A settimana scorsa, i primi pruprietari di smartphones è compresse cuminciavanu à riceve aggiornamenti à Android 6 Marshmallow, aghju ancu ricevutu è mi si sceglite di sparte qualchì novità di stu sistema, è prestu avè scuntriatu à parechji dispositivi Sony, LG, HTC è Motorola. L'esperienza di l'utente di a versione precedente ùn era micca u megliu. Vedemu chì saranu e recensioni di Android 6 dopu à l'aggiornu.
Iu ponu in tuttu chì l'interfaccia di Android 6 per un utente semplice ùn hè micca cambiata, è pò semplicemente ùn vede micca funzioni nova. Ma sò, è sò assai interessanti di voi, cume ti permettenu di fà alcune cose più pratiche.
Gestore di file incorporatu
In u novu Android, infine, apparseva u manager di i lugizii (questu hè un Android 6, parechji produttori preinstalla u so gestore di file, è cusì l'innovazione ùn pò micca esse pertinente per queste marche).
Per aprite u gestore di file, andate in l'impostazioni (trà l'area di notificazioni in cima, poi di nuovo, è cliccendu nantu à l'icona di ingranaggi), andate in "Memorizzazione è unità USB", è in fondo selezziunate "Apri".
U cuntenutu di u sistema di i file di u telefuninu o di u tablet si aprirà: pudete navigà in e cartelle è u so cuntenutu, copia i schedari è i cartelli in un altru locu, cumpartete u schedariu sceltu (chì hà sceltu prima cù una pressione longa). Ùn dì micca chì e funzioni di u cullettore di file incastunati sò impressionanti, ma a so presenza hè bona.
Sistema UI Tuner
Questa funzione hè nascosta per difettu, ma assai interessante. Usendu System UI Tuner, pudete persunalizà chì icone sò visualizzate in a barra di strumenti di accesso rapidu, chì si aprite quandu si tira a vetta di u schermu duie volte, è ancu e l'iconi di a zona di notificazioni.
Per attivà u sintonizzatore di u UI di u sistema, andate in a zona di l'icona di accesso rapidu è poi premete e tenitete a icona di l'engine per pochi secondi. Dopu avè liberatu, i paràmetri si apriranu cun u missaghju chì a funzione di sintonizzatore UI di u Sistema hè stata attivata (l'elemento corrispondente apparirà in u menu di regolazioni in u fondu).
Ora pudete purtà a seguenti cose:
- Lista di i pulsanti per un accessu rapidu à e funzioni.
- Abilità è disabilite a visibilità di l'iconi in a zona di notificazioni.
- Abbiate permesso a cumparazione di u livellu di batteria in a zona di notificazioni.
Pure dinò ci hè a possibilità di abilità a modalità demo di Android 6, chì elimina tutte e icone da a zona di notificazioni, è visualizza solu l'ora falsa, un segnale di Wi-Fi piena è una carica piena di batteria.
Permessi singuli per e applicazioni
Per ogni applicazione, pudete avà stabilitu permessi individuali. Hè cusì, se ancu qualchì applicazione Android esiste l'accessu à SMS, questu accessu pò esse discupratu (ancu s'ellu si deve capisce chì disattivà una chjave per u funziunamentu di e permessi pò purtà à l'arrestazione di l'applicazione).
Per fà cusì, andate in l'impostazioni - applicazioni, selezziunate l'applicazione chì ti interessa è cliccate "Permessi", poi disfatta quelli chì ùn vulete dà à l'applicazione.
À propiu sì, in l'impostazioni di l'applicazione, pudete ancu disattivà e notificazioni per questu (o ancu qualchi anu affranchi di notifiche in sempri daveru da vari ghjochi).
Smart Lock per e password
In Android 6, a funzione di salvà automaticamente le password in un account Google (non solu da u navigatore, ma dinò da l'applicazioni) hè apparutu è abilitatu per difettu. Per alcuni, a funzione pò esse pratiziosa (à a fine, l'accessu à tutte e vostre password pò esse ottenutu cù solu contu di Google, cioè, diventa gestore di password). È chì quellu chì pò causà attacchi di paranoia - in stu casu, a funzione pò esse attivata.
Per disconnessione, andate in l'impostazioni "Google Settings", è dopu, in a sezione "Services", selezziunate "Smart Lock for password". Quì pudete vede i passwords dighjà salvati, disattivà a funzione, è ancu disattivà u login automatu cù i password salvati.
Impostà e regule per Usturmitu micca
A modalità silenziosa di u telefuninu hè apparutu in Android 5, è in a 6a versione hà ricevutu u so sviluppu. Ora, quandu attivate a funzione "ùn disturbini", pudete piazzà u tempu di funziunamentu, configurà cumu funziona è, in più, s'è andate in l'impostazioni di u modu, pudete pienu e regule per u so funziunamentu.
In i règule, pudete definisce l'ora di attivazione automatica di a modalità silenziosa (per esempio, di notte) o stabilisci l'attivazione di u mudellu "ùn disturbini" quandu si verificanu eventi in calendarii di Google (pudete selezziunu un calendario specificu).
Installà l'applicazioni predefinite
Android Marshmallow conservò tutti i vecchi modi per assignà applicazioni per difettu di aprite certe cose, è nellu era un modu novu, più faciule per fà ciò.
Se andate in l'impostazioni - applicazioni, è cliccate nantu à l'icona di l'ingranaggio è selezziunate "Applicazioni per difettu", vedete ciò chì volete dì.
Ora in Tap
Un'altra caratteristica annunziata in Android 6 hè adu in furia. A so essenza si scatula à u fattu chì, se in una applicazione (per esempiu, un browser), premete è tenenu premutu u "Home", Google Now si sintiranu sughje relativi à u cuntenutu di a finestra di applicazione attiva.
Sfurtunatamente, ùn sò micca mancu testata a funzione - ùn funziona. Suppongo chì a funzione ùn sia ancu fattu in Russia (è forse chì u mutivu hè ancu un'altra cosa).
Ulteriori informazioni
Ci era ancu infurmazioni chì in Android 6 ci era una funzione sperimentale chì permette molte applicazioni attive à travaglià nantu à u listinu schermu. Hè cusì, hè pussibule di attivà una multitasking piena. Tuttavia, à l'accessu Radice è alcune manipolazioni cù i file di sistema sò necessarii per ciò, per quessa, ùn diceraghju micca a possibilità in stu articulu, è ùn dicisimu chì prestu a funzionalità di l'interfaccia di multi-finestra hè dispunibule per difettu.
Sì mancà qualcosa, spartite e vostre osservazioni. È in generale, cumu si andate Android 6 Marshmallow, recensioni rivestite (ùn eranu micca i migliori per Android 5)?