Caratteristiche, tippi è differenze principali USB 2.0 è 3.0

À l'aurora di a tecnulugia di l'infurmazione, unu di i prublemi principali di l'utente era a mala compatibilità di dispositivi - parechji porti eterogenei sò stati responsabili di a cunnessione di e periferiche, a maiò parte da esse ingombanti è di bassa affidabilità. A soluzione era "autobus seriale universale" o USB per breve. Per a prima volta, u novu portu hè statu presentatu à u publicu in un lontanu 1996 In u 2001, e schede madri è dispositivi esterni di standard USB 2.0 diventavanu dispunibili per i compratori, è in u 2010, USB 3.0 apparisci. Allora, chì hè a differenza trà sti tecnulugia è perchè sò ancu a domanda?

Differenze tra standard 2.0 è 3.0

Prima di tuttu, v'interessa notizà chì tutti i porti USB sò compatibili l'unu à l'altru. Questo significa chì cunnessione di un dispositivo lente à un portu rapidu è viceversa hè pussibule, ma a velocità di u scambiu di dati sarà minimu.

Pudete "ricunniscà" u connettore di modu visuale - per USB 2.0, a superficie interna hè dipinta bianca è per USB 3.0 - blu.

-

Inoltre, i novi cavi ùn sò micca quattru, ma ottu fili, chì li rendenu più spessi e menu flessibili. Da un latu, questu aumenta a funzionalità di i dispositivi, migliora i parametri di trasmissione di dati, da l'altra - aumenta u costu di u cavu. Di solitu, i cavi USB 2.0 sò 1,5-2 volte più chì i so parenti "veloci". Ci sò differenze in a dimensione è a configurazione di e versioni simili di connettori. Dunque, USB 2.0 hè divisu in:

  • tipo A (normale) - 4 × 12 mm;
  • tipo B (normale) - 7 × 8 mm;
  • tipo A (Mini) - 3 × 7 mm, trapezoidale cù anguli roturati;
  • Tipu B (Mini) - 3 × 7 mm, trapezoidale cun anguli retti;
  • tipo A (Micro) - 2 × 7 mm, rettangulari;
  • Tipu B (Micro) - 2 × 7 mm, rettangulari cù anguli roturati.

In periferiche per computer, u solitu USB Type A hè usatu più spesso, in gadgets mobili - Tip B Mini è Micro. A classificazione USB 3.0 hè ancu cumplicata:

  • tipo A (normale) - 4 × 12 mm;
  • tipo B (normale) - 7 × 10 mm, forma complessa;
  • Tipu B (Mini) - 3 × 7 mm, trapezoidale cun anguli retti;
  • Tipu B (Micro) - 2 × 12 mm, rettangulari cu anguli roturati è tacca;
  • Tipu C - 2,5 × 8 mm, rettangulari cù anguli roturati.

U tip A hà prevai sempre in i computer, ma Tipu C guadde di più in più popularità ogni ghjornu. L'adattatore per sti standard hè dimustratu in figura.

-

Tabella: Informazione basica nantu à e capacità di i porti di a seconda è di a terza generazione

IndicatoreUSB 2.0USB 3.0
Rata massima di trasferimentu di dati480 Mbps5 Gbps
Dati attualifino a 280 Mbpsfino a 4,5 Gbit / s
Max corrente500 mA900 mA
Versioni di Windows chì supportanu u standardME, 2000, XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10Vista, 7, 8, 8.1, 10

Finu adesso, hè troppu tempu per scardà USB 2.0 da conti - stu standard hè largamente cunnisciutu per cunnesse tastiera, mouse, stampanti, scanners è altri dispositivi esterni, aduprati in dispositivi mobili. Ma per l'unità flash è per e unità esterne, quandu e lettura è velocità di scrittura sò primaria, USB 3.0 hè più adatta. Inoltre vi permette di cunnesse più dispositivi à un hub è carica più veloce di e batterie per via di a forza maggiore corrente.