Scaricate i piloti per u laptop Asus X53B

Dopu avè installatu u sistema operativu nantu à un laptop, u passu chì seguita hè di scaricà è installà i driver per ogni componentu. Questu prucessu hè u difficiule per alcuni utilizatori, ma se capite, pudete piglià tutte e azzioni in pochi minuti. Fighjula una veduta à cinque opzioni per fà sta.

Scaricate i piloti per u laptop ASUS X53B

Ora, micca tutti i laptops moderni in u kit vene cun un discu cun tuttu u software pertinente, perciò l'utenti anu da ricercà è scaricà lu stessi. Ogni metudu discutitu in seguitu hà u so algoritmu di azzioni, perciò, prima di sceglie, vi propemu di familiarizzià cù tutti.

Metudu 1: Pagina ufficiali di Supportu per i Sviluppatori

I stessi schedari chì vanu nantu à u discu sò salvati in u situ ufficiale di ASUS è sò dispunibuli per ogni utilizatore per a libera. Hè solu impurtante d'identificà u pruduttu, di truvà a pagina di download è chì eseghji digià i fasi rimasti. Tuttu u prucedimentu hè cumpratu:

Andate à u situ ufficiale di ASUS

  1. Aprite a pagina ASUS ufficiale in Internet.
  2. In cima, vedi parechje sezioni, trà quali avete bisognu à sceglie "Servizio" è andate à a sottusezzione "Supportu".
  3. A pagina d'aiutu ci hè una stringa di ricerca. Cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse è digià tippu in u vostru laptop.
  4. Allora andate à a pagina di u pruduttu. In essa, selezziunate una sezione "Driver è Utilità".
  5. Di solitu installatu nantu à u OS portatile hè automaticamente rilevatu. Tuttavia, prima di passà à a procedura per a ricerca di piloti, vi propemu di familiarizzarti cù ciò chì hè indicatu in a linea speciale. Se necessariu, cambiate u parametru per indicà a vostra versione di Windows.
  6. Resta solu per selezziunu u lima più recente è cliccate nantu à u bottinu adatta per cumincià u download.

L'installazione hè fatta automaticamente dopu u lanciu di u installatore, perciò ùn sarà micca più azzione da voi.

Metudu 2: Software UASUS ufficiali

Per facilità di uttene i so prudutti, ASUS hà sviluppatu u so propiu software, chì esegue una ricerca di l'aggiornamenti è li offre à l'utente. Stu metudu hè più sèmplice di u precedente, postu chì u software ghjunghje di modu indipendente i driver. Avete solu bisognu di u seguitu:

Andate à u situ ufficiale di ASUS

  1. Aperate a pagina di supporta ASUS per mezu di un menu popup. "Servizio".
  2. Benintesa, pudete aprire a lista di tutti i prudutti è scopra u vostru mudellu di l'infurmazione mobile quì, tuttavia, hè più faciule d'introduisce immediatamente u nome nantu à a linea è andà à a so pagina.
  3. U prugramma impiegatu hè in a sezione "Driver è Utilità".
  4. Per ogni versione di u sistema operativu, un schedariu unicu hè scaricatu, cusì prima determinà stu parametru sì selezionendu l'opzione adatta da u menù di menu popup.
  5. In a lista di tutte e utilità chì si presentanu, cerca "UUS Live Update Utility" e scaricu.
  6. In u installatore, cliccate nantu à "Prossimu".
  7. Specifichi u locu in cui vulete salvà u prugramma, è inizià u prucessu di stallazione.
  8. Una volta finitu stu prucessu, l'Utilitazione Di Aggruppazione si aprirà automaticamente, dunque pudete andà immediatamente à circà l'aggiornamenti, cliccando nantu à "Verificate l'aggiornu immediatamente".
  9. I file trovati sò installati dopu cliccatu "Install".

Metudu 3: Software Addizionale

Ùn raccomandemu chì selezziunu unu di i prugrammi di terze parti per installà i piloti per u laptop ASUS X53B, se l'uppunzioni precedenti avianu per a complessità o l'inconvenienza L'utente hà bisognu di scaricà un tale prugramma, seleziona certi parametri è cumincià a scansione, tuttu u restu sarà eseguitu automaticamente. Hè sviluppatu à propositu di ogni rapprisentante di tali prugrammi lecciunu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

U nostru situ hà istruzioni dettagliate nantu à cumu si usa DriverPack Solution. S'è vo site interessatu à stu metudu, prestate a attenta à stu rappresentante in un altru di u nostru materiale à u ligame sottu.

Per sapè di più: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 4: ID componente

Un laptop aghjusta un certu numeru di componenti cumuni. Ognunu di elli hà un numeru numeru di interagisce cù u sistema operativu. Un tale ID pò esse applicatu à i siti speciali per truvà i piloti adatti. Per sapè di più nantu à stu metudu in un altru articulu di u nostru autore sottu.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 5: Utilità Integrata di Windows

Windows 7 è versioni successive anu una funzione integrata bè implementata cù u serviziu, da chì l'upigamentu automaticu di i driver di l'hardware via Internet hè fattu. U solu svantaghju di sta opzione hè chì certi dispositivi ùn siano micca rilevati senza installazione prima di u software, ma questu accade molto raramente. Nant'à u link sottu, truvate istruzioni dettagliate nantu à stu tema.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Comu pudete vede, a ricerca è l'installazione di i piloti per u laptop ASUS X53B ùn hè micca un prucessu difficiule è piglia a pochi passi. Puru ancu un utilizatore senza esperienza senza cunnoscenza o abilità spiciali pò facilmente gestisce sta.