U computer ùn vede micca u drive flash - chì faci?

In sta istruzioni, scrivero tutti i modi per sapè per risolve u prublema. In primu, u più sèmplice e, nant'à u tempu, i modi più efficaci andrà in a maiò situazione quandu u computer ùn vede micca l'unità flash USB, riporta chì u discu ùn hè micca formattatu o dà altri errori. Ci sò ancu istruzioni separati nantu à ciò chì si deve fà se Windows scrive chì u discu hè pruviatu in scrittura, Cumu formattare una unità flash USB protetta da scrittura.

Ci hè parechje ragioni perchè pudete esse confrontatu cù u fattu chì u computer ùn vede micca u drive flash. U prublemu pò apparì in ogni versione di u sistema operativu da Microsoft - Windows 10, 8, Windows 7 o XP. Se u computer ùn ricunnosce micca l'unità flash USB cunnessa, si pò manifestà in parechje variazioni.

  • U computer scrive "inserti discu" ancu quandu u drive flash hà ghjustu cumandatu
  • Solu l'icona di u drive di flash cunnessu è u sonitu di a cunnessione cumparisce, ma u drive ùn hè micca visibile in l'esploratore.
  • Scrive chì avete bisognu di formattà, postu chì u discu ùn hè micca formattatu
  • Appare un missaghju dicendu chì l'errore di dati hè avvenutu.
  • Quandu inserite una unità flash USB, u computer si ferma.
  • U computer vede l'unità flash USB in u sistema, ma u BIOS (UEFI) ùn vede micca l'unità flash USB di boot.
  • Se u vostru computer scrive chì u dispositiu ùn hè micca ricunnisciutu, principia per sta istruzzione: U dispositivu USB ùn hè micca ricunnisciutu in Windows
  • Istruzioni separate: Impussì à dumandà un descettore di dispositivi USB in Windows 10 è 8 (Codice 43).

Se i metudi descritti in u principiu ùn aiutanu micca "curà" u prublema, vai à u prossimu - finu à chì u prublema di u drive flash sia risoluta (a menu trà chì avè dighjà fisicu seriu - allora esiste una possibilità chì nunda vi aiuti).

Forse, s'ellu ùn hè micca aiutu a descrizzione in seguitu, avete bisognu di un altru articulu (a cophjina ùn hè micca visibile nant'à ogni computer): prugrammi per riparà l'unità flash (Kingston, Sandisk, Silicon Power è altri).

Windows USB Troubleshooter

Aghju da veda per principiu di questu, u modu più sicuro è più faciule: recentemente in u situ ufficiali di Microsoft apparutu u so utilità per risolve i prublemi cù a connessione di unità USB, compatibile cù Windows 10, 8 è Windows 7.

Dopu avè esitatu l'utile, tuttu avete bisognu di fà hè cliccà u pulsante Avanti e vede si i prublemi sò stati risolti. Durante u prucessu di correzione di l'errore, i servizii seguenti sò verificati (i descrizzioni sò fatti da u strumentu di risoluzione di problemi)

  • Un dispositivu USB ùn pò esse ricunnisciutu quandu hè cunnessu per mezu di una porta USB à causa di l'usu di i filtri di cima è di più in u registru.
  • Un dispositivu USB ùn pò esse ricunnisciutu quandu hè cunnessu per mezu di una porta USB à causa di l'usu di i filtri di cima superiore è inferiore in u registru.
  • Una stampante USB ùn stampa micca. Questu hè prubabilmente causatu da un fallimentu quandu cerca di stampà o d'altre prublemi. In questu casu, ùn puderete micca pudere discludere a stampante USB.
  • Ùn pudemu rimproverà un dispositivo di archiviazione USB cù a funzione di rimozione sicura di l'hardware. Pudete riceve u seguente messaghju d'errore: "Windows ùn pò fermà u dispositiu Universale di u Volu perchè hè adupratu da prugrammi. Persignà tutti i prugrammi chì ponu aduprà stu dispositivo è tenta di nuovo."
  • Windows Update hè configuratu in modu chì i piloti ùn sò mai aggiornati. Quandu si truverà l'aggiornamenti di i driver, Windows Update ùn li installarà nè automaticamente. Per questo, i piloti di dispositivi USB sò diventati obsoleti.

In qualchì qualcosa hè statu corregitu, vedite un missaghju nantu à sta. Hà ancu sensu pruvà cunnessione di a vostra unità USB dopu aduprà u perlotatore USB. Pudete scaricà l'utilità da u situ ufficiale di Microsoft.

Verificate se u computer pò vede u discu flash in a Gestione di Dischi (Gestione di Dischi)

Fighjate l'utilità di gestione di u discu in unu di i modi chì seguite:

  • Start - Run (Win + R), introduce u comando diskmgmt.msc , premete Invescia
  • Control Panel - Administration - Computer Management - Disk Management

In a finestra di gestione di u discu, vene s'intende se l'unità flash USB appare è scumparse quandu hè cunnessu è disconnessu da u computer.

L'elevata ideale hè se u computer vede l'unità flash USB connessa è tutte e partizioni (generalmente una) in u statu "Bene". In stu casu, basta cliccà nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse, selezziunate "Rende a partizione attiva" in u menù contestuale, è forse assegnà una lettera à l'unità flash - questu hè abbastanza per u computer di "vede" u drive USB. Se a partizione hè difettosa o eliminata, allora in u statu vi videte "Unallocated". Prova à cliccà nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse è, se un tale articulu si trova in u menu, selezziunate "Crea un volume simile" per creà una partizione è formattate u lettu flash (i dati seranu cancellati).

Se l'etichetta "Sconosciuta" o "Non inizializata" è una partizione in u statu "Unallocated" sò visualizata in a utilità di gestione di u discu per u vostru drive flash, questu puderebbe significà chì l'unità flash sia dannata è devi provà a recuperazione di dati (di più nantu à sta in seguito in l'articolo). Un'altra opzione hè ancu pussibule: anu creatu partizioni in un drive flash, chì per e supporti ammenate ùn sò micca supportati in Windows. Quì pudete aiutà a guida cumu si elimina partizioni in un drive flash.

Ulteriori semplici passi

Prova à entrà in u manager di dispositivi è vede se u vostru dispositivo hè visualizatu cum'è sconosciuta, o in a "Altru dispositivi" sezione (cum'è in u screenshot) - u drive pò esse chjamatu cù u so nome veru o cume un dispositivo di memoria USB.

Fate un clic nantu à l'apparecchiatura cù u dirittu di u mouse, selezziunate Elimà, è dopu cancellatu in u gestore di dispositivi, da u menù sceglite Azione - Aggiorna configurazione hardware.

Forse questa azzione sarà già abbastanza per a vostra unità flash USB per apparìri in Esploratore di Windows è esse dispunibule.

Tra l'altro, i seguenti opzioni sò pussibuli. Se stai cunnessu una unità flash USB à un computer via un cavu di extensione o un hub USB, prova a cunnessione diretta. Pruvate plugging in tutti i porti USB dispunibili. Prova a spegnere u computer, scunettà tutti i dispositivi estraniari da USB (Webcams, dischi rigidi esterni, lettori di cardi, stampanti), lascendu sulu a tastiera, u mouse è l'unità flash USB, poi accende u computer. Se dopu à chì u drive flash sia in travagliu, allora u prublema hè in l'alimentu di e porti USB di u computer - forse ùn ci hè micca più forza di a putenza di PC. Una solu soluzione hè di rimpiazzà l'alimentu di energia o cumprà un hub USB cu a so propria fonte di energia.

Windows 10 ùn vedi micca l'unità flash dopu l'upgrade o l'installazione (adatta per Windows 7, 8 è Windows 10)

Parechji utenti anu scontruitu u prublema di ùn vede micca i drive USB dopu l'upgrade à Windows 10 da OS precedenti, o dopu dì semplici installazione di l'aggiornamenti nantu à un Windows 10. Avè spessu chì e unità flash ùn sò micca visibili solu via USB 2.0 o USB 3.0. si pò suppurtà chì i driver USB sò necessarii. Tuttavia, in realtà, stu comportamentu hè spessu causatu ùn da i conducenti, ma da e voci di rettifiche errate nantu à e unità USB precedentemente cunnessi.

In questu casu, l'utile di USBOblivion libera pò aiutà, chì elimina tutte e infurmazioni nantu à e unità flash precedentemente cunnessi è dischi rigidi esterni da u registru di Windows. Prima di aduprà u prugramma, vi pruponi una creazione di un puntu di riparazione di Windows 10.

Scumetta tutte e unità flash USB e altri dispositivi di memoria USB da u computer, avvia u prugramma, selezziunate i punti Clean Clean and Save Cancel Reg-File, poi cliccate nantu à u bottinu "Clean Up".

Dopu a fine di a pulizia, riavvià u computer è ricolvià u drive USB, hè cunsideratu chì questu sia capitu è ​​rendu disponibile. In caso dimentu, provate ancu à entrà in u gestore di dispositivi (cliccendu cù u cliccatu cù a cliccava nantu à u bottinu Start) è seguite i passi per rimuovere u discu USB da a sezione Altro dispositivi è dopu aghjurnà a configurazione hardware (descritta sopra). Pudete scaricà u prugrammu USBOblivion da a pagina sviluppatore ufficiale: www.cherubicsoft.com/projects/usboblivion

Ma, cun riferimento à Windows 10, un'altra opzione hè pussibule: una vera incompatibilità di i piloti USB 2.0 o 3.0 (di regula, sò visualizzati cù un puntu esclamativo in u manager di dispositivi). In stu casu, a raccomandazione hè di verificà a dispunibilità di i driver USB è chipset necessarii in u situ ufficiale di u custruente di u laptop o a scheda madre di u PC. In questu casu, vi pruponi l'usu di i siti ufficiali di i pruduttori di i dispositivi stessi, è micca i siti Web di Intel o AMD per ricercà tali driver, soprattuttu quandu si tratta di laptop. A volte, u prublemu hè risoltu aggiornendu u BIOS di a scheda madre.

Se u drive flash ùn vede micca Windows XP

U situamentu più cumunitu chì aghju fattu quandu facessi chjamate per a configurazione è a riparazione di i computer quandu un computer cù Windows XP installatu ùn abbia veda un drive flash USB (ancu s'ellu vede altre unità flash) hè stata causata da u fattu ch'elli ùn sòvule micca installati avurevule per travaglià cù drive USB. . U fattu hè chì parechje organizzazioni usanu Windows XP, spessu cù a versione SP2. L'aggiornamenti, à causa di restrizioni in accessu ad internet o scarse prestazioni di l'administratore di sistema, ùn sò micca stati installati.

Allora, se avete Windows XP è u computer ùn vede micca l'unità flash USB:

  • Se SP2 hè installatu, aggiornà a SP3 (se se fate l'upgrade, se avete Internet Explorer 8 installatu, rimuova).
  • Installate tutte l'aggiornamenti per Windows XP, indipendente da quale serviziu Pack hè adupratu.

Eccu alcuni di i riparazioni per u travagliu cù e unità flash USB USB rilasciate in l'aggiornamenti di Windows XP:

  • KB925196 - Risultati errori chì si manifestanu in u fattu chì u computer ùn scopre micca l'unità flash USB oi iPod collegatu.
  • KB968132 - Bug fissu quandu, quandu cumuniscenu parechji dispositivi USB in Windows XP, anu smettutu di funzionà normalmente
  • KB817900 - Una porta USB hà smessu di funziunà dopu avete trascinatu è riavvite a memoria USB
  • KB895962 - L'unità flash USB smette di funzionà quandu a stampante sia spenta
  • KB314634 - u computer vede solu i vecchi lettori flash chì si cunniscenu nanzu è ùn vede micca i novelli
  • KB88740 - Errore Rundll32.exe quando si inserisce o si tira una unità flash USB
  • KB871233 - u computer ùn vede micca l'unità flash USB, se era solu in sonno o in modalità iberica
  • KB312370 (2007) - Supporto USB 2.0 in Windows XP

À propositu, ancu chì Windows Vista hè quasi mai adupratu, bisogna avè a nota chì l'installazione di tutte l'aggiornamenti hè ancu u primu passu quandu si primisce un prublemu simile.

Rimuovete in tuttu u vechju driver USB

Questu opzione hè adatta se u computer dice "Inserisci discu" quandu inserisci una unità flash USB. I piloti più anziani dispunibili in Windows ponu causà un tale problema, è l'errori associati à l'assegnazione di una lettera a un drive flash. Inoltre, u listessu pò esse u mutu chì u computer riavuta o si pica quandu inserisci a memoria USB in a portu USB.

U fattu hè chì, per via di Windows, installa i driver per le unità USB à u mumentu in cui vi cunisciite per prima volta à a porta rispettiva di u computer. In listessu tempu, quandu u discu flash hè discunettu da a porta, u driver ùn va mai nant'à u restu in u sistema. Quandu cunnessi un novu discu flash, cunflitti pò ghjunghje à causa di u fattu chì Windows pruvarà à aduprà un driver in precedenza installatu chì risponde à sta portu USB, ma à un altru drive USB. Ùn andrò in particolari, ma spieghju solu i passi necessarii per rimuovere questi driver (ùn li vedete micca in Manager di Dispositivi Windows).

Cume à rimuovere i driver per tutti i dispositivi USB

  1. Spegni u computer è sciuglite tutti i dispositivi di memoria USB (è micca solu) (unità flash USB, dischi rigidi esterni, lettori di carte, webcam, ecc.) Pudete lassà u mouse è a tastiera, sempre chì ùn anu micca un lettore di carte interno.
  2. Accende dinò u computer.
  3. Scaricate l'utilità DriveCleanup //uwe-sieber.de/files/drivecleanup.zip (compatibile cù Windows XP, Windows 7 è Windows 8)
  4. Copiate a versione 32-bit o 64 bit di drivecleanup.exe (dipende da a vostra versione di Windows) in u cartulare C: Windows System32.
  5. Run u prompt di comando cum'è amministratore è inserisci drivecleanup.exe
  6. Vedite u prucedimentu di rimuovere tutti i driver è e so entrate in u registru di Windows.

À a fine di u prugramma, ripartite u computer. Ora, quandu inserisci a drive flash USB, Windows installerà i nuovi driver per elli.

Aggiornamentu 2016: hè più faciule di fà l'operazione per rimuovere i punti di montu di e unità USB aduprendu u prugettu USBOblivion gratuito, cumu descrittu sopra in a sezione nantu à e unità flash USB USB rotti in Windows 10 (u prugramma funziona per altre versioni di Windows).

Reinstallà i dispositivi USB in Windows Device Manager

Sì nessunu di quelli sopra cusì hà finutu à aiutà, è u computer ùn vede micca alcuna unità flash à tutti, è micca solu una specifica, pudete tenta u metodo chì seguita:

  1. Andate à u manager di dispositivi premendu i tasti Win + R è iniziendu devmgmt.msc
  2. In u Manager di Dispositivi, aprite a sezione Controller USB.
  3. Rimuovi (via clicghju dirittu) tutti i dispositivi cù i nomi di u Hub di Root USB, Controller USB Host o Hub USB generic.
  4. In u gestore di dispositivi, selezziunate Azzioni - Aggiorna configurazione hardware in u menù.

Dopu à reinizallà i dispositivi USB, verificate se i drive di USB di u vostru computer o laptop sò operatu.

Ulteriori azzioni

  • Verificate u vostru computer per i virus - ponu fà un comportamentu inappropriatu di i dispositivi USB
  • Verificate u registro di Windows, cioè a chiave Eserciziu HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows Current Politica Politiche Esplora . Se in questa sezione si vede un parametru chjamatu NoDrives, cancellatu e riavvi u computer.
  • Vai à a chjave di Registro di Windows HKEY_LOCAL_MACHINE Sistema CurrentControlSet Controllo. Se u parametru StorageDevicePolicies hè presente quì, cancellate.
  • In certi casi, aiuta a scurdamentu cumpleta di u computer. Pudete fà dinò: staccate u discu flash, disinserite u computer o u laptop, scollega u righjettu (o scurdate a batteria s'ellu hè un laptop), è tandu, cumandà u computer spento, tene u pulsante di accende per pochi secondi. Dopu à quessa, lascià andà, riunisci l'alimentu è accende. Cum'è straniera, si pò aiuta qualchì volta.

Recuperà i dati da un drive flash chì u computer ùn vede

Se u computer salva una unità flash USB in Gestione di Dischi di Windows, ma hè in u stato Ingnoscrittu, micca Inizializata è a partizione nantu à l'unità flash USB ùn hè micca Distribuita, allora più probabilmente i dati nantu à l'unità flash sò danneggiati è bisognu dì aduprà recuperu dati.

Vogliu esse ricordati uni pochi di cose chì aumentanu a probabilità di successu di recuperu di dati:

  • Ùn scrive micca nunda per l'unità flash chì vulete ripristinà.
  • Ùn pruvate micca di salvà i luggeri recuperati nantu à u mediu mezu da chì esse sò ripristinati.

A propositu di ciò, cù l'aiutu di chì pudete recuperà i dati da un drive flash danneggiati, ci hè un articulu separatu: I prugrammi per a recuperazione di dati.

Se nunda hà aiutatu, è u vostru computer ùn vedi micca l'unità flash USB, è i file è i dati conservati nantu à esse sò assai impurtanti, allora l'ultima raccomandazione hè di cuntattà una cumpagnia chì si occupa prubettu di recuperà i file è i dati.