Cume mandà SMS da u computer

U bisognu di mandà un missaghju testu da un computer à un telefonu mobile pò nasce in ogni momentu. Allora, sapè cumu fà ciò pò esse utile à tutti. Pudete mandà SMS da un computer o un laptop à un smartphone in grana maniera di modi, ognunu chì truverà u so utente.

SMS da u situ d'operatore

Nantu à a maggior parte di i casi, un serviziu speciale chì hè presentatu annantu à u situ ufficiale di a maiò parte di l'uperatori mobili cunnisciuti hè perfettu. Questu metudu hè adatto per quiddi chì ùn avenu avè dittessu accessu à u so telefonu, ma anu un contu in u situ di u so operatore. Tuttavia, ogni serviziu tali hà a so propria funziunità è ùn hè micca sempre abbastanza avè un contu creatu in precedenza.

Mts

Se u vostru operatore hè MTS, allora a registrazione di l'account personale ùn hè micca necessaria. Ma tuttu ùn hè micca accussì simplici. U fattu hè chì, ancu s'ellu ùn hè micca necessariu avè un conti prontu nantu à u situ di l'operatore, hè necessariu chì ci sia un telefonu accantu ad essa cun una scheda SIM MTS installata.

Per mandà un messaghju cù u situ web ufficiali di MTS, sarà necessariu inserì i numeri di telefuni mobile di u mittente è di u destinatariu, è u testu SMS. A lunghezza massima di un simu messaghju hè di 140 caratteri, è hè completamente libaru. Dopu avè inseritu tutti i dati necessarii, un còdice di cunfirmazione sarà inviatu à u numeru di u mittente, senza i quali u prucessu ùn pò esse cumpletatu.

Vedi ancu: I MTS per Android

In più di SMS standard, u situ hà a capacità di mandà MMS. Hè ancu tuttu libaru. I messaghji ponu esse inviati solu à u numaru di abbonati MTS.

Vai à u situ di spedizioni di SMS è MMS per abbonati MTS

In più, hè pussibule di scaricà un prugramma spiciali chì permette ancu di fà tutte e azzioni di sopra senza vene à u situ ufficiale di l'azienda. Tuttavia, in stu casu, i messaggi ùn saranu più liberi è u so costu sarà calcolatu in base à u vostru pianu tariffariu.

Scaricate e applicazioni per l'invio di SMS è MMS per abbonati MTS

Megafunu

Come per i MTS, l'abbonati Megafon ùn anu micca bisognu di un cunte personale registratu nantu à u situ internet ufficiale per mandà un messagiu da un computer. Tuttavia, dinò, ci deve esse un telefonu cun una carta SIM attivata da l'impresa. A propositu, stu metudu ùn hè micca appena praticu, ma per certi casi si cuntene.

Inserite u numeru di u mittente mubile, destinatariu è testu di u mumentu. Dopu à ciò, inserisci u còdice di cunferma chì hè andatu à u primu numeru. Messaghju inviatu. Com'è u casu di MTS, stu prucessu ùn richiede micca i costi finanziari da l'utente.

A differenza di u serviziu in u situ Web MTS, a funzione di mandà MMS à un concurente ùn hè micca implementata.

Vai à u situ di spedizioni di SMS per Megafon

Beeline

U più conveniente di i servizii sopra menzionati hè Beeline. Tuttavia, hè adatta solu in casi chì u destinatariu di u messaghju sia l'abbonatu di questu operatore. A cuntrastu à u MTS è u Megafonu, quì ci hè abbastanza per specificà solu u numeru di u destinatariu. Hè cusì, ùn hè micca necessariu avè un telefonu mobile à a portata.

Dopu avè inseritu tutti i dati necessarii, u missaghju va immediatamente senza conferma ulteriore. U costu di stu serviziu hè zero.

Andate in u situ web chì trasmette SMS à i numeri Beeline

TELE2

U serviziu in TELE2 hè cusì simile cum'è Beeline. Tuttu u vostru bisognu hè un numeru di telefuninu mobile chì appartene à TELE2 è, naturalmente, u testu di un messaghju futuru.

Se avete bisognu di mandà più di 1 missaghju, questu serviziu ùn pò micca esse adupratu. Ciò hè da u fattu chì una protezione particulare hè installata quì chì ùn permette micca di mandà parechje SMS da un indirizzu IP.

Vai à u situ di spedizioni di SMS à numeri TELE2

U mio serviziu di SMS Box

Se per qualchì motivu, i siti sopra descritti ùn seranu micca adatti, provate altri servizii in linea chì ùn sò micca attaccati à un determinatu operatore, è ancu pruponenu i so servizi gratuitamente. In Internet, ci hè un gran numeru di tali siti, ognunu di i quali hà i so propri forzi è debuli individuali. Tuttavia, in st'articulu cunsideremu u più popularu è praticu di elli, chì hè adatta per quasi tutte l'occasioni. U serviziu hè chjamatu My Box Box.

Quì ùn pudete micca mandà solu missaghju à ogni numeru di mobile, ma pudete purtà a chjama cun ella. In listessu tempu, l'usu ferma chjamatu anonimu à u destinatariu.

In qualunque tempu, pudete sguillare a correspondenza cun stu numeru è lasciate u situ. Se si parla di i mancanze di u serviziu, u principale è forse l'unu hè u prucessu mumentu di riceve una risposta da u destinatariu. Una persona chì riceve un SMS da stu situ ùn puderà micca risponde solu à questu. Per fà quessa, u mittente deve creà una cunnessione anonima di chat à a quale apparirà automaticamente in u missaghju.

In più, stu serviziu hà una collezione di messaggi prontu per tutte e occasioni, chì ponu esse uti pienu gratuitamente.

Andate in u situ web di u Miu Box

Software speciale

Se per qualchì ragione i metudi sopra cullati ùn sò micca soddisfatti, pudete ancu pruvà prugrammi speciali chì sò installati in u vostru computer è chì vi permettenu di mandà messaggi à telefoni gratuitamente. U vantaghju principali di questi prugrammi hè una grande funzionalità, cù a quale pudete risolve parechji prublemi. In altre parole, se tutti i metudi di prima sò soluu una sola missione - mandà un SMS da un computer à un telefonu mobile, quì pudete aduprà più funzionalità in questu area.

SMS-Organizer

U prugramma SMS-Organizer hè disignatu per a distribuzione di massa di messaghji, ma, naturalmente, pudete mandà messaghji singuli à u numeru desideratu. Implementa tante funzioni indipendenti: da i so propri mudelli è raporti à a lista nera è l'usu di i proxy. Se ùn avete micca bisognu di mandà messaghji, hè megliu ad aduprà altri metodi. In u casu contrariu, SMS Organizer pò esse grande.

U principale difettu di u prugramma hè a mancanza di una versione free. Per usu ufficiali, bisognu à cumprà una licenza. Tuttavia, un periodu di prova hè validu per i primi 10 messaghji.

Scaricate SMS-Organizer

iSendSMS

A differenza di SMS-Organizer, u prugramma iSendSMS hè disignatu apposta per mandà missaghji standard senza mailing in più, ancu, hè completamente libaru. Eccu a capacità di aggiornà a rubrica, aduprà un proxy, antigate, e sì. U principale svantaggiu hè chì l'invità sia pussibule solu à un certu numero di operatori basatu annantu à u prugramma stessa. Eppuru, stu listinu hè abbastanza spaziale.

Scaricate iSendSMS

SMS atomici

U prugramma di e-mail di SMS hè destinatu à a distribuzione massiccia di piccoli messaghji à i numeri necessarii. Di tutti i metudi presentati sopra, questu hè u più costu è praticu. Almeno ogni una di e so funzioni hè pagata. Ogni messaghju hè calculatu secondu u pianu tariffariu. In generali, stu prugrammu hè adupratu solu cum'è ultima risorsa.

Scaricate ePochta SMS

Conclusione

Benchè u prublemu di trasmissioni di SMS da un urdinatore à un telefuninu mobile ùn hè tantu pertinente in u nostru tempu, ci hè ancu un gran numeru di modi per risolve u prublema. A cosa principale hè di sceglie quella chì più ti serve. S'ellu ci hè un telefonu à u portaghju, ma ùn ci sò micca fondi in u so equilibriu o hè impossibile mandà un messagiu per un'altra ragione, pudete aduprà u serviziu di u vostru operatore. Per quelli casi in cui ùn ci hè più telefunu - u serviziu My Box Box o unu di i prugrammi spiciali hè perfettu.