Risolvendu u prublema cù l'iconi mancanti nantu à u desktop in Windows 10

Avemu dighjà materiale in u situ per verificà a prestazione di a scheda madre. hè abbastanza generale, allora in l'articulu di oghje si vulemu spiegà più in dettu nantu à u diagnosticu di prublemi prublemi cù u bordu.

Avemu a diagnosi di a scheda madre

A necessità di verificà a cartula compare se ci hè una sospetta di un malfunzionamentu, è i principali sò listati in l'artìculu pertinente, perchè ùn li tenemu micca rispettevuli; ci focalizzeremo solu nantu à u metodo di verifica.

E tutte e procedure chì seguianu sò necessarie solu dopu à smuntà l'unità di sistema. Alcuni metudi necessitanu di cunnessu a scheda à l'elettricità, cusì vi ricordamu l'importanza di a conformità à e normative di sicurezza. I diagnostichi di a scheda madre includenu un esaminamentu di l'alimentu, i connettori è i connettori, è un'ispezione di difetti è di veriziu di a configurazione di u BIOS.

Stage 1: Power

Quandu diagnostichi cartucce primu, hè impurtante distinguere trà u cuncettu di "inclusione" è "lanciu". A scheda madre accende quandu hè in regula alimentatu. Hà accuminatu quandu l'altoparlante integratu dette un segnale è apparisce un'impresa nantu à u monitor collegatu. Perciò, a prima cosa da verificà hè s'ellu si pò fà l'elettricità à a scheda madre. Pè determinà stu hè abbastanza sèmplice.

  1. Scunce tutte e periferiche è e carte da u diagramma di sistema, lascendu solu u prucessore, u cooler di u processore è l'alimentu, chì deve esse operativu.

    Vede ancu: Cumu verificà l'alimentu senza cunnessione à a scheda

  2. Pruvate à accende u bordu. Se i LED sò attivati ​​è u cooler hè in filatura, vai à u Passu 2. Altrimenti, leghje.

Se una scheda madre ùn mostra micca i segni di a vita, u prublema hè prubabile in qualunque locu in u circuitu di l'alimentu. A prima cosa da verificà hè i connettori BP. Ispezzià i connettori per segni di danno, ossidazione o contaminazione. Poi vai à i condensatori è a batteria di backup BIOS. In presenza di difetti (edema o ossidazione), l'elemento deve esse rimpiazzatu.

In certi casi, l'inclusione pari à esse avvenuta, ma dopu un pocu di seconde, l'alimentu di l'alimentu si ferma. Ciò significa chì a scheda madre hè cortocircuitata nantu à u casu di l'unità di sistema. A ragione di un cortocircuitu hè chì e viti di fissaggio pressino troppu a scheda à u caspu o trà a vite, trà u casu è u circuitu ùn ci hè più cartu o guarnizioni isolanti di gomma.

In certi casi, a fonte di u prublema pò esse difettosa Pulsanti Potenza è Reset. I detagli di u prublema è i metudi di trattà si sò spiegati in l'articolo sottu.

Lezione: Cumu accende u bordu senza un bottinu

Stage 2: Lanciu

Assicuratevi chì a potenza di u bordu hè fornita normalmente, dighjà verificate se si principia.

  1. Assicuratevi chì solu u prucessore, u cooler è l'alimentu sò connessi à esse.
  2. Connettu u bordu à a rete è accende. In stu stadiu, u bordu signali l'absenza di altri componenti necessarii (RAM è scheda video). Stu comportamentu pò esse consideratu a norma in sta situazione.
  3. I segnali di u bordu nantu à a mancanza di componenti o malfunzionamenti cun elli sò chjamati POST-codici, sò dati da u diffusore o diodi di cuntrollu particulari. Tuttavia, alcuni pruduttori in u segmentu di prugramma "madre" salvanu, eliminendu sia i diodi sia l'altoparlante. In tali casi, ci sò e carte POST speciali, chì avemu parlatu in l'articolo nantu à i prublemi principali di e motherboards.

I prublemi chì sò parechje durante a fase di avvicinamentu includenu malfunzionamenti cù u processore o fallimentu fisicu di i ponti di u sudu o di u nordu di u bordu. Verificate assai faciule.

  1. Scunganu a tavula è sgugliete u maiò di u processore.
  2. Accende u bordu è portate a manu à u processore. Se parechji minuti passanu, è u prucessore ùn genera micca calore - o hà fallitu o hè micca cuminciatu in cumunu.
  3. Da a listessa manera, verificate u ponte sud - chì hè u chip più grande di u bordu, spessu copertu cù un radiariu. A posizione approssimativa di u ponte sud hè mostra in l'immagine sottu.

    Quì a situazione hè esattamente u cuntrariu di u processore: u forte riscaldamentu di sti elementi indica un malfunzionamentu. Di solitu, u ponte ùn pò esse rimpiazzatu, è avete da cambià tutta a tavula.

S'ellu ùn ci hè nisunu prublemi cù u lance di a tavula, procedi à a fase di verifica successiva.

Stage 3: Connectors and Peripherals

Cù pratica mostra, a causa più cumuna di prublemi hè l'urdinaghju difettu. U metudiu per determinà u culpitu hè abbastanza simile.

  1. Cunnesse e periferiche à a scheda in stu ordine (ricurdandosi di spegnere è accende u scacchellu - una cunnessione "calda" pò danneghjarà entrambi i componenti!):
    • RAM;
    • Video card;
    • Scheda audio;
    • Carte di rete esterno;
    • Hard disk;
    • Unità di dischi magnetichi è ottichi;
    • Periferiche esterne (mouse, tastiera).

    Se state usando una cartulina POST, allora u primu di tuttu cunnesse à un slot PCI libero.

  2. In una di e tappe, u bordu signali un malfunzionamentu cù i mezzi integrati o cù i dati nantu à u display di a card diagnostica. Un elencu di i codici POST per ogni produttore di cartulella è pussutu truvà nant'à Internet.
  3. Usendu i dati di diagnosticu, determinate quale dispositiu sta causendu u fallimentu.

Oltre à i componenti hardware directamente cunnessi, i prublemi ponu esse causati da prublemi cù i connettori chì sò relativi à a scheda madre. Deve esse ispezionatu, è in casu di prublemi, sferificati da tu, o cuntattate u centru di serviziu.

In stu stadiu, ci sò i prublemi cù i parametri di u BIOS - per esempiu, un mezu avviabile errò hè installatu o u sistema ùn pò micca determinà lu. In questu casu, a carta POST è mustrata a so utilità - secondu l'infurmazioni spartite in ellu, pudete capisce esattamente quale impostazione causa u fallimentu. Tutti i prublemi cù i parametri di u BIOS sò più facili da riparà ripresentendu e impostazioni.

Leggi più: Resettà i cunfusioni di u BIOS

Nantu à sta diagnosi di a scheda madre pò esse considerata cumpleta.

Conclusione

Infine, vulemu ricurdarvi di l'importanza di a manutenzione tempu di u sistema di a scheda madre è di i so componenti - da pulisce regolarmente u vostru computer da a polvere è cunsultendu i so elementi, riduce significativamente u risicu di malfunzionamenti.