Media Player Classic. Rotate video

U prugna di a Zona hè un client torrent pratice, soprattuttu per quiddi utenti chì preferenu scaricà i schedari multimedia. Ma, purtroppu, hà ancu certi svantaghji. Questi includenu, per esempiu, un pesu abbastanza grossu, cum'è per un client torrent, è un elevate carichi in a memoria di travagliu di u sistema nant'à u funziunamentu. Queste è altre ragioni invitano certi utilizatori à rifiutà di aduprà l'applicazione di a Zona è cancellà. A disinstallazione di u prugramma hè ancu necessaria s'ellu ùn principia micca per un qualchì ragu, è deve esse reinstallatu. Scopri cumu rimuovere l'applicazione Zona da u computer.

A rimozione da l'utili reguli di u sistema

Nantu à a maggior parte di i casi, l'utili standard forniti da u sistema operativu Windows sò abbastanza per rimuovere u prugramma Zona.

Per eliminà stu client torrent, avete bisognu di andà à u Pannello di cuntrollu cù u menu di Start di u computer.

Dopu, andate à a sezione "Uninstall a program".

Davanti à noi apre u assistente di disinstallazione di u prugramma. Hè necessariu truvà u prugramma Zona da a lista presentata di applicazioni, selezziunate u so nome, è cliccate nantu à u bottinu "Elimina" situatu in cima à a finestra.

Dopu à questa azzione, u disinstallatore standard di u prugramma Zona hè lanciatu. Prima di tutto, una finestra s'hè aperta in cui vi si offrenu varie risposte à a domanda di perchè avete decisu di sguassà stu prugramma. Quest'inchiesta hè fatta da sviluppatori per migliorà u so pruduttu in futuro, è chì pochi persone rifiutanu. Tuttavia, se ùn vulete participà à sta inchiesta, pudete selezzià l'opzione "ùn diru micca". Hè, per à via, hè ancu installatu per difettu. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Elimina".

Dopu, apre una finestra chì vi chiede di cunfirmà chì vulete veramente disinstallà u prugramma Zona. Cliccate nantu à u pulsante "Sì".

Poi inizià u prucessu immediato di disinstallazione di l'applicazione.

Dopu à a fine, un missaghju hè affissatu in u schermu. Chiudite a finestra.

U prugramma Zona rimuò da u computer.

Uninstalling l'applicazione cù strumenti di terze parti

Ma, purtroppu, i strumenti standard di Windows ùn garantiscenu micca sempre l'eliminazione di prugrami senza una traccia. Spessu ci sò file di e prugrammi separati è cartelle in u computer, è voci di u registru relative à ellu. Dunque, parechji utilizatori preferenu aduprà utilità di terze parti per disinstallà applicazioni chì sò posizionate da sviluppatori, cum'è strumenti per a rimozione cumplessa di prugrammi senza una traccia. Revo Uninstaller hè meritata cunsiderata unu di i migliori utilità per rimuovere i prugrammi. Scopemu cumu rimuovere u client torrent di Zona cù sta applicazione.

Scaricate Revo Uninstaller

Dopu avè lanciatu Revo Uninstaller, una finestra si apre davanti à noi in cui le scelte rapide di i prugrammi installati nantu à u computer sò. Trova l'etichetta di u prugramma Zona, è selezziunu cliccendu. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Rimuovi" situatu annantu à a barra di strumenti di Revo Uninstaller.

Successivamente, l'applicazione Revo Uninstaller analizza u sistema è u prugramma Zona, crea un punto di riparazione è una copia di u registru.

Dopu à quessa, u disinstallatore standard di Zona inizia automaticamente è e stesse azzioni chì avemu parlatu durante u primu metudu di a rimucinazione sò eseguite.

Quandu u prugramma Zona hè eliminatu, torna à a finestra di l'applicazione di Revo Uninstaller. Avemu da fà una scansione di u computer per a presenza di resti di l'applicazione Zona. Comu pudete vede, ci sò trè opzioni di scansione: sicuri, moderati è avanzati. Di norma, in a maggior parte di i casi, a scelta migliore hè di aduprà una scansione moderata. Hè cunfirmatu per difettu da sviluppatori. Una volta avemu sceltu per a scelta, cliccate nantu à u pulsante "Scansione".

U processo di scansione principia.

Dopu a scansione hè finita, u prugramma ci da u risultatu, in quantu a presenza di entrate micca cancellate in u registru in u casu di l'applicazione Zona. Cliccate nantu à u "Selezzi Tuttu" e poi nantu à u "Delete".

Dopu, a pratica di l'eliminazione si faci, indicata in e voci di u registru. Poi, una finestra si apre in cui i cartulari è i file relativi à u prugramma Zona ùn sò micca cancellati. Altrimenti, cliccate nantu à u bottinu "Select All" è "Delete".

Dopu un rapidu prucessu di eliminazione di l'eletti selezionati, u vostru computer sarà pienu pulitu di i resti di u prugramma Zona.

Comu pudete vede, l'usu pò sceltu per ellu cume di sguassà u prugramma: standard, o quandu utilizi strumenti avanzati di terze parti. Naturalmente, u sicondu metudu garantisce una pulizia più fine di u sistema da i resti di u prugramma Zona, ma, nant'à u tempu, hè pieno di certi rischi, perchè ci hè sempre a possibilità chì u prugramma puderà rimuovere qualcosa di male.