L'eliminazione di l'errore cù a mancanza di msvcp71.dll

Spessu, si pò scuntà à una situazione in cui Windows mostra u missaghju "Errore, msvcp71.dll manca." Prima di descriviri i vari modi di risolve u scopu, avete bisognu di parlà brevemente ciò chì hè è perchè apparisce.

DLLs sò file di sistema chì eseguenu una varietà di funzioni. L'errore si verifica in casu chì u schedariu manca o hè dannatu, è à volte ci hè una mancanza di versione. Un prugramma o una ghjocu pò necessità di una versione, è un altru hè nantu à u sistema. Questu accade raramente, ma questu hè pussibule.

E biblioteche in più, in teoria, vene impacchite cù u lugiziale, ma per riduce u pacchjettu d'installazione, certi volte sò trascurati. Dunque, avete da stallà in u sistema. Puru, ancu di più, u schedariu pò esse dannegatu o annullatu da un virus.

Metodi di eliminazione

Pudete aduprà diverse opzioni per risolve i problemi cù u file msvcp71.dll. Chì a biblioteca hè un componente di Microsoft .NET Framework, pudete scaricà è installà. Pudete ancu aduprà un prugramma speciale per installà una DLL o semplicemente truvà a biblioteca in qualunque situ è ​​metti in a directory di sistema. Analizemu in più i metudi in dettu.

Metudu 1: Programmi DLL-Files.com

Questu clientu pò truvà librerie in a so basa di dati è, dopu, installà automaticamente.

Scaricate DLL-Files.com Client

Per installà msvcp71.dll cun essa, avete bisognu di fà i passi chì seguite:

  1. In a casella di ricerca, digià "msvcp71.dll".
  2. Usate u pulsante "Effettuate una ricerca".
  3. Dopu cliccate nantu à u nome di a biblioteca.
  4. Cliccate "Install".

U prucessu di stallazione hè cumpletu.

U prugramma hà ancu un aspettu particulare induve offre molte versioni di a DLL da sceglie. Questu pò esse necessariu sì avete dighjà copiatu a biblioteca in u sistema, è u ghjocu o software aghjusta ancu un errore. Pudete installà un'altra versione, è tandu provate à riavvià u ghjocu. Per sceglie un schedariu specificu bisognu:

  1. Mutà u clientu à una vista speciale.
  2. Selezziunate a opzione msvcp71.dll è cliccate "Sceglite una versione".
  3. Puderete vede una finestra induve avete bisognu di definisce parametri supplementari:

  4. Specifichi l'indirizzu per l'installazione di msvcp71.dll. Di solitu lasciate cume.
  5. Preme "Installazione avà".

Tutta l'installazione hè completa.

Metudu 2: Microsoft NET Framework versione 1.1

Microsoft .NET Framework hè una tecnulugia di software Microsoft chì permette à un'applicazione di utilizà componenti scritti in vari lingui. Per risolve u prublema cù msvcp71.dll, basta à scaricà è installà. U prugrama stessu copierà i schedari in u cartulare è registru. Ùn ùn avete micca bisognu à fà qualchi passi supplementari.

Scaricate Microsoft NET Framework 1.1

Nant'à a pagina di download, avete bisognu di fà e azzioni seguenti:

  1. Sceglite a stessa lingua d'installazione in cui avete installatu Windows.
  2. Usate u pulsante "Download".
  3. Ulteriormente vi sarà offerta per scaricà u software addizionale raccomandatu:

  4. Spingi "Rifiuta è cuntinuà". (A menu, naturalmente, ùn avete piacè micca qualcosa da e cunsiglii)
  5. Quandu u download hè completo, accende l'installazione. Dopu, fate i passi chì seguite:

  6. Cliccate u pulsante "Sì".
  7. Accetta i termini di licenza.
  8. Usate u pulsante "Install".

Quandu l'installazione hè completa, u schedariu msvcp71.dll sarà piazzatu in u directory di sistema è l'errore ùn deve più vene.

Dighjà chì si deve una versione posteriore di .NET Framework presente in u sistema, allora pò impedisce di stallà a versione antica. Poi bisognu à caccià u sistema è poi installà a versione 1.1. New NET Framework ùn sustene micca appena cumpletamenti quelli precedenti, dunque avete da ricusà à e vecchie versioni. Eccu i links per scaricà tutti i pacchetti, versioni diverse, da u situ ufficiale di Microsoft:

Microsoft Net Framework 4
Microsoft Net Framework 3.5
Microsoft Net Framework 2
Microsoft Net Framework 1.1

Debbenu esse usate cum'è necessariu per casi specifici. Alcuni di elli ponu esse installati in ogni ordine, è certi richiederanu a rimozione di una versione più nova. In altre parole, devi rimuovere l'ultima versione, installà quella vecchia è poi turnà di novu a nova versione.

Metru 3: Scaricate msvcp71.dll

Pudete installà msvcp71.dll manualmente cù e funzioni di Windows. Per fà quessa, primu avete bisognu di scaricà u lima DLL stessa, è dopu di mette in u cartulare:

C: Sistema di Windows 32

semplicemente copendu in a manera abituale ("Copia - Incolla") o cum'è illustratu in figura:

L'indirizzu di l'installazione di a DLL varieghja dipende da u sistema installatu; in u casu di Windows XP, Windows 7, Windows 8 o Windows 10, pudete amparà cumu è dove copiare a biblioteca in questu articulu. È per registrà un file DLL, guardate quì per questu articulu. Di solitu, a registrazione di a biblioteca ùn hè necessariu, ma in casi straordinarii questu opzione pò esse necessaria.