Cume per lanciatu Task Manager in macOS

Internet hè una sfera di vita per a quale ùn ci sò micca fronti trà stati. A volte si deve cercà materiali di siti stranieri in cerca di informazioni utili. Beh, quandu cunniscate lingue straniere. Ma chì sì, chì a vostra cunniscenza linguistica hè à un livello piuttostu scarsu? In questo casu, aiuta i prugrammi spiciali è l'addizioni per traduce e pagine web o pezzi di testu individuali. Scopemu chì traduttori di estensione sò i migliori per u navigatore Opera.

Traduttrice installazione

Ma prima, scopre cumu installà un traduttore.

Tuttu u add-ons per a traduzzione di e pagine Web sò installati usando appru u listessivu algoritmu, tuttavia, cum'è l'altre extensioni per u navigatore Opera. Prima di tutti, andate à u situ ufficiale di l'Opera, in a sezione di i sursci.

Ci truvamu per l'estensione di traduzzione desiderata. Dopu avemu trovu l'elemento desideratu, andate dopu a pagina di sta estensione è cliccate nantu à u grande bottinu verde "Add to Opera".

Dopu una breve procedura d'installazione, pudete aduprà u traduttore installatu in u vostru navigatore.

Prolungamenti in su

È adesso fighjà una veduta più stretta à e extensioni chì sò considerate u megliu di e addizioni à u navigatore Opera, cunsultatu per traduce e pagine web è testu.

Traduttrice di Google

Un di i più rinumati add-ons per a traduzione di testu in linea hè Google Translate. Pute traduce sia pagine web sia pezzi singuli di testu inseriti da i clipboard. In listessu tempu, u supplementu utilizza e risorse di u serviziu omonimu di Google, chì hè unu di i capi in u campu di a traduzione elettronica, è furnisce i risultati più curretti, chì ùn ogni pudemu dì qualsiasi sistema simile. L'estensione di u navigatore Opera, cum'è u serviziu stessu, supporta un numeru assai di direzzioni di traduzione trà diverse lingue di u mondu.

U travagliu cù l'estensione Google Translator deve esse principiatu cliccando nantu à a so icona in a barra di strumenti di navigatore. In a finestra chì si apre, pudete inserisce u testu è fà altre manipuli.

U svantaggiu principale di u add-on hè chì a taglia di u testu trattatu ùn devi micca più di 10.000 caratteri.

Traduce

Un altru addiu popularu à u navigatore Opera for translation è l'estensione Translate. Hà, cum'è l'estensione precedente, hè integrata cù u sistema di traduzzione di Google. Ma, cun u Google Translate, Traduce ùn imposta micca a so icona in a barra di strumenti di navigatore. Semplicemente, quandu andate à un situ chì a so lingua differisce da quella stabilita da "native" in a regolazione di l'estensione, un quadru pare apparisce per traduce sta pagina web.

Ma, traduzione di u testu da i clipboard, sta estensione ùn supporta micca.

Traduttrice

A differenza di a prubbia di nanzu, u traduttore Add-on pò traduce una pagina web nè uni tuttu, ma traduce assai frammenti di testu singuli nantu à chjuca, è traduce u testu da u suppressu di u sistema operativu inseritu in una finestra speciale.

Tra i vantaggi di l'espansione hè chì supporti travaglià micca cun un serviziu di traduzzione in linea, ma cù parechji simul: Google, Yandex, Bing, Promt è altri.

Yandex.Translate

Perchè ùn hè micca difficiule da determinà per nome, l'extension Yandex.Translate basa u so travagliu nantu à u traduttore in linea da Yandex. Questu supplementu si traduce cù a punta di u cursore à una parola straniera, selezziunala, o premendu a tasca Ctrl, ma, disgraziatamente, ùn sà micca cumu traduce e pagine web interi.

Dopu avè installatu quì add-on, l'elemento "Find in Yandex" hè aghjuntu à u menù contestuale di u navigatore quandu seleziona una parola.

XTranslate

L'estensione XTranslate, purtroppu, ùn pò traduce micca e pagine individuali di siti, ma hè capace, puntendu u cursore, di traduce non solu parole, ma ancu testu nantu à i pulsanti situati nantu à i siti, campi di entrata, ligami è immagini. In listessu tempu, u supplementu sustene u travagliu cù trè servizii di traduzzione in linea: Google, Yandex è Bing.

In più, XTranslate pò ghjucà testu à discursu.

Imtranslator

Supplementu ImTranslator hè una vera combinazione di traduzione. Cù l'integrazione in Google, Bing è traduttori di traduttori, si pò traduce in 91 lingue di u mondu in tutte e direzzioni. L'estensione pò traduce sia parole individuale sia pagine web interi. Tra l'altro, un dizionario cumunu hè integratu in sta estensione. Ci hè una possibilità di riproduzione sana di a traduzione in 10 lingue.

U principale difettu di a prumuzione hè chì a quantità massima di u testu chì si pò traduce nant'à una volta ùn eccede di 10.000 caratteri.

Avemu dettu luntanu da tutte e extensioni di traduzione aduprate in u navigatore Opera. Sò assai di più. Ma, in listessu tempu, l'aggiustamenti sopra cunsulati saranu in grado di soddisfà e necessità di a maiò parte di l'utenti chì necessitanu di traduce pagine web o testu.