Custruendu una linea di tendenza in Microsoft Excel

Un di i componenti impurtanti di ogni analisi hè di determinà a tendenza principale di l'eventi. Avè questi dati, pudete fà una previsione di ulteriore sviluppu di a situazione. Ciò hè particolarmente evidenti in l'esempiu di a linea di tendenza nantu à a carta. Scopemu cumu custruisce in Microsoft Excel.

Trendline in Excel

L'applicazione Excel fornisce a capacità di costruì una linea di tendenza aduprendu u graficu. In listessu tempu, i dati iniziali per a so furmazione sò presi da una tavula prupostata.

Plotting

Per fà un graficu, avete bisognu di avè un tavulinu prontu, in base à u quale hè formatu. Ad esempio, piglià i dati nantu à u valore di u dollaru in rubles per un certu tempu di tempu.

  1. Custruemu una tavula, in cui in una colonna ci saranu intervalli di tempu (in u nostru casu, date), è in l'altru - u valore, chì a dinamica sarà visualizata in u graficu.
  2. Selezziunu sta tavula. Vai à la tabulazione "Inserisci". Ci in u strumentu in u blocu di l'utili "Grafici" cliccate nantu à u bottinu "Pianu". Da u listinu presentatu, selezziunate a prima opzione.
  3. Dopu, a pianificazione sarà custruita, ma hà bisognu di esse sviluppatu. Fate u titulu di u grafico. Per fà quessa, cliccate nantu à ellu. In u gruppu di tabulazioni chì si vede "U travagliu cù Grafici" andate à tab "Layout". In u cliccamu nantu à u pulsante. "Nome di u tabula". In a lista chì si apre, selezziunate l'elemento "Sopra a carta".
  4. In u campu chì si vene sopra u graficu, inserite u nome chì cunsideremu appropriatu.
  5. Poi firmemu assi. In a listessa tabulazione "Layout" cliccate nantu à u bottinu nantu à u nastro "Nomi di l'asse". Sequentially andu nantu à i punti "Nome di l'asse orizzontale principale" è "Titulu sottu l'asse".
  6. In u campu chì si vene, inserite u nome di l'asse orizzontale, secondu u cuntestu di i dati situati in ellu.
  7. Per assignà u nome di l'asse verticale, usamu ancu e tab "Layout". Cliccate nantu à u bottinu "Nome dell'asse". Naviga in modu sequenziale cù e menu di menu popup. "Nome di l'asse verticale verticale" è "Turned title". Stu tippu di posizionamentu di u nomu di l'asse sarà più conveniente per u nostru tippu di diagrammi.
  8. In u campu di u nomu d'asse verticale chì vene, inserite u nome volu.

Lezione: Cumu fà un graficu in Excel

A creazione di una linea di tendenza

Ora vi vole à aghjunghje a linea di tendenza direttamente.

  1. Esiste in a tabulazione "Layout" cliccate nantu à u bottinu "Linea di tendenza"chì hè situatu in u blocu di l'utile "Analisi". Da a lista chì si apre, selezziunate l'elemento "Approssimazione esponenziale" o "Approssimazione lineare".
  2. Dopu à quessa, a linea di tendenza hè aghjunta à u grafico. Per difettu, hè nera.

Configurazione di a linea di tendenza

Ci hè una possibilità di impegni di linea supplementari.

  1. Successivamente andate in tab "Layout" in menu menu "Analisi", "Linea di tendenza" è "Opzioni avanzate di linea di tendenza ...".
  2. A finestra di parametri si aprite, pudete fà diverse impostazioni. Per esempiu, pudete cambià u tippu di lisciatura è approssimazione selezendu unu di i sei punti:
    • Polinomiale;
    • Lineare;
    • Potenza;
    • Logaritmicu;
    • Esponenziale;
    • Filtraggio lineare.

    Per determinà l'affidabilità di u nostru mudellu, stà una marcata vicina à l'elemento "Pone in u diagramma u valore di l'accuratezza di l'approssimazione". Per vede u risultatu, cliccate nantu à u bottinu. "Chiudi".

    Se questu indicatore hè 1, allora u mudellu hè cusì affidabile pussibule. U più u livellu di l'unità, u micca cunfidenza.

Se ùn site micca soddisfatto di u livellu di cunfidenza, pudete andà torna in i parametri è cambia u tipu di lisciatura è approssimazione. Poi, formate u coefficientu di novu.

Prognaggiu

U scopu principale di a linea di tendenza hè a capacità di fà una previsione di e sviluppi successivi.

  1. Ancu una volta, andate à i parametri. In a scatula di l'impostazioni "Predictia" in i campi adatti, indicemu quanti periodi in avanti o in ritornu ci vole à cuntinuà a linea di tendenza per a previsione. Pressu u pulsante "Chiudi".
  2. Ancu una volta, andate à a pianificazione. Si mostra chì a linea hè allungata. Ora pò esse adupratu per determinà chì indicatore approssimativu hè previsto per una certa data, mantenendu a tendenza attuale.

Comu pudete vede, in Excel ùn hè micca difficiule di custruisce una linea di tendenza. U prugramma furnisce strumenti per chì pò esse configuratu per visà i indicatori più accuratamente pussibule. Basatu nantu à a pianificazione, pudete fà una previsione per un periodu di tempu particulare.