Configurazione di router D-Link

L'azienda di D-Link travaglia in a fabbricazione di attrezzature di rete. In a lista di i so prudutti ci hè un gran numeru di router di diversi mudelli. Come qualunque altri dispositivi simili, tali routers sò configurati per mezu di una interfaccia web speciale prima di iniziate a travaglià cun elli. L'ajustamenti basi sò fatti in quantu à a cunnessione WAN è u puntu d'accessu senza fili. Tuttu ciò si pò fà in unu di dui modi. Dopu, parramu nantu à cume si faci indipendentemente una tale configurazione in dispositivi D-Link.

Egee preparatorie

Dopu avè spaccatu u router, installatu in un locu adattu, allora esaminate u pannellu induve. Di solitu ci sò tutti i connettori è i pulsanti. Un filu di u fornitore hè cunnessu à l'interfaccia WAN, è i cavi di rete da i computer sò connectati à Ethernet 1-4. Connettu tutti i fili necessarii è accende a potenza di u router.

Prima di entrà in u firmware, fighjate e impostazioni di rete di u sistema operativu Windows. Uttene IP è DNS ci dev'essiri piazzati à automatica, altrimenti ci sarà un cunflittu tra Windows è u router. U nostru altru articulu nantu à u ligame sottu vi aiuta à capisce cume à verificà è correggere queste funzioni.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configuriamo router D-Link

Ci sò parechje versione di firmware di i router in questione. A so principale differenza si trova in l'interfaccia modificata, ma a cunfusioni di basa è avanzata ùn spargu à nimu, vene à un pocu diversamente. Avverremu u prucessu di configurazione cù l'esempiu di una nova interfaccia web, è se a vostra versione hè diversa, circate l'altri in a nostra istruzioni stessi. Avà ci focalizà nantu à cume si inserisce e impostazioni di u router D-Link:

  1. Inserite u vostru indirizzu web in u vostru navigatore192.168.0.1o192.168.1.1è vene sopra.
  2. Apparirà una finestra per entrà u vostru login è password. Per ogni linea scrive quìadmine cunfirmi l'entrata.
  3. Suggerisce immediatamente di determinà a lingua di l'interfaccia ottimale. Si cambia in cima à a finestra.

Configurazione rapida

Cumincemu cù una configurazione veloce o strumentu. Click'n'Connect. Questu modu di configurazione hè destinatu à utenti inesperti o senza critica chì anu impostatu solu i parametri di base di a WAN è di u puntu wireless.

  1. In u menu à manca, selezziunate una categoria. "Click'n'Connect", leghje a notificazione chì si aprite è chì lancia u Assistente, cliccate nantu à "Prossimu".
  2. Certi router di a supplicazione di a sucetà travaglianu cù modem 3G / 4G, dunque u primu passu pò esse a scelta di u paese è di u fornitore. Se ùn aduprate micca a funzione di Internet mobile è vulete rimanere solu nantu à a cunnessione WAN, lasciate stu parametru nantu à "Manuale" è andate à u passu chì vene.
  3. Un listinu di tutti i protocolli dispunibili. In stu passu, vi fate bisognu di cunsultà à a documentazione furnita à voi quandu si afera un contrattu cù un fornitore di servizii Internet. Ci hè di l'infurmazione nantu à chì protocollo à sceglie. Marcatu cun un marcatore è cliccate nantu à "Prossimu".
  4. U username è a password in i tipi di cunnessioni WAN sò preimpostate da u fornitore, dunque avete bisognu di specificà questi dati in a linee corrispondenti.
  5. Assicuratevi chì i parametri sò selezionati correttamente è cliccate nantu à u bottinu. "Applicà". S'ellu hè necessariu, pudete sempre tornà ind'un unu o parechji passi è cambiate un parametru specificatu in furmatu.

U dispositiu sarà pinged cù l'utile pratichi. Hè necessariu determinà a disponibilità di accesso di Internet. Pudete cambià manualmente l'indirizzu di verità è riavvi a analisi. S'ellu ùn hè micca necessaria, basta passà à u passu chì vene.

Certi mudelli di router D-Link supportanu u serviziu cù u serviziu DNS da Yandex. Permette di pruteggere a vostra rete da virus è froditori. L'instrumentazione dettagliata vedi in u menù di e configurazione, è pudete sceglie a modalità adatta o rifiutate completamente di attivà stu serviziu.

In più, in u modu di configurazione rapida, i punti di accesso senza filu sò creati, si veda simu:

  1. Prima ponu u marcatore à fiancu à l'elemento. "Access Point" è cliccate nantu à "Prossimu".
  2. Specifichi u nome di a rete cù cui va esse visualizata in a lista di cunnessioni.
  3. Hè cunsigliatu di sceglie u tipu di autenticazione di rete. "Rete sicura" e vene cù a vostra propria password forte.
  4. Certi mudelli sustenenu u travagliu di parechji punti senza filu in diverse frequenze à tempu, da quì sò configurati separatamente. Per ognunu hè un nome unicu.
  5. Dopu avè aghjunta sta password.
  6. U marcatore da u puntu "Ùn configuravite micca rete d'ospiti" Ùn hè micca bisognu di fà foto, perchè i passi precedenti significavanu di creà tutti i punti senza funtu dispunibuli subitu, allora ùn ci sò micca punti cullanti.
  7. Come in u primu passu, assicuratevi chì tuttu hè currettu è cliccate nantu à "Applicà".

L'ultimu passu hè di travaglià cù IPTV. Selezziunu a portu à a quale u set-top box sarà cunnessu. S'ellu ùn hè micca disponibile, cliccate puru nantu à "Ignorate un passu".

A stu prucessu di adattà u router à traversu Click'n'Connect hè finitu. Comu pudete vede, tuttu u prucedimentu piglia un quantità abbastanza chjucu di tempu è ùn richiede micca l'utente à avè cunniscenze o abilità addizionali per configurà in modo adeguatu.

Impostazione manuale

Sì ùn sò micca soddisfatti di u modalità di configurazione rapida per via di i so limiti, a scelta migliore hè di mettenu tutti i parametri manualmente aduprendu a stessa interfaccia web. Inizià sta procedura cù una cunnessione WAN:

  1. Vai à categoria "Rete" è selezziunate "WAN". Verificate i profili attuali, li sguate è cuminciate subitu à aghjunghje una nova.
  2. Specifichi u vostru fornitore è tippu di cunnessione, dopu à chì tutti l'altri elementi saranu visualizati.
  3. Pudete cambià u nomu è l'interfaccia di a rete. Di seguito hè in a sezione chì u nome d'usu è a parola hè inseritu, se richiestu da u fornitore. Parameri supplementari sò ancu stabiliti in cunfurmazione cù a documentazione.
  4. Quandu hè finitu, cliccate nantu à "Applicà" in fondo à u menù per salvà tutte e cambiamenti.

Avà configureremu LAN Cum'è i computer si cunniscenu à u router per mezu di un cavu di rete, avete bisognu di parlà di configurazione di stu modalità, è hè fattu cumu: andate in a sezione "LAN"induve pudete cambià l'indirizzu IP è a maschera di rete di a vostra interfaccia, ma in a maggior parte di i casi ùn avete bisognu di cambià nulla. Hè impurtante à assicurassi chì u servitore DHCP hè attivu perchè ghjocà un rolu molto impurtante in a trasmissione automatica di pacchetti in a rete.

Questu cumpleta a configurazione WAN è LAN, allora ghjudisce u travagliu cù i punti wireless in dettaglio:

  1. In a categoria "Wi-Fi" aprite "Impostazioni di base" e sceglite una rete senza filu, se ci sò parechji, naturalmente. Verificate a casella "Abilita cunnessione senza filu". Se hè necessariu, regolate a trasmissione, è dopu specificà u nomu di puntu, u paese di ubicazione, è pudete definisce un limite per a velocità o per u numaru di clienti.
  2. Vai à la sezione "Impostazioni di sicurezza". Quì sceglite u tipu di autenticazione. Raccomandatu per l'usu "WPA2-PSK", perchè hè u più cunfidenziale, è dopu basta definisce una password per pruteggere u puntu da e cunnessioni non autorizzate. Prima di usciri, assicuratevi di cliccà nantu à "Applicà"dunque e cambiamenti saranu salvati esattamente.
  3. In u menù "WPS" u travagliu cù questa funzione. Pò esse attivatu o disattivatu, resettà o aggiornà a so configurazione è inizià a cunnessione. Sì ùn cunniscite micca ciò chì WPS hè, noi cunsiglii di leghje u nostru altru articulu à u ligame sottu.
  4. Vedi ancu: Cosa hè WPS in un router è perchè?

Questu cumpleta a configurazione di i punti senza filu, è prima di cumplettà a fase di configurazione principale, mi vogliu segnalà qualchi strumenti in più. Per esempiu, u serviziu DDNS hè attivatu per mezu di u menu pertinente. Cliccate nantu à un profilo già creatu per aprire a so finestra di edizione.

In sta finestra, inserisci tutti i dati chì avete ricevutu quandu avete fattu stu serviziu cù u vostru fornitore. Ricurdate chì DNS dinamicu hè spessu micca necessariu da un uteru ordinariu, ma hè installatu solu sì ci sò servitori in u PC.

Fate attenzione à "Routing" - premendu u pulsante "Add", vi sarete spostati in un menu separatu, chì indica l'indirizzu chì avete bisognu per configurà una strada statica, evitendu i tunnel è altri protocolli.

Quandu usando un modem 3G, cerca in a categoria "Modem 3G / LTE". Eccu in "Opzioni" Pudete attivà a funzione di creazione di cunnessione automatica, se necessariu.

In più, in a sezione "PIN" U livello di prutezzione di dispositivi hè configuratu. Per esempiu, attivendu l'autentificazione PIN, fate impossibile cunnessioni non autorizzate.

Alcuni modelli di impianti di rete D-Link anu avè unu o dui connettori USB à bordu. Sò utilizzati per cunnesse i modem è e unità amovibili. In a categoria "Unità USB" Ci hè parechje sezioni chì vi permettenu di travaglià cù u navigatore di file è u livellu di protezione di l'unità flash.

Impostazioni di sicurezza

Quandu avete dighjà messu una cunnessione Internet stabile, hè u tempu di curà a fiabilità di u sistema. Per prutegjarli da e connessioni cù terze parti o accessu di certi dispositivi, parechje regule di sicurezza aiutanu:

  1. Prima aperta "Filtre URL". Permette di blocà o permessu l'indirizzi specificati. Selezziunate una regula è cuntene.
  2. In subsezione "URL" esse sò gestiti. Cliccate u pulsante "Add"per aghjunghje un novu link à a lista.
  3. Vai à categoria "Firewall" è cambiate funzioni "Filtri IP" è "Filtri MAC".
  4. Sò configurati nantu à u listessu principiu, ma in u primu casu solu i indirizzi sò indicati, è in u secondu, u bloccu o a risoluzione si verificanu per i dispositivi. L'infurmazione nantu à l'attrezzatura è l'indirizzu hè inserita in i rigali adatti.
  5. Esiste in "Firewall", vale a cunnosce da a subsezzione "Servitori Virtuali". Fate una maghjina à i porti aperti per avverà certi programmi Questu prucessu hè discusu in dettu in u nostru altru artìculu à u ligame sottu.
  6. Leggi più: Aprite porti nantu à u router D-Link

Configurazione cumpleta

A stu situ, a prucedura di configurazione hè guasi cumpleta, ùn restanu solu per piantà parechji parametri di u sistema è pudete cuminciare à travaglià cumplettamente cun equipagiu di rete:

  1. Vai à la sezione "Parola amministratore". Eccu dispunibule un cambiu di chjave per entrà in u firmware. Dopu à u scambiu, ùn vi scurdate di cliccà nantu à u pulsante. "Applicà".
  2. In a sezione "Configurazione" L'impostazioni attuali sò salvate in un file, chì crea una copia di backup, è l'impostazioni di a fabbrica sò ripresentate è u router in sè hè resettatu.

Oghje avemu riesaminatu u prucessu di configurazione cumunale di router D-Link. Benintesa, bisogna tene in considerazione e funzioni di certi mudelli, ma u principiu di basa di l'adattamentu restituja guasi cangianti, dunque ùn avete micca duie prublemi quandu usassi un router da stu fabbricante.