Cambia u valuta in Steam per rubli

In certe circostanze, per una messa in u scopu normale è / o una operazione in computer, hè necessariu reinstallà u BIOS. Più spessu ci vole à fà in u casu chì i metudini cum'è a rimpiazzata micca aiutà.

Lezione: Cumu resettà l'impostazioni di u BIOS

Caratteristiche tecniche interpelli di BIOS

Per reinstallà, avete bisognu di scaricà a versione chì avete attualmente avendu da u situ ufficiale di u sviluppatore di BIOS o di u pruduttore di a vostra scheda madre. A pratica lampeggiante hè simile à a procedura d'aggiornamentu, solu quì vo avete bisognu di sguassà a versione attuale è installata di novu.

In u nostru situ pudete scopre cume à aggiornà u BIOS in urdinatori è scheda madre da ASUS, Gigabyte, MSI, HP.

Passu 1: Preparazione

In stu stadiu, avete bisognu di truvà quanta più informazioni nantu à u vostru sistema cum'è possibile, scaricate a versione chì avete bisognu è preparà u vostru PC per lampi. Per questo, pudete aduprà sia software di terze parti sia e funzioni di Windows. Per quelli chì ùn vogliono micca moltu troppu nantu à sta questione, hè raccomandatu aduprà un software di terze parti, postu chì, in stu casu, oltre à l'infurmazioni nantu à u sistema è u BIOS, pudete avè un ligolu versu u situ di sviluppatore ufficiali, duve pudete scaricà l'ultima versione.

A tappa preparatoria sarà cunsiderata nantu à l'esempiu di u prugramma AIDA64. Questu software hè pagatu, ma hà un periodu di prova. Ci hè una versione russa, l'interfaccia di u prugramma hè ancu assai amichevole per l'utenti cumuni. Seguitate sta guida:

  1. Run u prugramma. In a finestra principale o in u menu di sinistra, andate à "Cunsigliu di sistema".
  2. Simili, fate a transizione à "BIOS".
  3. In blocchi "BIOS Properties" è "Produttu BIOS" Pudete vede l'infurmazioni di base - u nome di u sviluppatore, a versione attuale è a data di a so pertinenza.
  4. Per scaricà a nova versione, pudete cliccà nantu à u ligame chì si vene à u visu di l'elemento "Aggiornamentu di u BIOS". À sente u casu, pudete scaricà l'ultima versione di u BIOS (secondu u prugramma) per u vostru computer.
  5. Se a vostra versione hè necessaria, si consiglia di andà solu à u situ ufficiale di u sviluppatore, cliccendu nantu à u ligame accantu à "Informazioni prufessiunali". Duvete esse trasferitu à una pagina web cun infurmazione nantu à a versione attuale di u BIOS, induve vi sarà datatu un schedariu per lampà, chì avete bisognu à scaricà.

Se per una ragione ùn pudete micca scaricà niente in u quinto paragrafo, allora più probabilmente sta versione ùn hè più supportata da u sviluppatore ufficiali. In stu casu, aduprate l'infurmazioni da u 4u elementu.

Ora si ferma à preparà un drive flash o à un altru mezu in modu chì pudete installà un lampaddu da lu. Hè cunsigliatu di formattallu in anticipu, postu chì i schedari extra ponu dannà l'installazione, dunque, disattivà u computer. Dopu a formattazione, sfruttate tuttu u cuntenutu di l'archiviu chì avete scaricatu prima nant'à un drive flash USB. Assicuratevi di verificà chì ci sia un file cù l'estensione ROM. U sistema di file nantu à l'unità flash deve esse in u furmatu FAT32.

Ulteriori dettagli:
Cume cambia u sistema di file in un drive flash
Cume formattà una unità flash USB

Stage 2: Flashing

Ora, senza rimproverà l'unità flash USB, hè necessariu passà direttamente à lampà a BIOS.

Lezione: Cumu mettere un boot da una unità flash in BIOS

  1. Rinviate u computer è entrate in u BIOS.
  2. Ora, in u menù di definisce a priorità di i scariche, metti l'iniziu di l'ordinatore da u drive flash USB.
  3. Salvà e cambiamenti è ripartite u computer. Per fà quessa, pudete usà a chiave F10o articulu "Salvà & Esce".
  4. Dopu avè cuminciatu à caricare da i media. U computer vi dumandarà ciò chì avete bisognu di fà cun stu drive flash, sceglite da tutte le opzioni "Aghjuntà u BIOS da u drive". Hè da dì chì questa opzione pò avere nomi diversi dipende da e caratteristiche di u computer, ma u so significatu hè circa u listessu.
  5. Da u menù drop-down, selezziunate a versione chè si interessa (di regula, hè solu una di quì). Poi cliccate Enter è aspettate finu à a chjappà finita. Tutta a prucedura dura circa 2-3 minuti.

Merite di ricordà chì, dipende da a versione di u BIOS attualmente installatu in u computer, u prucessu pò sembra un pocu diversu. A volte, invece di u menu di selezzione, si apre un terminale DOS, duve avete bisognu di guidà u comando:

IFLASH / PF _____.BIO

Quì, invece di sottumessere, avete bisognu di registrà u nomu di lima nantu à una unità flash cu a estensione Bio. Propriu per questo casu, si consiglia di ricordà u nome di i file chì avete cagionatu nantu à i media.

Inoltre, in rari casi, hè pussibule di fà a procedura di lampadina direttamente da l'interfaccia di Windows. Ma perchè u metudu hè adatto solu per certi manoscritti di schede madri è ùn hè micca assai affidabile, ùn hà mancu sensu di cunsiderà.

L'intossicazione di BIOS hè desiderabile per fà solu da l'interfaccia di DOS o media di installazione, chì questu hè u via più sicura. Ùn chjaramente micca scaricà file da fonti verificate - ùn hè micca sicuru per u vostru PC.

Vede ancu: Cumu configurà u BIOS in u computer