Cume montà video in computer

L'inscrimentu hè un criteriu impurtante in a vostra filiera per YouTube. Avete attirà nuove persone, ma a publicità hè solu una piccula parte. Avete bisognu di qualcosa per attirà l'utente chì hè statu u primu per a vostra canale. U serviziu per quessa servirà da un video chì sarà dimustratu à i novi spettatori.

Mettendu un certu video cume una presentazione di u vostru cuntenutu hè abbastanza sèmplice. Ma fate una attenzione speciale à a preparazione di u so video, perchè deve spettà à u spettatore ciò chì cuntenutu stà aspittendu per ellu, è ancu, deve esse di interessu. Tuttavia, una presentazione ùn deve micca esse lunga, affinchì a ghjente ùn si arrabbia in a vista. Dopu avete creatu un tale video, cuminciate à carregà u YouTube à YouTube, dopu chì pudete mette stu video cun un trailer.

Crea un trailer di canale di YouTube

Dopu avete caricatu u video, chì si suppone chì hè una presentazione, pudete procedere à l'installazione. Ùn ci vole micca un tempu, tuttavia, avete bisognu di capisce i parametri un pocu prima di creà un tali video.

Facemu una visione di u "Panoramica"

Questu opzione deve esse attivata per fà vede l'elementi necessarii, cum'è a capacità di aghjunghje un trailer. Stu tippu hè selezionatu cumprintu:

  1. Accedi à u vostru contu è andate à a vostra pagina di canale cliccendu nantu à u bottinu pertinente in u menu di sinistra.
  2. Cliccate nantu à l'ingranu chì hè sottu à l'intestu di u vostru canale, à a sinistra di u bottinu Sottoscrì.
  3. Attiva u slider oppositu "Personalizà a visione di a pagina di navigazione" è cliccate "Salvà"affinchì i parametri abbia effetu.

Avà avete a possibilità di aghjunghje un trailer è cuntrullà altri paràmetri chì anteriormente ùn eranu micca dispunibili.

Addisce un trailer di canale

Ora pudete vede e novu voci dopu avianu giratu nantu à a vista di pagina "Sfoglia". Per fà una presentazione video specifica, avete bisognu:

  1. Prima di tutti, creà è carica un tali video à u vostru canale. Hè impurtante chì sia dispunibile in publicu, è micca fermatu o accessibile solu da riferimentu.
  2. Andate à a pagina di canale cliccendu un pulsante in u situ di YouTube in u menù di a sinistra.
  3. Ora vi vole à cliccà nantu à a tabulazione "Per i nuovi spettatori".
  4. Pudete aghjunghje un trailer ponu cliccà nantu à u bottinu pertinente.
  5. Selezziunu un video è cliccate nantu à u bottinu. "Salvà".

Pudete rinfrescà a pagina per vede i cambiamenti in vigore. Ora tutti l'utenti chì ùn sò micca iscritti à u vostru canale seranu capaci di vede stu trailer quandu ne passanu.

Modificate o rimuovi u trailer

Sì avete bisognu di carregà un novu video o volete cancellà à tutti, allora avete bisognu di seguitu sti passi:

  1. Andate à a pagina di canale è sceglite a scheda "Per i nuovi spettatori".
  2. À a destra di u video vedite un bottinu in forma di matita. Fate un clic nantu à essa per andà à edità.
  3. Sceglite ciò chì avete bisognu. Modificare o sguassà u filmu.

Hè tuttu ciò chì vògliu parlà di a scelta di un video è di creà una presentazione di u vostru cuntenutu. Ùn vi scurdate chì questu hè a vostra carta di visita. Hè necessariu attirà u spettatore à sottumessu è guardà i vostri altri video, allora hè impurtante à interessà da i primi secondi.