Configurazione di D-Link DIR-320 NRU Beeline

Router Wi-Fi D-Link DIR-320

D-Link DIR-320 hè probabilmente u terzu router Wi-Fi più popularu in Russia dopu i DIR-300 è DIR-615, è quasi a quantu i nuovi proprietari di stu router sò interessati à a questione di cum configurà u DIR-320 per unu o l'altru fornitore. Cunsiderendu chì ci sò assai firmware differenti per stu router, differenti in a designazione è in a funzionalità, allora a prima tappa di l'installazione aggiornerà u firmware di u router à l'ultima versione ufficiali, dopu allora chì u prucessu di configurazione hè descrittu. U Firmware D-Link DIR-320 ùn vi deve spaventà - in u manuale mi descrivi in ​​dettaglio ciò chì deve esse fattu, è u prucessu in sè ùn pruvà micca più di 10 minuti. Vede ancu: istruzioni video per configurà u router

Connessione di u router Wi-Fi D-Link DIR-320

Duca di u D-Link DIR-320 NRU

A u schernu di u router ci sò 4 connettori per cunnessione di dispositivi per l'interfaccia LAN, è un connettore internet chì u cavu di u fornitore hè connectatu. In u nostru casu, sta Beeline. Cunnessione di un modem 3G à u router DIR-320 ùn hè micca trattata in stu manuale.

Cusì, cunnesse una di e porti LAN di u cavu DIR-320jn à u connettore di a scheda di rete di u vostru computer. Ùn cunnesse micca u cavu di linea à u ghjunghjente - ne fighjemu subitu dopu avè u aggiornamentu di u firmware.

Dopu à quessa, accende a potenza di u router. S'è ancu micca sicuru, vi pruponi di verificà e impostazioni di a cunnessione di rete locale nantu à u vostru computer per cunfigurà u router. Per fà quessa, andate in Rete è Spartizione, a configurazione di l'adattatore, selezziunate a cunnessione à l'ambiente locale è cliccate puru nant'à - proprietà. In a finestra chì si vede, guardate e pruprietà di u protocollo IPv4, in cui deve esse impostatu: Obete un indirizzu IP automaticamente è cunnessu automaticamente à i servitori DNS. In Windows XP, u stissu si pò fà in u Pannello di controllo - cunnessioni di rete. Se tuttu hè configuratu in tale manera, poi procedi à u passu chì vene.

Scaricà l'ultima versione di u firmware da u situ di D-Link

Firmware 1.4.1 per D-Link DIR-320 NRU

Andate à l'indirizzu //ftp.dlink.ru/pub/Router/DIR-320_NRU/Firmware/ è scaricate u schedariu cù l'estensione .bin in un locu nantu à u vostru computer. Questu hè l'ultimu file di firmware ufficiali per u router Wi-Fi D-Link DIR-320 NRU. À l'ora di sta scrittura, l'ultima versione di u firmware hè 1.4.1.

D-Link DIR-320 firmware

Se avete acquistatu un router usatu, allora prima di l'iniziu vi prupone di restallà à e impostazioni di fabbrica - per fà cusì, premete e tenitete u pulsante RESET à a schiena per 5-10 secondi. Upgrade di firmware solu via LAN, micca via Wi-Fi. Sè e dispositivi sò cunnessi in rete senza filu à u router, hè cunsideratu di disattivarli.

Lanciate u vostru navigatore preferitu - Mozilla Firefox, Google Chrome, Yandex Browser, Internet Explorer o qualsiasi altra scelta da voi è inserite u indirizzu chì seguita in a barra di indirizzi: 192.168.0.1 è poi premete Invescia.

Di conseguenza, vi sarete à a pagina di richiesta di login è password per intrattene in l'impostazioni D-Link DIR-320 NRU. Questu pagina pò sembra differente per e diverse versioni di u router, ma in ogni casu, u login predefinitu è ​​a parola d'usu utilizzata di difettu seranu admin / admin. Immettila e arriva à a pagina di a configurazione principale di u vostru dispositivo, chì pò esse differente externamente. Vai à u sistema - l'aggiornamentu di u software (Firmware update), o in "Configure manually" - sistema - l'aggiornu di software.

In u campu per entrà a situazione di u schedariu di u firmware aggiornatu, specificate u caminu di u schedariu precedentemente scaricatu da u situ di D-Link. Fate un clic nantu à "aghjurnà" è aspettate chì u firmware di u router terminini correttamente.

Configurazione di DIR-320 cun firmware 1.4.1 per Beeline

Quandu l'aggiornamentu di u firmware hè cumpletitu, torna à 192.168.0.1, induve vi sarà dumandatu a cambià a password predefinita o puru chiede u vostru login è password. Eranu tutti listessi - admin / admin.

Di fatti, ùn vi scurdate di cunnesse u cavu Beeline à a porta Internet di u vostru router prima di procedere cù ulteriore configurazione. Inoltre, ùn includite micca a cunnessione chì avete ancu usato per accede à Internet in u vostru computer (icona Beeline nantu à u desktop o simili). I screenshot utilizanu u firmware di u router DIR-300, cum'è, ùn ci hè nisuna differenza à a configurazione, menu a necessità di configurà u DIR-320 per mezu di un modem USB 3G. È sì avete bisognu di - trasmette mi u screenshots pertinenti è aghju sicuramente postu istruzzioni nantu à cumu cunfigurà u D-Link DIR-320 cù un modem 3G.

A pagina per a configurazione di u router D-Link DIR-320 cù u novu firmware hè u seguente:

Nuu firmware D-Link DIR-320

Per creà e cunnessioni L2TP per Beeline, avemu bisognu di selezziunà l'elementu "Impostazioni avanzate" in u fondu di a pagina, allora selezziunate WAN in a sezione Rete è cliccate "Add" in a lista di cunnessioni chì si vedenu.

Configurazione di cunnessione di Beeline

Impostazione di a Connessione - Pagina 2

Dopu, configuremu a cunnessione Beeline di L2TP: in u campu di tipu di cunnessione, selezziunate L2TP + IP Dinamica, in u campu "Nome di cunnessione", scrivemu ciò chì vulemu - per esempio, beeline. In i campi username, password e password, inserite e credenziali furnite da u vostru ISP. L'indirizzu di u server VPN hè indicatu da tp.internet.beeline.ru. Cliccate "Salva". Dopu à quessa, quandu avete un altru buttinu "Salva" in l'angulu in dirittu superiore, cliccate ancu sulu. Se tutte l'operazioni di configurazione di cunnessione Beeline sò state eseguite in modo currutu, allora Internet hà da fà. Vai à l'impostazioni di a rete Wi-Fi wireless.

A configurazione di Wi-Fi in D-Link DIR-320 NRU

In a pagina di l'impostazioni avanzate, andate in Wi-Fi - impostazioni di basa. Quì puoi inserire un nome per u vostru puntu di accessu wireless.

Imposta u nome di u access point in u DIR-320

Dopu, avete bisognu di definisce una password per a rete wireless, chì li pruteghja da l'accessu nuttatu di vicini in a casa. Per fà quessa, andate in l'impostazioni di sicurezza Wi-Fi, selezziunate u tippu di crittografia WPA2-PSK (raccomandatu) è inserite a password desiderata per u punto di accesso Wi-Fi, chì consiste in almeno 8 caratteri. Salvà e impostazioni.

Impostà una password per Wi-Fi

Ora pudete cunnesse à a rete wireless creata da tutti i vostri dispositivi chì supportanu tali connessioni. S'ellu ci hè qualchi prublemi, per esempiu, u laptop ùn pò micca Wi-Fi, allora guardate questu articulu.

Setup Beeline IPTV

Per installà Beeline TV nant'à u router D-Link DIR-320 cù u firmware 1.4.1, basta à selezziunà a voce di menu adatta da a pagina di a configurazione di u router è indicà quale portu di LAN ti connetterà à u set-top box.