Accende u computer nantu à a rete

Ci sò situazioni chì avete bisognu di accende u computer à distanza. Stu prucessu hè svoltu cù Internet è impone a pre-configurazione di attrezzature, piloti è software. Vi diremu in dettaglio di a partenza di un PC nantu à a rete tramite u famoso prugramma di telecomunazione TeamViewer. Facemu ordinà per l'intera sequenza di azzioni.

Accende u computer nantu à a rete

U BIOS hà un strumentu standard Wake-on-LAN, chì a attivazione permette di gestisce u vostru PC via Internet mandendu un pacchetto specificu di messaggi. U link primu in stu prucessu hè u prugramma TeamViewer sopra citatu. Qui in seguitu in a foto, pudete truvà una breve descrizione di l'algitimu di u risicu di u computer.

Requisiti per Awakening

Ci hè una serie di requisiti da seguità per chì un PC sia messu in opera cù successu cù Wake-on-LAN. Considerà in più dettaglio:

  1. U dispositiu hè cunnessu à a rete.
  2. A scheda di rete hà à bordu di Wake-on-LAN.
  3. U dispositiu hè cunnessu à Internet da un cavu LAN.
  4. U PC hè messu in sonno, a vittoria o hè spente dopu "Start" - "Shutdown".

Quandu tutti questi requisiti sò stati accunsentiti, l'operazione deve esse eseguita in successu quandu cerca di accende u computer. Analizzà u prucessu di a messa in u equipagiu è di u software necessariu.

Passu 1: Attiva Wake-on-LAN

Prima di tuttu, avete bisognu di attivà sta funzione cù u BIOS. Prima di iniziare stu prucessu, assicuratevi ancu una volta chì l'utili di sveglia hè installatu in a scheda di rete. Truvà l'infurmazioni ponu esse nantu à u situ di u fabbricante o in u manuale di l'attrezzatura. Dopu, fate u seguitu:

  1. Immettite u BIOS in ogni modu praticu.
  2. Leggi più: Cumu entrà in u BIOS in un computer

  3. Truvà una sezione quì "Potenza" o "Gestione di a putenza". I nomi di partizioni ponu varia à dipende da u produttore di u BIOS.
  4. Abilita Wake-on-LAN impostendu u parametru di u valore "Enabled".
  5. Rinvià u PC, dopu salvu e cambiamenti.

Passu 2: Configurate a Scheda di Rete

Avà bisognu di lanciare Windows è configurà l'adattatore di rete. Ùn ci hè nunda di complicatu in questu; tuttu hè fattu in solu pochi minuti:

Per piacè avà a notà chì, per cambià e impostazioni, avete bisognu di diritti di amministratore. L'instrumentazione dettagliata per a so ottenuta pò esse trovata in u nostru articulu à u ligame sottu.

Leggi più: cumu uttene diritti di amministratore in Windows 7

  1. Aprite "Start" è selezziunate "Pannello di cuntrollu".
  2. Trova una sezione "Manager di dispositivi" è ghjunghjite.
  3. Expand tab "Adattatori di rete"fate un clic destro su una linea con il nome della carta usata e andate a "Pruprietà".
  4. Scorri à menu "Gestione di a putenza" è attivate a scatula "Permetti à questu dispositiu di scatta u computer da u standby". Se questu opzione hè disattivata, attivate prima "Permettite a dispositiva di spegnere per salvà l'alimentu".

Passu 3: Configurazione di TeamViewer

U passu finale hè di configurà u prugramma TeamViewer. Prima di ciò, avete bisognu di stallà u lugiziale è creà u vostru contu in ellu. Questu hè fattu assai facilmente. Truverete tutte le istruzioni dettagliate in u nostru altru articulu. Dopu à a registrazione, devi fà u seguitu:

Leggi più: Cumu installà TeamViewer

  1. Aprite u menu popup "Avanzate" è andate à "Opzioni".
  2. Cliccate nantu à a sezione "Basic" è cliccate "Link to account". A volte, avete bisognu di inserì u vostru email è l'account password per cunsultà à u vostru contu.
  3. In a stessa sezione vicinu à u puntu "Wake-on-LAN" cliccate nantu à "Configurazione".
  4. A nova finestra si aprirà induve avete bisognu di mette un puntu vicinu "Altre applicazioni TeamViewer in a stessa rete locale", specificate l'identificatore di l'attrezzamentu da u chì u signale sarà inviatu à accende, cliccate nantu à "Add" e salvà i cambiamenti.

Vede ancu: Cunnessione à un altru computer via TeamViewer

Dopu à a fine di tutte e cunfunzioni, si consiglia di testà i dispositivi per assicurà chì tutte e funzioni funzionanu correttamente. Sti azzioni aiutanu à evità i prublemi in futuro.

Ora avete tantu bisognu di trasferisce u computer in alcunu mezu di a sorveglianza supportata, controllate a cunnessione Internet è andate à TeamViewer da l'hardware specificatu in a regolazione. In u menù "Ordinatori è contatti" truvate u dispositivu chì volete sveglià è cliccate nantu à "Awakening".

Vede ancu: Cumu aduprà TeamViewer

Di sopra, avemu passu per passà rivisitu u prucedimentu di a messa in situ un computer per e so ulteriore sveglia via Internet. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di complicatu in stu; avete bisognu di seguità l'infurmazioni è verificà i requisiti per chì u PC sia attivatu. Speremu chì u nostru articulu hà aiutatu à capisce questu topic è adesso lanciate u vostru dispositivo in rete.