Cume riparà u file dxgi.dll


Spessu esiste un errore di a forma "Dxgi.dll file not found". U significatu è e cause di questu sbagliu dipende da a versione di u sistema operativu installatu nantu à u computer. Se vede un messaggiu simile in Windows XP - pruvene à pruvà à lanciare un ghjocu chì richiede DirectX 11, chì ùn hè micca supportatu da stu sistema. In Windows Vista è in un successu, un tale sbagliu significa a necessità di aghjurnà parechje componenti software - u driver o Direct X.

Metodi di eliminazione di u fallimentu in dxgi.dll

Prima di tutti, notemu chì questu errore ùn pò esse scunfittu in Windows XP, solu l'installazione di una versione più nova di Windows aiutarà! Se truverete un fallimentu appena nantu à e nuove versioni di u Redmond OS, allora ghjustu à pruvate à aggiornà DirectX, è se quì ùn aiutò, allora u driver graficu.

Metudu 1: Installate l'ultima versione di DirectX

Una di e funzioni di l'ultima versione di Direct X (à u mumentu di scrittura di questu articulu hè DirectX 12) hè l'absenza di alcune biblioteche in u pacchetto, cumprende dxgi.dll. Ùn sarà micca pussibule installà a manca nant'à u installatore standard web, bisogna aduprà u prugrammu di stallazione autonoma, u ligame à u quale hè presentatu qui sotto.

Scaricate Directmente l'Utilizzatori Finali di DirectX

  1. Avè aghjuntatu l'archivio autostrattu, prima accettate u cuntrattu di licenza.
  2. In a prossima finestra, selezziunu a cartella duve saranu estratte e biblioteche è u installatore.
  3. Quandu u processo di disemballazione hè cumpletu, apri "Esploratore" e procedi à u cartulare in cui sò stati piazzati i schedari unzipped.


    Individuate u schedariu in u repertoriu DXSETUP.exe è ghjunghjite.

  4. Accetta u cuntrattu di licenza è inizià a installazione di u cumpunente cliccendu nantu à "Prossimu".
  5. S'ellu ùn ci hè micca fallimenti, l'installatore annuncerà prestu u successu successu di u travagliu.

    Per riparà u risultatu, ripartite u computer.
  6. Per l'utenti di Windows 10. Dopo ogni attualizazione di a costruzione di l'OS, a prucedura di stallazione di l'Utente Finale Direct X deve esse ripetuta.

Se u metudu ùn vi aiuta, vai à u prossimu.

Metudu 2: Installate i più recenti driver

Pò ancu spessu chì tutte le DLL necessarie per u travagliu di i ghjochi sò presenti, ma l'errore hè sempre osservatu. U fattu hè chì i sviluppatori di piloti per a scheda video chì voi state usando probabilmente anu fattu un errore in a revisione di u lugiziale attuale, cume u software chì ùn puderete micca ricunnosce biblioteche per DirectX. Queste carenze sò prontamente correggere, perciò hà sensu installà l'ultima versione di driver. In un primu, pudete ancu tentà beta.
U modu più faciule d'aghjurnamentu hè di aduprà applicazioni spiciali, istruzioni per travaglià chì sò descritti in i ligami sottu.

Ulteriori dettagli:
Installazione di i Driver à NVIDIA GeForce Experience
Installà i driver in AMD Radeon Software Crimson
Installà i driver in a Centro di Cumpurazione Catalyst di AMD

Queste manipule fornenu un'occasione per risoluzione di prublemi quasi garantita in a biblioteca dxgi.dll.