Scaricà i driver per Lenovo Z570

Prima di cuminciare ad aduprà qualchì laptop o computer, hè impurtante installà tutti i piloti necessari. Stu prucessu hè svoltu da unu di parechji metodi, ciascuna chì hà u so algoritmu di azzioni è un livello di complessità. In questu articulu, mustreremu i proprietarii di laptop Lenovo Z570 cumu scaricà i driver à stu dispositivo.

Scaricate i driver per Lenovo Z570.

Qui di sà basu, spicchemu in dettu cinque modi per scaricà i file hardware richiesti in u vostru laptop. Ogni istruzzione hè adatta in diverse situazioni è impone à l'utente di fà certi azioni. È cunsiglii di familiarizzà cù ogni metudu, sceglite u più adinu per voi, è solu seguite l'instrumentu descrittu.

Metudu 1: U Help di Lenovo

Lenovo non solamente carica i so prudutti nantu à u situ ufficiale, ma sviluppa attivamente una pagina di supportu. Ci hè assai una quantità di informazioni utili, inclusi i più recenti piloti. Eguite in u prucedimentu di i download di una fonte ufficiali:

Andate à a pagina di supportu ufficiali di Lenovo

  1. Andate à u situ di u fabbricante, cù a rotella di a mouse, scendite guasi guasi da a pagina induve ci hè una sezione cù driver è software. Cliccate nantu à l'elemento "Get downloads".
  2. In a tabulazione aperta, avete bisognu di entrà in u campu di u mudellu laptop adupratu per cuntenere à scaricà i schedari di interesse.
  3. Assicuratevi di specificà u sistema operativu attivu se u serviziu ùn pudia micca determinà automaticamente, perchè dipende da quale file si scaricà nantu à u laptop.
  4. In a tabulazione aperta mostrerà una lista di file per tutti i cumpunenti installati in u laptop. Duvete solu espansione a sezione, truvà un driver novu è cumincià à scaricà cliccendu nantu à u bottinu pertinente.

Ora, u installatore hè nantu à u vostru discu rigiu. Avete bisognu di cumincià è l'installazione cumincerà automaticamente. Aduprà questu metudu in i casi in cui avete bisognu di scaricà solu certi file, cume a scarica di tutti i piloti sùbbeni ne duverà assai tempu è sforzu.

Metudu 2: Lenovo Update Center

Lenovo hà un prugramma di Aggiornamentu di u Sistema chì cerca indipendentemente l'aggiornamenti impurtanti è li stalla in un laptop. Si pò aduprà ancu se avete bisognu di stallà versioni fresche di certi piloti. Questu hè fattu cum'è questo:

Andate à a pagina di supportu ufficiali di Lenovo

  1. Andate à a pagina di supportu di Lenovo, truvà a sezione "Driver è Software" è andate per esse cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
  2. Indichi a vostra versione di Windows.
  3. Espandi a prima sezione è scarica u prugramma cliccendu nantu à u pulsante di download.
  4. Run u file scaricatu, cuminciate a stallazione cliccando nantu à "Prossimu".
  5. Accetta l'accordu di licenza è procedi à l'installazione.
  6. Dopu avete bisognu di eseguire l'aggiornu di u sistema Lenovo è cliccate nantu à "Prossimu"per cumincià a modalità di scansione.
  7. Aspettate finu à ch'ellu hè finitu, dopu allora chì l'aghjurnazioni truvate sò installate automaticamente; vi hà bisognu solu di rializà u laptop in una volta finu u prucessu.

Metudu 3: Software per installà i driver

Ora in Internet, truvà solu u prugramma chì vulete fà ogni azzione. Ci sò parechji prugrammi chì a funzionalità principale hè di truvà è installà i driver. Un pruduttu di stu tipu pò esse pagatu è liberu, ciascuna cù i so strumenti unici. In u nostru articulu nantu à u ligame sottu, truvate una lista di i migliori rapprisintanti di prugrami simili. Speremu chì vi aiuterà à fà a scelta bona.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Possu avemu da cunnessione sicura DriverPack Solution. Stu prugramma face a so missione. Ella trova sempre i più recenti piloti è li stalla in modu currettu. Pudete imparà di più nantu à scaricà i driver in stu modu in u nostru altru articulu.

Per sapè di più: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 4: Ricercà per nome di dispositivo

Ogni componente di u laptop hà micca solu u so propriu nome è mudellu, ma hà ancu un ID unicu. Puderete aduprà per cercà i più recenti piloti. Questu metudu ti permette di truvà sempre i file chì avete bisognu, evitendu diversi errori è ùn confondenu i componenti di u mudellu. Eccu, vi truverete istruzioni dettagliate per trovà i driver in stu modu.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 5: Strumenti standard di OS di Windows

I sviluppatori di u sistema operativu Windows anu aghjuntu à e so capacità un mezu cù chì hè pussibule di ricercà è di installà u software necessariu senza scaricà software addizionale o aduprà fonti ufficiali. Vai à u Manager di Dispositivi, trova l'urdimentu scontu, cliccate puru nant'à u selezziunate "Aggiorna i Driver". E istruzioni più dettagliate sò in u nostru altru materiale, hè dispunibile in u ligame sottu.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Di sopra, ci sò state cinque modi diversi per ricercà è scaricà novu driver in un laptop Lenovo Z570. Ogni metudu hà una cumplicità diversa è un algoritmu unicu di azzioni, perchè l'utente quessa di sceglie cumu duvete fà a implementazione di u prucessu necessariu. Familiarizitevi cun ognu di i metudi è selezziunate l'unu appropriatu per scaricà rapidamente è facilmente i file necessari in u vostru dispositivo.