Cume editare u menu cuntestu avvia a Windows 10

Tra i varie innovazioni introdotte per a prima volta in Windows 10, ci hè una cun risposte quasi solu positiva - u menu di u contestu di Start, chì pò esse lanciatu cliccendu cun u cliccà à a tasre di menu clic u Startu o premendu i tasti Win + X.

Per impostazione predefinita, u menu cuntene già parechji elementi chì ponu praticà - manager di e attività è u gestore di dispositivi, PowerShell o linea di comando, "prugrammi è cumpielli", spegni è altri. Tuttavia, se vulete, pudete aghjunghje i vostri propri elementi (o eliminà quelli inutili) in u menù contestuale di l'Iniziu è avete un accessu rapidu à elli. Cume à edità i voci di menu Win + X - dettagli in sta recensione. Vede ancu: Cumu restituisce u pannellu di cuntrollu in u menu di cuntestazione inizi di Windows 10.

Nota: se hè basta à restituisce a linea di cumandata invece di PowerShell in u menu Win + X Windows 10 1703 Creators Update, pudete fà quì in Opzioni - Personalizazione - Taskbar - a voce "Sostitu a riga di comandi cù PowerShell".

Usendu u prugramma libaru Win + X Menu Editor

U modu più faciule per edità u menù contestuale di u bottinu Start di Windows 10 hè di aduprà l'utile di liberu di terze parti Win + X Menu Editor. Ùn hè micca in russo, ma, comunque, assai faciule da aduprà.

  1. Dopu avè cuminciatu u prugramma, vedi l'articuli già distribuiti in u menù Win + X, distribuiti in gruppi, cum'è si pò vede in u menù stessu.
  2. Sceglie una di e cose è cliccanu nantu à u campu cù u bottinu di dirittu di u mouse, pudete cambià a so posizione (Move Up, Move Down), rimuovi (Rimuovi) o rinominà (Rename).
  3. Cliccando nantu à "Crea un gruppu" pudete creà un novu gruppu di elementi in u menù contestuale di l'Iniziu è aghjunghje elementi.
  4. Pudete aghjunghje oggetti aduprendu u pulsu Aggiungi un prugramma o cù u menu cliccatu destro (l'elemento "Add", u articulu sarà aghjuntu à u gruppu attuale).
  5. Per aghjunghje sò dispunibuli - ogni prugramma in u computer (Aggiungi un prugramma), elementi preinstallati (Aghjunghje un preimposta. L'opzione Shutdown in stu casu aghjunghjerà tutte le opzioni di spegnu in una volta), elementi di u Pannaghju di Control (Add a Item Panel), strumenti di amministrazione di Windows 10 (Adu
  6. Quandu hè finitu di edità, cliccate nantu à u bottinu "Rimuovi l'esploratore" per riavvi l'esploratore.

Dopu avendu riavvitatu Explorer, vedi u menu di cuntestu già cambiatu di u pulsante Start. Sì avete bisognu di restituisce i parametri originali di stu menu, aduprà u pulsante Restore Defaults in u angulu in alto à destra di u prugramma.

Scaricate Win + X Menu Editor in a pagina sviluppatore ufficiale //winaero.com/download.php?view.21

Modificare manualmente u menù contestuale di u menu Start

Tutte e scelte rapide di menu di Win + X sò in a cartella. % LOCALAPPDATA% Microsoft Windows Windows WinX (Pudete inserisce stu percorso in u campu "indirizzu" di u esploratore è premete Invescia o (chì hè u listessu) C: Utenti username.

L'etichje stessi sò situate in i cartelli nidificati chì sò in u gruppu di elementi in u menù, per difettu sò 3 gruppi, u primu u più u più ughju è u terzu u primu.

Purtroppu, se crei scorciati manualmente (in quantu modu u sistema propone di fà quessa) è li metti in u menù contestuale di u menu di avvicinamentu, ùn apparteranu micca in u menu, cum'è solu "cumprumenze fidate" sputichevanu quì.

Tuttavia, a capacità di cambià a vostra propria etichetta cum'è necessariu esiste, per questo pudete aduprà una utilità hashlnk di terza parte. Poi, cunsideremu l'ordine di e azzioni nantu à l'esempiu di aghjunghje l'elemento "Pannello di cuntrollu" in u menu di Win + X. Per altre etichette, u prucessu sarà uguale.

  1. Scaricà è unzip du hashlnk - github.com/riverar/hashlnk/blob/master/bin/hashlnk_0.2.0.0.zip (U travagliu hà bisognu di Visual C ++ 2010 x86 Redistributable Components, chì pò esse scaricatu da Microsoft).
  2. Create a vostra propria scelta rapida per u pannellu di cuntrollu (pudete specificà control.exe cum'è un "oggettu") in una situazione comoda.
  3. Fate u promptu di l'ordine è intrate u comando path_h_shashlnk.exe path_folder.lnk (E 'megliu à ponu entrambi i file in una cartella è lanciate a riga di cumandamentu in questu. Se i sentieri continni spazii, aduprà citazioni cum'è in a screenshot).
  4. Dopu avè eseghitu u cumandamentu, u to shortcut sarà pussibuli piazzamentu in u menù Win + X è nant'à u tempu apparecerà in u menù contestuale.
  5. Copia una scorciava per a cartella Gruppo LOCALAPPDATA% Microsoft Windows WinX Group2 (Questu aghjunghje à un pannellu di cuntrollu, ma l'Upperazione resterà dinò nant'à u menù in u second gruppu di scorciari. Pudete aghjunghje scorciati à altri gruppi.) Se volete rimpiazzà "Opzioni" cù "Pannello di controllo", allora cancellate u collegamento "Pannello di controllo" in u cartulare, è rinominate a tua scorcia per "4 - ControlPanel.lnk" (perchè ùn ci sò micca estensioni per i tasti, inserisci .lnk ùn hè micca necessaria) .
  6. Rinvalla l'esploratore.

Simili, usendu hashlnk, pudete preparà ogni altra chjave per mette in menù Win + X.

Questu conclude, è se cunnosci modi in più per cambià i punti di menù Win + X, soiu dispiacenti à vede li in i commenti.