Configurazione di u router TP-Link TL-WR741ND


Quandu travaglianu in i computer chì eseguenu Windows 10, truvamu spessu tutti i tipi di prublemi in forma di fallimenti, errori è schermi blu. Alcuni prublemi ponu à vene à u fattu chì hè impossibile continuà ad aduprà u sistema operativu da u fattu da u fattu chì hè solu di rifiuta di cuminciare. In questu articulu parlemu nantu à cume si ripara l'errore 0xc0000225.

Errore 0xc0000225 quandu avia u sistema operativo

E radice di u prublema risultanu in u fattu chì u sistema ùn puderete micca sguprà i file di boot. Questu pò accadere per vari motivi, da u dannu è a rimozione di l'ultimu à a mancanza di u discu chì si trova in Windows. Inzecchiamu cù a situazione più "semplice".

Reason 1: Failed order boot

L'ordine di l'iniziu hè a lista di unità chì u sistema accede per truvà i file di boot. Questi dati sò in u BIOS di a scheda madre. S'ellu ci era un fallimentu o un parametru di ripristinamentu, u discu desideratu puderia da quellu listinu sparicà. A ragione hè semplice: a batteria CMOS hè bassa. Deve esse cambiatu, è poi fà impostazioni.

Ulteriori dettagli:
I principali segni di una batteria morta in a scheda madre
Sostitu la batteria nantu à a scheda madre
Configurate u BIOS per l'iniziu da un drive flash

Ùn ùn agite micca l'attualità chì l'articulu estremu sia dedicatu à e unità USB. Per un discu duru, l'azzioni saranu esattamente uguali.

Reason 2: Incigure SATA Mode

Stu parametru hè ancu in u BIOS è pò esse cambiatu quandu hè reset. Se i vostri dischi travagliavanu in modalità AHCI, è ora l'IDE hè impostatu in l'impostazioni (o viceversa), allora ùn saranu micca rilevati. L'uscitura sarà (dopu rimpiazzatu a pila) cambià u SATA à u standard desideratu.

Per di più: Ciò chì hè SATA Mode in BIOS

Reason 3: Rimuovi u discu da u secondu Windows

Se avete installatu un secondu sistema nantu à un discu vicinu o in una altra partizione nantu à una dischettata esistente, allora puderia "registrà" in u menù di avvicinamentu cum'è u principale (caricatu per difettu). In questo casu, quandu eliminà i file (da una partizione) o disconnuendu i media da a scheda madre, apparirà u nostru errore. Risolvendu u prublema hè relativamente faciule. Quandu apparisce a schermata cù u titulu "Recuperu" preme a tasca F9 selezziunu un altru sistema operativu.

Poi duie opzioni sò pussibule. In u prossimu schermu cù una lista di sistemi, u ligame apparirà o micca. "Modificare e impostazioni predefinite".

Ci hè un ligame

  1. Cliccate nantu à u ligame.

  2. Pulsante "Selezziunu u OS predefinitu".

  3. Avemu sceltu u sistema, in stu casu hè "Sul Volume 2" (ora installatu per difettu "Sul Volume 3"), dopu chì avemu "caccia" in ritornu à u schermu "Opzioni".

  4. Vai à un livellu supranu cliccendu nantu à a freccia.

  5. Si vede chì u nostru OS "Sul Volume 2" Hè primu u primu postu in u scarpu. Ora pudete principiatu u cliccendu nantu à stu bottinu.

L'errore ùn esce più, ma in ogni stivazione, stu menu si aprirà cù un suggerimentu per selezziunu un sistema. Se vulete sbarazzarsi di lu, l'istruzzioni sò trovu qui sotto.

Nisunu link

Se l'ambiente di recuperu ùn suggerisce micca di cambià a regolazione di difettu, cliccate nantu à u secondu OS in a lista.

Dopu avè scaricatu serà necessariu edità e voci in a sezione "Configurazione di u sistema"altrimenti l'errore apparirà di novu.

Modificà u menu di boot

Per sguassà a registrazione di a seconda (non travagliu) "Windows" effettuate i passi chì seguite.

  1. Dopu avè accesso, aprite a linea Run scelta rapida Win + R è entrate u cumandamentu

    msconfig

  2. Vai à la tabulazione "Download" e (quì ci vole à esse attenti) eliminà u record, accantu à u quali ùn hè micca specificata "Sistema Operativu Cuntinu" (Sò quellu in questu oghje, chì significa chì travaglia).

  3. Pressu "Applicà" è Ok.

  4. Rinvià u PC.

Se vulete lasciare l'elemento in u menu di boot, per esempiu, previsti di cunnessu l'unità cù u secondu sistema, avete bisognu d'attribuisce a proprietà "Default" US attuale.

  1. Run "Linea di cumandamentu". Questu deve esse fattu per nome di l'amministratore, altrimenti ùn funzionerà micca.

    Per sapè di più: Cumu gestisce a "Linea di Commandu" in Windows 10

  2. Uttenite infurmazioni nantu à tutte e voci in u repository di u manager di download. Inserite u cumandatu sottu è cliccate ENTER.

    bcdedit / v

    Dopu, avemu bisognu di determinà l'identificatore di l'OS attuale, cioè quellu chì avemu. Pudete fà per a lettera di u discu, guardendu in "Configurazione di u sistema".

  3. Prevenite l'errore durante l'entrata di i dati ci aiuterà u fattu chì a console supporta copia-incolla. Premete a combinazione di tasti CTRL + Ada evidenzia tutti i cuntenuti.

    Copia (CTRL + C) è appiccinatu in un notebook normali.

  4. Ora pudete copià l'identu è incollateli in u cumandamentu seguitu.

    Hè scrittu cumu questo:

    bcdedit / default {ID numbers}

    In u nostru casu, a linea sarà:

    bcdedit / default {e1654bd7-1583-11e9-b2a0-b992d627d40a}

    Immettite è cliccate ENTER.

  5. Se ora andate à "Configurazione di u sistema" (O vicinu è aprite torna), pudete vede chì i parametri sò cambiati. Pudete aduprà u computer, cum'è di solitu, solu quandu avete avè bisognu di sceglie u sistema operativo o aspettate chì l'iniziu automaticamente.

Reason 4: Damage to the bootloader

Se a seconda Windows ùn hè micca stata installata è ùn hè micca rimossa, è quandu si carica avemu avutu un errore 0xc0000225, hè pussibule chì i file di download siano danneggiati. Pudete turrà à ripristinarli in parechji maneri: da applicà una riparazione automatica à l'usu di un Live-CD. Stu prublema hà una soluzione più cumplessa di a precedente, postu chì ùn avemu micca un sistema di travagliu.

Leggi ancu: i modi per ripristinà u bootloader di Windows 10

Reason 5: Global System Failure

Tentativi mancati di ripristinà a prestazione "Windows" di i metudi precedenti direberanu nantu à un tale fallimentu. In una situazione simile valeu a provà à ripristinà u sistema.

Per di più: cume si torna à Windows 10 per un puntu di riparazione

Conclusione

Ci sò ancu altre ragioni per questo comportamentu di u PC, ma a so rimozione hè assuciata cù perdita di dati è reinstallà Windows. Questu hè u fallimentu di u discu sistema o un fallimentu di u sistema cumunale per a curruzzione di i lima. Tuttavia, u "duru" pò pruvà à riparà o riparà l'errori in u sistema di file.

Per saperne di più: Risultendu errori è sferenti in u discu duru

Pudete fà a procedura, cunnessu l'unità à un altru PC o installà un novu sistema nantu à un altru mezu.