate nantu à elli.
- In u menù, truvate l'elemento "Impostazioni"chì pò esse chjamatu dinò "Opzioni"è andate à sti.
- Scorri trà a lista di opzioni dispunibule, truvate quellu articulu "Impostà cumu browser predefinitu" o qualcosa di simile in significatu è cliccate nantu à u.
Nota: In Yandex Browser item "Impostà cumu browser predefinitu" presente in u menu di a barra di ricerca, chì hè affissatu in a home page.
- Dopu avè selezionatu l'elemento desideratu nantu à u schermu di u vostru smartphone o tavoletta, apparirà una piccula finestra in a quale avete da toccà nantu à l'iscrizzione "Impostazioni".
- Questa azione vi rediretta à a sezione di l'impostazioni. "Applicazioni di difettu", chì era descrittu in u metudu precedente. In realtà, altre azzioni sò simili à l'elemento 5-7 descrittu da noi sopra: sceglite l'articolo Navigatore, è nantu à a pagina successiva piazzate un marcatore davanti à l'applicazione chì volete aduprà cumu navigatore Web principale.
Comu pudete vede, stu metudu ùn hè micca assai micca chè a regolazione di difettu in a configurazione di u sistema. À a fine, vi truverete sempre in a stessa sezione, l'unica differenza hè chì pudete cuminciare à fà e azzioni necessarie immediatamente senza lasciare u navigatore.
Metru 3: Segui u ligame
L'ultimu metudu di stallà u navigatore web predefinitu, chì noi descrivemu, hà i stessi vantaghji chì u primu avemu cunsideratu. Dopu l'algitimu descrittu sottu, pudete designà cume a principale tutte e applicazioni in cui sta caratteristica hè supportata.
Nota chì questu metudu pò esse implementatu solu se u navigatore predefinitu ùn hè ancu definitu in u vostru dispositivo o avete appena installatu un novu da u Play Store.
- Aprite un'applicazione chì hà un ligame attivu per una risorsa web, è cliccate nantu à u per iniziare a transizione. Se una finestra si vede cù una lista di azzioni dispunibule, cliccate "Apertu".
- Una finestra si vede à chjude à chiede di selezziunu unu di i navigatori installati per aprite u link. Fate un clic nantu à chè si vole definisce cum'è per difettu, è cliccate nantu à l'etichetta "Sempre".
- U link hè aperto in u navigatore sceltu, sarà ancu definitu cum'è u principale.
Nota: Questu metudu pò ùn funzionà micca in applicazioni chì anu un so sistema per vede i link. Tra quelli Telegram, VKontakte è tanti altri.
Implementà stu metudu nant'à u specificu, cioè di necessità chì ùn accadrà micca sempre. Ma in casi chì avete appena installatu un novu navigatore o per qualchì ragu, l'impostazioni predefinite di l'applicazione sò state ripristinate, hè u più faciule, più pratice è più veloce.
Optional: Installazione di un navigatore per visualizà i ligami interni
Di sopra, avemu amparatu chì in certi applicazioni ci hè un sistema di cunsiderazione di u link integratu, hè chjamatu WebView. Per difettu, Google Chrome o l'attellu Android WebView integratu in u sistema hè adupratu à stu scopu. Se vulete, pudete cambià stu parametru, tuttavia, primu avete bisognu di truvà almenu un alternativa à a soluzione standard.
I navigatori più famosi ùn supportanu micca sta funzione, allora tu duverete esse cuntentu cun soluzioni di sviluppatori pocu chjamati. Un'altra opzione pussibule hè i navigatori chì sò integrati in shell di Android da i vari fabricanti o firmware di l'usu. In tali casi, pò esse qualcosa da sceglie.
Nota: Per fà i passi descritti in seguitu, hè necessariu chì u menu sia attivatu nantu à u dispositiu mobile. "Per sviluppatori". Pudete scopre cumu fà sta nant'à u nostru situ web.
Per di più: cumu abilite e opzioni di sviluppatore in Android
Allora, per cambià u visore di e pagine WebView, quandu una opzione sì dispunibule, avete bisognu di fà u seguitu:
- Aprite "Impostazioni" è andate à a sezione "Sistema"situatu in u fondu.
- In questu, selezziunate l'elemento "Per sviluppatori".
Nota: In parechje versioni d'Android, u menu di sviluppatore hè à destra in a lista principale di impostazioni, vicinu à a so fine.
- Scorri giù l'elenco di opzioni dispunibili per truvà l'oggetto. "Servizio WebView". Aprite.
- Se altre opzioni di visione saranu dispunibili in a rùbbrica selezionata, aghjustà a quelle integrate in u sistema, selezziunate u preferitu ponendu u pulsante di oppunzione contr'à u postu attivu.
- A propositu, i ligami in l'applicazioni chì supportanu a tecnulugia di WebView apriranu nantu à u serviziu di a vostra scelta.
Come sopra citatu, hè luntanu da sempre cambià u visualizzatore standard di riferimento in l'applicazioni. Ma se avete una tale opportunità nantu à u vostru dispositivo, ora sapete cume usarli, se ci vole.
Conclusione
Avemu cunsideratu tutte le opzioni possibili per stallà u browser predefinitu nantu à i dispositivi Android. Quale à sceglie tena à voi, basatu annantu à e vostre preferenze. Speremu chì questu articulu sia statu utile à voi.