Se ùn piace micca u novu sistema operativu pre-installatu nantu à u vostru urdinatori o computer, pudete disinstallà Windows 8 è installà qualcosa d'altru, per esempio, Win 7. Sebbene ùn l'aghju micca da dà. Tutte l'azione descritta quì, fate cù e vostru periculu è risicu.
L'attività, da un latu, ùn hè micca difficiule, à l'altra - pudete scuntrà un nùmmiru di difficoltà associate à l'UEFI, à e sezioni GPT è ancu altre spezie, in virtù di e quali u laptop sentia durante l'installazione. Fallimento di l'iniziud. In più, i fabricanti di i portatili ùn sò micca in fretta di spiegà i driver per Windows 7 per novu mudelli (parechji i piloti da Windows 8 solitamente travaglia). D'una manera o d'altra, quest'introduzione vi mostrerà passo à passo cumu risolve tutti questi prublemi.
Solo in casu, lasciami ricurdaraghju chì se vulete rimuovere Windows 8 solu per via di a nova interfaccia, allora hè megliu ùn fate micca: pudete tornà u menu di avvicinamentu in u novu OS, è u so comportamentu abituale (per esempiu, scarica direttamente à u desktop ). In più, u novu sistema operativu hè più sicuro è, finalmente, u Windows 8 preinstallatu hè ancu autorizatu, è dubiu chì Windows 7, chì andate à stallà, sia ancu legale (eppuru, chì sà). E a differenza, cridemi, hè.
Microsoft offre u downgrade ufficiale à Windows 7, ma solu cù Windows 8 Pro, mentri a maiò parte di i computer cumunali è urdinatori venenu cun semplici Windows 8.
Cosa ci hè per installà Windows 7 invece di Windows 8
Prima di tuttu, naturalmente, hè un discu o un lettu flash USB cù a distribuzione di u sistema operativu (Cumu creà). In più, hè raccomandabile travaglià anticipatamente per ricercà è scaricà i driver per l'hardware è ponu ancu in un drive flash USB. È sì avete un SSD caching nantu à u vostru laptop, assicuratevi di preparà i driver di SATA RAID, altrimenti, durante l'installazione di Windows 7, ùn vedete micca i disci rigidi è u missaghju “Nisun driver era truvatu. Per carregà u driver di archiviazione di massa per l'installazione, cliccate nantu à u ". Di più nantu à questu in l'articolo Computer durante l'installazione di Windows 7 ùn vede micca u discu dur.
Un'ultima cosa: se possibile, backup di u discu duru di Windows 8.
Disabilite UEFI
Nantu à a maggior parte di i nuovi portatili cù Windows 8, entrà in a configurazione di u BIOS ùn hè micca tantu faciule. U modu più efficace per fà ciò è di includere opzioni speciali di download.
Per fà ciò in Windows 8, aprite u pannellu da a destra, cliccate nantu à l'icona "Impostazioni", poi selezziunate "Modifica impostazioni di l'ordinatore" in fondo, è in l'impostazioni aperte selezziunu "Generale", poi cliccate "Ripartizà avà" in l'opzione "Special boot".
In Windows 8.1, u listinu articulu hè situatu in "Modifiche e impostazioni di l'ordinatore" - "Aggiornu è recuperu" - "Riprova".
Dopu cliccatu u pulsante "Ripartisce avà", vedite parechji bottoni nantu à una schermata blu. Duvete selezziunà "Impostazioni UEFI", chì si pò truvà in "Diagnostica" - "Opzioni Avanzate" (Strumenti è Impostazioni - Opzioni Avanzate). Dopu u reiniziziu, vedi veramente u menu di boot, in u quali l'iniziu di u BIOS deve esse sceltu.
Nota: i pruduttori di parechji laptops ponu entrà in u BIOS tenendu premutu una chjave ancu prima d'avè accende l'apparecchiatura, questu cumunisce cum'è stu: tenite premutu F2 è poi preme "On" senza rilascialu. Ma pò esse ancu altre opzioni chì si trovanu in l'istruzzioni per u laptop.
In u BIOS, in a sezione Configurazione di u sistema, selezziunate e Opzioni di Boot (qualchì volta l'opzioni di Boot è situate in a sezione di Sicurezza).
Nelle opzioni di avvicinamentu di e Opzioni di Boot, avete da dì disattivare l'avviamento sicuru (setatu Disattivatu), allora trova u parametru Legacy Boot è metti a Enabled. In più, in l'impostazioni di l'Urdine di avvicinamentu Legacy, setate a sequenza di boot per chì sia fatta da u vostru discu USB o discu di avvicinamentu cù a distribuzione di Windows 7. Sceglite u BIOS e salvate e impostazioni.
Installazione di Windows 7 è disinstallazione di Windows 8
Dopu chì i passi sopra descritti sò stati finiti, u computer si riavanu è u prucedimentu di stallazione di Windows 7 cumincerà. ). Quandu u installatore riceve u driver, vedi ancu una lista di partizioni cunnesse. Pudete installà Windows 7 in a partizione C: dopu furmatu, cliccendu "Configure Disk". Cosa mi raccomandassi, cum'è in stu casu, ci sarà una partizione di recuperu di sistema ascutitu, chì vi permetterà di resettà u laptop in e occasioni di fabbrica quandu hè necessariu.
Pudete puru sguassà tutte e partizioni nantu à u discu duru (per fà ciò, cliccate "Configure Disk", ùn esegui micca azzioni cun SSD cache, s'ellu ci hè in u sistema), se hè necessariu, creà novu partizioni, è se installà Windows 7, Selezziunu "Area micca attribuita" è cliccate "Avanti". In questu casu tutte e azzioni di formattazione saranu eseguite automaticamente. In stu casu, a restaurazione di u taccuinu à u statu di a fabbrica diventerà impussibile.
U prucessu prucessu ùn hè micca diversu da chjamatu di solitu è discupratu dettagliatamente in parechji manuali à tempu, chì pudete truvà quì: Installazione di Windows 7.
Ci hè tuttu, speru chì questu istruzione ti ha aiutatu à tornà à u mondu cunnisciutu cun un rotativu di u Start e senza piastrelli vivi di Windows 8.