Utenti chì seguenu strettamente u sviluppu di Ubuntu, sapenu chì, cù l'aggiornu 17.10, avè u nome di codice Artful Aardvark, Canonical (u sviluppatore di distribuzione) hà pigliatu di abbandunà a GUI di Unity standard, rimpiazzianna per GNOME Shell.
Vede ancu: Cumu installà Ubuntu da un drive flash
Ritornu l'unità
Dopu parechje dispute nantu à a direzzione di u vector di sviluppu di a distribuzione di Ubuntu in direzzione luntana da Unity, l'utenti anu sempre attuvatu u so scopu - Unità in Ubuntu 17.10 sarà. Ma a so criazione ùn serà micca fatta da a cumpagnia stessa, ma da un gruppu di amatori chì si stanno furmendu subitu. Hà dighjà i primi impiegati di Canonical è Martin Vimpressa (direttore di prughjettu per Ubuntu MATE).
Dubbiu circa u fattu chì u supportu di u desktop Unity in u novu Ubuntu sarà dispunitu subitu dopu à a notizia di Canonical accettassi di dà permessu di aduprà a marca Ubuntu. Ma ùn hè ancu micca chiaru se a creazione di a settima versione sarà aduprata o se i sviluppatori creeranu qualcosa di novu.
I rappresentanti di Ubuntu stessi dicenu chì solu i prufiziunali sò recrutati per creà u shell, è ogni sviluppu sarà testatu. Di conseguenza, u liberu ùn libererà micca un pruduttu "crudu", ma un ambienti graficu di partenza.
Installà Unity 7 in Ubuntu 17.10
Malgradu u Canonics hà abbandunatu u sviluppu pruprietariu di l'ambiente di desktop Unity, lascianu l'opportunità di stallà lu per e nuove versioni di u so sistema operativu. L'utenti ponu scaricà è installà Unity 7.5 dighjà. A shell ùn riceve più aggiornamenti, ma hè una ottima alternativa per quiddi chì ùn vulanu cunnoscìe cù u GNOME Shell.
Ci hè dui modi per installà Unity 7 in Ubuntu 17.10: through "Terminal" o Gestore di Pacchetti Synaptic. Entrambe e opzioni sò ora discuprate in dettaglio:
Metudu 1: Terminal
Installazione Unità à traversu "Terminal" più faciule
- Aprite "Terminal"cù una ricerca in u sistema è cliccendu nantu à l'icona correspondente.
- Inserite u comando chì seguite:
sudo apt install unità
- Fà micca cliccendu Enter.
Nota: prima di scaricà avete bisognu di inserite a password di superuseru è confermate l'azione inserendu a lettera "D" è premendu Invescia.
Dopu avè installatu, per lanciare Unity, bisognu ripetutu u sistema è in u menù di selezzione di l'utente, specificate quale shell grafica ti vulia aduprà.
Vede ancu: Comandi frequenti in Terminal Linux
Metudu 2: Synaptic
Tramite Synaptic hè praticabile installà Unity per quiddi utenti chì ùn sò micca abituati à travaglià cù squadre in "Terminal". Hè vera, primu bisognu à installà u gestore di pacchetti, postu chì ùn hè micca in a lista di prugrammi preinstallati.
- Aprite Centro di applicazionecliccendu nant'à u micca icona in a barra di task.
- Ricercà per dumanda "Synaptic" è andate à a pagina di sta applicazione.
- Installate u gestore di pacchetti cliccendu "Install".
- Chiudi Centro di applicazione.
Dopu avè installatu Synaptic, pudete andà direttamente à l'installazione Unity.
- Avviate u gestore di pacchetti cù a ricerca in u menu di u sistema.
- In u prugramma, cliccate nantu à u pulsante "Cerca" è esegui una query di ricerca "unità-sessione".
- Da evidenziare u pacchettu truvatu per l'installazione, cliccendu giuvatu nantu à ellu è sceglite "Marca per l'installazione".
- In a finestra chì si vede, cliccate "Applicà".
- Cliccate "Applicà" in u bar di cima.
Dopu à quellu, resta à aspettà u completamentu di u prucessu di scaricamentu è installazione di u pacchinu in u sistema. Una volta chì questu accade, riavuta u computer è selezziunate l'ambiente Unity in u menu d'entrata di password di l'utente.
Conclusione
Canonical abbandunava l'unità per u so primu ambientu di travagliu, anu lasciatu l'opportunità di aduprala. Inoltre, u ghjornu di u liberu tutale (d'aprile 2018), i sviluppatori promettenu un suppurtamentu sanu per Unità, creata da un team di amatori.