Cume riparà u cerchio blu in Hamachi


Se una circonda blu tocca vicinu à u soprannuminu di u cumpagnu di ghjocu in Hamachi, questu ùn augura bè. Questa hè una prova chì ùn era micca pussibule di creà un tunnel direttu, rispettivamente, un ripetitore supplementare hè adupratu per a trasmissione di dati, è u ping (ritardu) lascerà assai à desiderà.

Cosa fate in stu casu? Ci hè una serie di metudi simuli di diagnosi è di correzione.

Verificate a serratura di rete

Nantu à a maggior parte di i casi, riparà un prublema hè in un cuntrastu banale per bluccà u trasferimentu di dati. In particulare, a prutezzione integrata di Windows (Firewall, Firewall) interfisce cù u travagliu di u prugramma. Se avete un antivirus addizionale cù un firewall, allora aghjuntate Hamachi à l'eccezioni in l'impostazioni o pruvate à disattivà completamente u firewall.

Cume per a prutezzione di basa di Windows, avete bisognu di verificà e impostazioni di firewall. Andate à "Pannello di cuntrollu> Tutti l'elementi di u Pannello di controllo> Windows Firewall" è cliccate nantu à a sinistra "Permette l'interazione cù l'applicazione ..."


Ora truvate u prugramma necessariu in a lista è assicuratevi chì ci sia zucche à fiancu à u nome è u dirittu. Deve immediatamente verificà e restrizioni per ogni ghjocu specifica.

À mezu à altre cose, hè desiderabile marcà a rete Hamachi cum'è "privata", ma questu pò influenzà negativamente a sicurezza. Pudete fà quellu quandu avete principiatu u primu programma.

Verificate u vostru IP

Ci hè una cosa simile "biancu" è "grisu" IP. Per aduprà Hamachi strettamente necessariu "biancu". A maiò parte di i fornitori li trasmettenu, parechji, salvavanu su indirizzi è rendenu i sottoriti NAT cun IP internu chì ùn permettenu micca à un unicu computer di uscì pienu nantu à Internet aperta. In stu casu, vale tuttu cuntattà u vostru ISP è urdinatu u serviziu IP "biancu". Pudete ancu scopre u tipu di u vostru indirizzu in i dettagli di u pianu tariffariu o chjamà cunsultu tecnicu.

Verifica di u portu

Se aduprate un router per cunnessu à Internet, pò esse un prublema cù l'instrumentu di e porti. Assicuratevi chì a funzione “UPnP” sia abilitata in l'impostazioni di u router, è “Disable UPnP is not” in the Hamachi settings.

Cumu verificà s'ellu ci hè un prublema cù i porti: cunnessu u filu di Internet direttamente à a scheda di rete PC è cunnessu à Internet cù l'input di u nome è a password. Se ancu in stu casu u tunnel ùn diventa micca drittu, è u circò blu di l'odori ùn sparisce, allora hè megliu cuntratevi ancu u fornitore. Forse i porti sò chiusi in altru mancu di l'attrezzatura remote. Se tuttu si face bonu, duverete appruvà in l'impostazioni di u router.

Disattivà proxy

In u prugramma, cliccate "Sistema> Opzioni".

Sulla scheda "Parametri", selezziunate "Impostazioni avanzate".


Quì cercemu u sottogruppu "Connection to server" è vicinu à "server proxy use" ponemu "No". Oghji Hamachi sarà sempre pruvà à creà un tunnel direttu senza intermediari.
Hè ancu consigliatu di disattivà a crittografia (questu puderà correggere u prublema cù trianguli gialli, ma di più in un articulu separatu).

Dunque, u prublema cù u circò blu in Hamachi hè abbastanza cumuni, ma per risolve u più in i casi hè assai simplice, a menu di un "grigio" IP.