I giocatori Assassin's Creed Odyssey aspettanu novu cuntenutu in ghjennaghju

Rappresentanti di u studio Ubisoft parlavanu di l'innuvazioni in Assassin's Creed Odyssey in u prossimu aggiornamentu di ghjennaghju.

I sviluppatori aghjunghjenu à u ghjocu per duie rami liberi di impegni di trama. Una di e storie hè stata liberata è si chjama "Figliole di Lala". Hè dispunibule per i utilizatori finu à u livellu 13. Per e ghjente di alto livellu 34, a trama "U patrimoniu di u poeta" hè stata preparata, chì hè prevista per esse publicata à a fine di ghjennaghju

U secondu episodju intitulatu "Ombre di u Passatu" sarà liberatu per u cumparatu pagatu "U Legatu di a Prima Lama". Sarà dispunibile per i lettori à a mità di u mese.

In ghjennaghju, u cuntenutu cuntene un novu avversariu - Cyclops Argom. Per a vittoria nantu à a folla, u lettore riceverà u martellu Hephaestus. U universu Odyssey sarà visitatu ancu da un liganu generale in u passatu di Ayi da Assassin's Creed Origins.

Per quelli chì amanu personalizà a cumplessità di i lochi, Ubisoft prupone quattru preselezzioni di livellu in cui pudete sceglie u livellu di avversari in a località in quantu à u livellu di u caratteru.

Aya sarà unu di i generali mitici in l'aggiornu di ghjennaghju.