Editor di Politiche di Gruppi Locali di Windows per i Principianti

Questu articulu parlerà di un altru strumentu di amministrazione di Windows - l'editor di e regule di gruppu locale. Attraversu, pudete configurà è definisce un numeru significativu di parametri di u vostru computer, stabilisce e restrizioni d'utenti, impedisce à i prugrammi in esecuzione o installazione, attivà o disattivà e funzioni di l'OS è molto più.

Mi annunziai chì l'editor di e regule di gruppu locale ùn hè micca disponibile in Windows 7 Home è Windows 8 (8.1) SL, preinstallati in parechji computer è urdinatori (tuttavia, pudete installà l'Editor di Politiche di Gruppi Locali in a versione home di Windows). Avete bisognu di una versione iniziendu cù Professionale.

Ulteriori su amministrazione di Windows

  • Amministrazione di Windows per i Principianti
  • Editor Editor
  • Editor di Politiche di Gruppi Locali (stu articulu)
  • Operà cù i servizii di Windows
  • Gestione di Dischi
  • Task Manager
  • Event Viewer
  • Task Scheduler
  • Monitor di stabilità di u sistema
  • Monitor di u sistema
  • Monitor di risorse
  • Windows Firewall with Advanced Security

Cumu avè l'iniziu u editoru di e regule di gruppu locale

U primu è unu di i modi più veloci per lanciari l'éditor di e regule di gruppu locale hè di presse i tasti Win + R di a tastiera è entrà gpedit.msc - Stu metudice cuntene in Windows 8.1 è in Windows 7.

Pudete ancu aduprà a ricerca - in a schermata iniziale di Windows 8 o in u menu di avvistamentu, s'è utilizza una versione precedente di u sistema operativo.

Induve è ciò chì hè in u editor

L'interfaccia di l'editore di e regule di gruppi locali assimiglia e altri strumenti di amministrazione - a stessa struttura di cartulari in u riquadro di sinistra è a parte principale di u prugramma duve pudete avè informazioni nant'à a sezione selezionata.

A sinistra, i parametri sò spartiti in duie parti: Configurazione di u computer (i parametri chì sò impostati per u sistema cum'è u mo, senza riguardu à quale utilizatore hà sugnatu) è a configurazione Utente (impostazioni chì tene un utenti specificu di l'OS).

Ognuna di queste parti contiene e tre sezioni seguenti:

  • Configurazione di u software - Paràmetri relativi à appiicazioni in computer.
  • Configurazione di Windows - Impostazioni di sistema è di sicurezza, altre impostazioni di Windows.
  • Modelli amministrativi - Cume a configurazione da u registru di Windows, cioè, pudete cambià e stesse regolazioni cù l'editor di u Registro di sistema, ma usando l'éditor di e regule di gruppu locale pò esse più pratticu.

Esempii d'usu

Passemu à aduprà l'editor di e regule di gruppu locale. Fighjarà qualchi esempi chì vi permetteranu di vede cumu sò state fatte e l'impostazioni.

Permessi è divieti di lanciari prugrammi

Se andate in a sezione Configurazione di l'utenti - Piatti amministrativi - Sistema, allora vedete truvà i punti interessanti seguenti:

  • Rifiutate l'accessu à l'utili di l'editor di u registru
  • Amminstite l'usu di a linea di cumerciu
  • Ùn manghjate micca applicazioni di Windows specificate
  • Avale solu applicazioni di Windows specificate

I dui ultimi parametri ponu esse utdi ancu per un uteru ordinariu, luntanu da l'amministrazione di u sistema. Fate un dopu cliccate nantu à unu di elli.

In a finestra chì si vede, selezziunate "Enabled" e cliccate nantu à u "Mostra" accantu à a vocazione "Elenco di applicazioni proibite" o "Elenco di applicazioni permesse" o "Elenco di applicazioni permesse", a seconda di quale parametru cambia.

Specifichi in e linee i nomi di i file eseguibili di i prugrammi chì vulete permessi o blocà, è applicà e impostazioni. Ora, quandu avete inizio un prugramma chì ùn hè micca accettatu, l'utente vederà u seguitu missaghju d'errore "L'operazione hè stata annullata per via di restrizioni in vigore nantu à stu computer."

Modificà e Mette di u UC Account Account

Configurazione di u Computer - Configurazione di Windows - Impostazioni di Sicurezza - Rettifiche Locali - L'imposta di Sicurezza hà parechji impostazioni utili, unu di i quali pò esse consideratu.

Selezziunate l'opzione "Cuntrollu di l'Utente: Comportamentu di a dumanda di elevazione per amministratore" è dopu cliccate nantu à chjuca. Una finestra si apre cù i parametri di sta opzione, induve a prumplessità hè "Richiesta di permissività per executabili chì ùn sò micca Windows" (Hè per quessa ogni volta chì lanciate un prugramma chì vulete cambià qualcosa in u computer, vi dumandate u permissivu)

Pudete rimuovere tali richieste cù a selezzione di l'opzione "Invita senza prumuzione" (solu questu hè megliu à ùn fà, è periculu) o, invece, selezziunate a opzione "Richiede le credenziali nantu à un desktop sicuru". In questu casu, quandu avete inizio un prugramma chì pò fà cambiamenti in u sistema (cum'è per installà i prugrammi), sarà necessariu inserisce a password di l'account ogni volta.

Scenarii di Boot, Login, and Shutdown

Un'altra cosa chì puderia esse utile hè i script di download è di spegni chì pudete esse executati cù u editor di regole di gruppu locale.

Questu pò esse utili, per esempiu, per avviare a distribuzione Wi-Fi da un laptop in rota s'ellu ci hè u computer (s'ellu l'è implementatu senza prugrammi di terze parti, ma creendu una rete Wi-Fi Ad-Hoc) o per effettuà operazioni di backup quando u computer hè spente.

Puderete aduprà i .digumenti di cumbattimentu .bat o i testi di script PowerShell cum'è script.

U script di boot è di chjappu si trovanu in Configurazione Computer - Windows Configuration - Scripts.

U script di logon è logoff si trovanu in una sezione simile in a cartella Configurazione di l'utenti.

Per esempiu, ci vole à creà un script chì vene quandu mi mette in furore: dopu cliccate dopu "Startup" in i script di configurazione di u computer, cliccate "Add", è specificu u nome di u file .bat che dighjà scaricatu. U schedariu deve esse in la cartella.C:FINITURESystem32GruppoPoliziaMacchinaScriptsStartup (Questa strada pò esse veduta cliccendu nantu à u bottinu "Mostra file").

Se u script hà necessità di inserisce qualchi dati da l'utente, allora per u tempu ch'ellu si esegue, un ulteriore carregatu di Windows sarà sospesu finu quandu u script hè completu.

À a conclusione

Quessi sò ghjusti pochi esempi d'usu di l'editor di e regule di gruppu locale, per scopre ciò chì hè generalmente presente in u vostru computer. Sè vo vulete improvvisamente capisce più - a rete hà una numerosa documentazione nantu à u sughjettu.