Disattivà u firewall in Windows 7


Ritrattare foto in Photoshop implica a rimozione di irregolarità è difetti di a pelle, ridendu u brillanti grassi, s'ellu ci hè, è a correzione generale di l'immagine (luce è ombra, correzione di colore).

Aprite a foto, è creà un stratu duplicatu.


Elaborazione di un ritrattu in Photoshop principia cù a neutralizazione di u brillantu grassa. Crea un stratu vacante è cambia u so mode di miscelazione à "Blackout".


Allora sceglite soffice Spazzola e personalizà, cum'è in i screenshot.



Tenendu a chiave Alt, piglià un campione di culore in a foto. Hue sceglie a più mediata, chì hè, micca u più scuro è micca u più chjucu.

Ora dipinto le zone cù u scintillu nantu à u stratu appena creatu. À a fine di u prucessu, pudete ghjucà cù a trasparenza di u stratu, s'ellu pare subitu chì l'effettu hè troppu forti.


Cunsigliu: tutte e azzioni sò desiderabili per fà una scala 100% di foto.

U passu chì cioè hè l'eliminazione di difetti principali. Crea una copia di tutti i strati di scelta rapida CTRL + ALT + MAIUSU + E. Sceglite dunque l'attrezzi "Puddu di guarigione". A taglia di u pennu hè piazzatu à circa 10 pixel.

Fighjate a chjave Alt è piglià un campione di a pelle u più vicinu di u difettu, è cliccate nantu à i colpi (pimple o freckle).


Dunque, rimuove tutte l'irregularità da a pelle di u mudellu, ancu da u collu, è da altre spazii aperti.
E rughe sò rimossi da a listessa manera.

Poi lisciate a pelle di u mudellu. Rinominà u stratu in "Texture" (capite perchè dopu) è crea duie copie.

Applicà un filtru à u stratu superiore "Sfocate in u superfice".

Sliders cerca a pelle liscia, ghjustu ùn anzi micca troppu, i contorni principali di a faccia ùn sò micca esse affettati. S'ellu ùn hè micca perdutu difetti minori, hè megliu applicà u filtru di nuovo (ripetite a procedura).

Applica u filtru cliccendu "OK", è aghjunghje una maschera nera à u stratu. Per fà quessa, selezziunu u culore neru principale, tene premutu u tastu Alt è premete u pulsante "Add Mask Vector".


Aghju sceltu una spazzula bianca soffice, l'opacità è a pressione ùn esponiscenu micca più di 40% è passanu da e zone problematiche di a pelle, purtendu l'effettu volatu.


Se u risultatu pari à soddisfacente, a procedura pò esse ripetuta creendu una copia cumuna di i strati cù a combinazione CTRL + ALT + MAIUSU + Eè dopu applicà a stessa tecnica (copia di u stratu, "Sfocate in u superfice", maschera nera, etc.).

Comu pudete vede, noi, cù i difetti, hà distruttu ancu a struttura naturale di a pelle, trasformandola in "Sapone". Quì avemu bisognu di un stratu cù u nomu "Texture".

Crea una copia cumpressa di i strati torna e trascina u stratu. "Texture" per tutti.

Applicà u filtru à u stratu "Contrast di culore".

Aduprà u cursore per ghjunghje a manifestazione di solu i più chjassi di a imagine.

Inguarge u stratu cliccendu in a cumbinazione CTRL + SHIFT + Uè cambiate per questu a modalità di miscelazione "Sovrapposizione".

S'ellu hè troppu forti, riduce dunque a trasparenza di u stratu.

Ora a pelle di u mudellu sembra più naturale.

Applica un altru impurtante interessante per scambià u culore di a pelle, perchè dopu à tutte e manipolazioni, certi macchie è mancu di discriziu di colore apparìu annantu à u visu.

Chiama u stratu di regolazione "Livelli" è cù u slider di a metà tonus schernite a foto finu chè a colorazione hè uguale (i macchie scappanu).



Poi creete una copia di tutti i strati, è dopu una copia di u stratu risultatu. A copia hè scolorita (CTRL + SHIFT + U) e cambiate u modalità di miscelazione à "Light light".

Dopu applicate un filtru à stu stratu. "Sfocatura Gaussiana".


Se a luminosità di a foto ùn si adatta micca, allora usala di novu. "Livelli", ma solu per u stratu sgualatu cliccendu nant'à u bottinu mostratu in u screenshot.



Applicendu e tecniche da questa lezione, pudete fà perfetta a pelle in Photoshop.