Se avete Windows 10 Pro o Enterprise installatu in u vostru computer, ùn pudete micca sapè chì stu sistema operativu hà supportu integratu per e macchine virtuali Hyper-V. Hè tuttu ciò chì ti serve per installà Windows (è micca solu) in una macchina virtuale hè già in u computer. Se avete una versione home di Windows, pudete aduprà VirtualBox per macchine virtuale.
Un utente cumuditu pò ùn sapete micca ciò chì hè una macchina virtuale è perchè pò esse utile, pruvaraghju spiegà lu. Una "macchina virtuale" hè una sorta di computer separatu in esecuzione di software, s'ellu hè ancu più simplici - Windows, Linux o un altru sistema operativu in una finestra, cù u so hard disk virtuale, i file di sistema, e sì.
Pudete installà sistemi operativi, prugrammi in una macchina virtuale, sperimentu cun ellu in ogni modu, è u vostru sistema principale ùn sarà micca affettu à u mo prublemu - so. se vulete, pudete cagiunà specificamente virus in una macchina virtuale, senza paura chì qualcosa succeda à i vostri schedari. Inoltre, pudete pre-scuppà una "istantanea" di una macchina virtuale in secondi per riportala in ogni momentu à u so statu originale per i stessi secondi.
Cosa ci vole un utilizatore cumudianu per? A risposta più cumuna hè di provà una versione di l'OS senza rimpiazzà u vostru sistema attuale. Un'altra opzione hè di stallà prugrammi discutibili per verificà u so travagliu o per installà i prugrammi chì ùn funzionanu micca in l'OS installatu nantu à u computer. U terzu casu hè di aduprà ancu cum'è server per vari compiti, è questi ùn sò micca tutti usi pussibuli. Vedi ancu: Cumu Scaricare Macchine Virtuali Pronti di Windows.
Nota: se state aduprendu già macchine virtuali di VirtualBox, dopu a stallazione di Hyper-V, smetteranu di cumincià cù u missaghju chì "Impussibile aprire una sessione per una macchina virtuale". Cumu agisce in sta situazione: Esecuzione di VirtualBox è Hyper-V macchine virtuale nantu à u listessu sistema.
Installazione di I Componenti di Hyper-V
Per difettu, i componenti di Hyper-V sò disattivati in Windows 10. Per installà, andate in Pannellu di cuntrollu - Programmi è Funzionalità - Accende o spegne i componenti di Windows, seleziona Hyper-V è cliccate "OK". L'installazione accadrà automaticamente, bisognu à ripartite u computer.
Se u cumpunente hè inattivu, si pò suppurtà chì avete un sistema operativo à 32 bit è meno di 4 GB di RAM installatu nant'à u vostru computer, o ùn ci hè nè un supportu hardware per a virtualizazione (quasi tutti i computer moderni è l'urdinatori dispuniscenu, ma ponu esse disattivatu in BIOS o UEFI) .
Dopu installazione è riavvi, aduprà Windows 10 Search per lanciatu Hyper-V Manager, è truvatu in a sezione Strumenti di amministrazione di u menù Start.
Configurate rete è Internet per una macchina virtuale
À u primu passu, vi pruponu di fà una rete per future macchine virtuali, puru chì vulete accede à Internet da i sistemi operativi installati in esse. Questu hè fattu una volta.
Cumu fà:
- In u Gestore Hyper-V, à a sinistra di a lista, selezziunate u secondu articulu (u nomu di u vostru computer).
- Fate un clic destro (o l'elemento menu "Azione") - Gestore commutatore virtuale.
- In u gestore di switch virtuale, selezziunate "Crea un switch di rete virtuale," External "(se avete bisognu di accesso ad Internet) è cliccate nantu à u pulsante" Crea ".
- In a prossima finestra, in a maggior parte di i casi, ùn avete micca bisognu à cambià nunda (se ùn sente micca un espertu), a meno chì ùn pudete specificà u vostru nome di rete è, sì avete un adattatore Wi-Fi è una scheda di rete, selezziunate “Rete esterno” è adattatori di rete, chì servenu per accede à Internet.
- Cliccate OK è aspettate ch'ellu sia creatu è configuratu l'adattatore di rete virtuale. A cunnessione à l'internet pò esse persa in stu tempu.
Fatto, pudete passà à a creazione di una macchina virtuale è l'installazione di Windows in essa (pudete ancu installà Linux, ma sicondu i mio osservazioni, in Hyper-V, e so prestazioni lasciano tantu a piacè, mi raccomandanu Virtual Box per stu scopu).
A creazione di una Macchina Virtuale Hyper-V
Inoltre, cum'è in u passu precedente, cliccate à dirittu nantu à u nome di u vostru computer in a lista di a sinistra o cliccate nantu à u menu "Azzione", selezziunate "Crea" - "Macchina Virtuale".
À u primu stadiu, avete bisognu di specificà u nomu di a futura macchina virtuale (à a vostra discrezione), pudete ancu specificà a vostra propria situazione di i file di a macchina virtuale nantu à u computer in tracce di u default.
U stadiu prossimu vi permette di sceglie a generazione di a macchina virtuale (apparsa in Windows 10, in 8.1 stu passu ùn era micca). Legiate attentamente a descrizione di e dui opzioni. In pratica, Generazione 2 hè una macchina virtuale cun UEFI. Se avete intenzione di sperimentà assai per l'avviava a macchina virtuale da e diverse immagini è per l'installazione di diversi sistemi operativi, vi pruponi di lasciare a prima generazione (a macchina virtuale di a seconda generazione ùn hè micca caricata da tutte e immagini di boot, solu UEFI).
U terzu passu hè a destinazione di RAM per a macchina virtuale. Aduprate a taglia chì hè necessaria per l'installazione di u OS, è ancu megliu, ancu in cunservazione chì questu memoria ùn sarà micca dispunibile per a macchina virtuale mentre hè in carica. I, in generale, rimuovere a marca "Usa memoria dinamica" (I love predictibility).
Dopu avemu a configurazione di a rete. Tuttu ciò chì hè necessariu hè di specificà l'adattatore di rete virtuale creatu in precedenza.
U discu duru virtuale hè connessu o creatu in u passu chì cunduce. Specifichi u locu desideratu di a so posizione nant'à u discu, u nome di u lugghiu di u discu duru virtuale, è ancu setatu a dimensione, chì serà basta per u vostru scopu.
Dopu cliccate "Avanti" pudete definisce i parametri di installazione. Per esempiu, installendu l'opzione "Installazione di u sistema operativu da un CD di aviazione o DVD", pudete specificà un discu fisicu in u drive o un file di immagine ISO cù a distribuzione. In stu casu, quandu u primu accensì a macchina virtuale cumincerà da sta unità è pudete installà immediatamente u sistema. Pudete ancu fà ciò in futuro.
Hè tuttu: elli vi mustraranu u còdice per a macchina virtuale, è quandu cliccate nantu à u bottinu "Finisci", sarà creatu è apparse nant'à a lista di macchine virtuali di Hyper-V Manager.
A cumincià una macchina virtuale
Per avvicinà a macchina virtuale creata, pudete dopu clicà dopu nantu à esse nant'à a lista di Hyper-V Manager, è cliccate nantu à u pulsante "Enable" in a finestra di cunnessione di a macchina virtuale.
Se, in a creazione di questu, avete specificatu una immagine ISO o un discu per l'iniziu da, questu succederà quandu u primu principiu, è pudete installà u sistema operativo, per esempiu, Windows 7, cum'è stallatu nantu à un computer abituale. Se ùn avete micca specificatu una maghjina, pudete fà quì in l'elemento "menu" di a cunnessione à a macchina virtuale "Media".
Solitamente dopu a stallazione, u boot di a macchina virtuale hè installatu automaticamente da u discu duru virtuale. Ma, se quessa ùn accade micca, pudete aduprà l'ordine di avvicinamentu cliccendu nant'à a macchina virtuale nant'à a lista di Hyper-V Manager cù u tasto dirittu di u mouse, selezziunà l'elementu "Parametri" è poi l'elemento di configurazione "BIOS".
Sce in i parametri pò cambià a dimensione di RAM, u numeru di processori virtuali, aghjuntu un novu discu duru virtuale è cambiate altri parametri di a macchina virtuale.
À a conclusione
Naturalmente, quest'istruzione hè solu una descrizione superficiali di a creazione di macchine virtuali Hyper-V in Windows 10, ùn ci hè nunda di spaziu per tutte e sfumature. Inoltre, bisogna tene fatti attenzione à a possibilità di creà punti di cuntrollu, cunnessione di unità fisiche in l'OS installatu in una macchina virtuale, impostazioni avanzate, etc.
Ma, pensu, cum'è una prima cunniscenza per un utilizatore principiante, hè abbastanza adatta. Cù tante cose in Hyper-V, pudete, se vulete, capiscene tù stessu. Fortunatamente, tuttu hè in russo, hè spiegatu abbastanza bè, è se hè necessariu si cerca in Internet. È s'ellu ci hè qualchì domanda in l'esperimentu - dumandatevi, saraghju contenti à risponde.