Cumu disattivà e notifiche di Windows 10

U centru di notificazioni hè un elementu di l'interfaccia di Windows 10 chì mostra messaggi da e applicazioni di magazine è programmi regolari, è infurmazioni nantu à eventi di sistema particulari. In questu guida ghjudicate cumu a disabilitazione di notifiche in Windows 10 da prugrammi è sistemi in diversi modi, è, se hè necessariu, rimuovere completamente u Centru di Notificazioni. Pò esse utule: cumu disattivà e notifiche di u situ in Chrome, i navigatori Yandex è altri navigatori, Cumu spegni u sonu di notifiche di Windows 10 senza speglià e notifiche stesse.

In certi casi, quandu ùn avete micca bisognu di spegnere micca notifiche, è ghjustu chì duverete assicurà chì e notifiche ùn sò micca apparse durante u ghjocu, a guardà film o à un certu momentu, sarebbe più saggiu aduprà a funzione incorporata Cunsiderà l'attenzione.

Disattivate e notifiche in i parametri

U primu modu hè di configurà u Windows 10 Notification Center in modo chì e notifiche inutili (o tutte) non venenu affissate in questu. Questu pò esse fattu in a configurazione di l'OS.

  1. Andate à Start - Options (o premete i tasti Win + I).
  2. Open System - Notifications and actions.
  3. Eccu pudete annullà e notifiche per vari eventi.

Sottu a listessa schermata di opzioni in a sezione "Ricevi notifiche da queste applicazioni", pudete disattivà e notifiche per alcune applicazioni di Windows 10 (ma micca per tutti).

Usendu Editor di Registre

E infurmazioni ponu esse disattivate ancu in l'editor di registri di Windows 10, pudete fà quellu cum'è seguitu.

  1. Avvia l'Editor di u Registro di sistema (Win + R, inserisci regedit).
  2. Skip to section
    HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion PushNotifications
  3. Fate un clic destro in u latu dirittu di l'editor è sceglite create - parametro DWORD 32 bit. Fà un nome ToastEnabled, è lascianu 0 (zero) cum'è u valore.
  4. Rinvete Explorer o riavvi u computer.

Fatto, notifiche ùn anu da più disturbà.

Disattivate e notifiche in l'editor di e regule di gruppu locale

Per disattivà e notifiche di Windows 10 in l'Editor di Politiche di Gruppo Locale, seguite sti passi:

  1. Run u editore (chiavi Win + R, enter gpedit.msc).
  2. Andate à a sezione "Configurazione di l'utente" - "Modelli amministrativi" - "Menu iniziale è Taskbar" - "Notifiche".
  3. Truvate l'opzione "Disattivà e notifiche popup" è dopu cliccate nantu à sta.
  4. Piazzà sta opzione à Enabled.

Hè ghjustu - riavvia Explorer o riavvià u vostru computer è ùn esce micca notificazioni.

À propositu, in a stessa sezione di a regula di gruppu locale, pudete attivà o disattivà vari tipi di notificazioni, è ponu a durazione di a maniera di Do Not Disturb, per esempiu, per chì e notifiche ùn vi disturbanu per a notte.

Cumu disattivà u centru di notificazioni di Windows 10 appena

In più di i modi descritti di disattivà e notifiche, pudete rimuovere completamente u Centrum di Notificazioni, affinchè a so icona ùn apparisci micca in a barra di applicazioni e ùn abbia micca accessu à questu. Questu pò esse fattu cù l'editor di u Registru o l'Editor di Politiche di Gruppi Locali (l'ultimu ùn hè micca dispunibile per a versione di casa di Windows 10).

In u editore di u registru per questo scopu hè necessariu in a sezione

Eserciziu di Politiche di HKEY_CURRENT_USER Microsoft Explorer

Crea un parametru DWORD32 cun nome DisableNotificationCenter è u valore 1 (cumu fà) aghju scrittu in dettu u paragrafo precedente. Se manca a subsezzione Explorer, creà a. Per riattivare u Centru di Notificazioni, pudete cancellà stu parametru o impostà u valore à 0 per questu.

Istruzione di video

À a fine - u video, chì mostra i modi principali per disattivà notifiche o centru di notificazioni in Windows 10.