Windows Virtual Desktop

A funzione multi-desktop hè per difettu presente in Mac OS X è in varie versioni di Linux. I desktop virtuali sò ancu presenti in Windows 10. Chì l'utenti chì anu pruvatu questu per qualchì tempu pò chjamate cume fà u listessu in Windows 7 è 8.1. Oggi vedemu diversi modi, anzi prugrammi chì permettenu di travaglià più posti di desktop in sistemi operativi Windows 7 è Windows 8. Se u prugramma sustiene queste funzioni in Windows XP, questu sarà ancu menzionatu. Windows 10 hà funzioni incrudenti per travaglià cù desktop virtuali, vede Deskt virtuali di Windows 10.

Sì ùn hè micca interessatu per i desktop virtuali, ma lanciatu altri sistemi operativi in ​​Windows, allora questu si chjama macchine virtuale è aghju raccomandatu di leggere l'articolo Cumu scaricà e macchine virtuali di Windows gratuitamente (l'articolo include ancu le istruzioni video).

Aggiornamentu 2015: aghjuntu dui nuvuli pratichi per travaglià parechji desktop Windows, unu di i quali piglia 4 Kb è micca più di 1 Mb di RAM.

Desktops da Windows Sysinternals

Hà scrittu dighjà nantu à questu utilità per travaglià cù più tavoli in u articulu nantu à i prugrammi di Microsoft gratuiti (nantu à i più oscuri). Scaricate u prugramma per più desktop in WIndows Desktops da u situ ufficiale //technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/cc817881.aspx.

U prugramma piglia 61 kilobyte, ùn hà bisognu di stallazione (cusì, pudete configurà per esecce automaticamente quandu accedi à Windows) è hè abbastanza praticu. Sustinutu da Windows XP, Windows 7 è Windows 8.

U Desktops permette di organizzare u vostru spaziu di travagliu nantu à 4 desktop desktop virtuali in Windows, se ùn avete bisognu di i quattru, pudete limità à dui - in stu casu, manchi di desktop extra ùn sò micca creati. Pudete cambià trà e desktop usendu tasti d'accessu personalizabili o usando l'icona Desktops in a barra di notificazioni di Windows.

Come dichjaratu a pagina di prugramma in u situ di Microsoft, questu applicazione, à l'incuntrà di altri prugrammi per travaglià cù più tavoli virtuali in Windows, ùn imita micca i desktop separati chì utilizanu semplici finestre, ma crea in realtà un oggettu currente à u desktop in memoria chì, quandu lancia, Windows sustene a cunnessione trà un desktop specificu è una applicazione chì stà nant'à, dunque, cambià à un altru desktop, vedi nantu à elli solu i prugrammi chì eranu in ellu cuminciò

Stu sopra hè ancu un svantaggiu - per esempiu, ùn ci hè micca a pussibilità di trasferisce una finestra da un desktop à un altru, inoltre, hè necessariu tene in considerazione chì per Windows di avè parechji desktop, Desktops inizia un prucedimentu Explorer.exe separatu per ognunu. Ancora una cosa - ùn ci hè nisuna manera di chiuderete un desktop, i sviluppatori raccomandavanu di aduprà "Logout" nantu à quella chì deve esse chiusa.

Virgo - un prugramma di desktop virtuali di 4 KB

Virgo hè un prugramma di fonti chjamatu cumpresamentale, prughjettu ancu per implementà i desktop virtuali in Windows 7, 8 è Windows 8.1 (4 desktop sono supportati). Ci vole solu 4 kilobyte è ùn usa più di 1 MB di RAM.

Dopu avè principiatu u prugramma, una icona cù u numeru di u desktop attuale appare in a zona di notificazioni, è tutte e azzioni in u prugramma sò eseguite cù tasti d'accessu:

  • Alt + 1 - Alt + 4 - cambia in una tavola da 1 à 4.
  • Ctrl + 1 - Ctrl + 4 - muvine a finestra attiva nantu à u desktop annullatu da una cifra.
  • Alt + Ctrl + Shift + Q - chiudete u prugramma (ùn puderete micca esse fattu da u menù contestuale di u scorciacciu in u cassettu).

Malgradu a so taglia, u prugramma funziona perfettamente è rapidamente, eseguendu esattamente e funzioni per cui hè destinatu. Di e pussibule mancanze, pò esse annunziatu solu chì s'ella hè impurtata a listessa combinazione di tasti in qualunque prugramma chì aduprate (è li si utilizza attivamente), Virgo li intercetta.

Pudete scaricà Virgo da a pagina di u prugettu in GitHub - //github.com/papplampe/virgo (download di u file eseguibile hè in descrizione, sotto a lista di file in u prugettu).

BetterDesktopTool

U prugramma per i desktop desktop BetterDesktopTool hè dispunibule sia in una versione pagata, sia in una licenza gratuita per l'usu di a casa.

Configurazione di più desktop in BetterDesktopTool hè riale di una varietà di possibilità, implica impiantà tasti d'accessu, azzioni di mouse, anguli caldi è gesti multi-touch per i portatili cù un touchpad, è u numaru di attività chì pudete calà tasti calenti in opzioni chì ponu esse utule per l'utente.

Supporta a regolazione di u numeru di desktop è a so "posizione", funzioni supplementari di travaglià cù Windows è micca solu. Cù tuttu, l'utile funziona veramente veloce, senza freni noti, ancu in u casu di ripruduzione video in unu di i desktop.

Più dettagli nantu à e variazioni, dove scaricà u prugramma, è una dimostrazione video di u travagliu in l'articolo Multiple desktop Windows in BetterDesktopTool.

Multifili desktop Windows cun VirtuaWin

Un altru prugramma libaru disignatu per travaglià cù desktop virtuali. A differenza di u precedente, truverete assai più impostazioni in u, funziona più veloce, à causa di u fattu chì un prucedimentu Explorer separatu ùn hè micca creatu per ogni desktop separatu. Pudete scaricà u prugramma da u situ di sviluppatore //virtuawin.sourceforge.net/.

U prugramma implementa vari modi per cambià trà e desktop - usendu tasti d'accessu, trascinendu e finestre "nantu à u bordu" (sì, per cuntrastu, e windows ponu esse trasferite trà e desktop) o cù l'icona di u cassaforte di Windows. Inoltre, u prugramma hè spiccatu per u fattu chì oltre à creà parechji desktop, supporta vari tipi di plug-in chì introducenu varie funzioni addizionali, per esempio, una visione pratica di tutti i desktop aperti nantu à un unicu schermo (cum'è in Mac OS X).

Dexpot - un prugramu impurtante è funzionale per travaglià cù desktop virtuali

In precedenza, ùn avia mai sentutu parlà di u prugramma Dexpot è avà, avà, aghjuntu, a scelta di materiali per l'articolo, aghju truvatu questu applicazione. U usu liberu di u prugramma hè pussibule per usu non commerciale. Pudete scaricà da u situ ufficiale //dexpot.de. A differenza di prugrammi precedenti, Dexpot hà bisognu l'installazione è, ancu, durante i processi di installazione chì prova à installà un certu Driver Updater, sia allatariu è ùn sia micca d'accordo.

Dopu a stallazione, l'icona di u prugramma appare in u pannellu di notificazioni, per difettu, u prugramma hè configuratu in quattru desktop. A cambiazione si faci senza ritardi visibili aduprendu tasti d'accessu chì ponu esse personalizatu à u vostru gustu (pudete ancu aduprà u menù contestuale di u prugramma). U prugramma sustene vari tipi di plug-in, chì ponu ancu esse scaricati da u situ ufficiale. In particulare, u gestore di eventi plug-in di eventi mouse e touchpad pò sembra interessanti. Cume, per esempiu, pudete provà à configurà a cambiazione tra i desktop à u so MacBook - cun un gesto cù e dita (sughjettu à a presenza di supportu multitouch). Ùn ùn aghju micca provatu à fà ciò, ma pensu chì sia veru vera. In più di a gestione puramente funzionale di desktop virtuali, u prugramma supportanu vari ornamenti, cume a trasparenza, u cambiamentu 3D di i desktop (cù un plug-in) è altri. U prugramma hà ancu ampule possibilità di gestisce è d'organizà e finestre aperte in Windows.

Malgradu u fattu chì aghju primu incù Dexpot, aghju sceltu di lasciatu in u mio computer per u tempu - mi piace veramente quì. Ié, un altru vantaghju impurtante hè a lingua di l'interfaccia russa.

Quandu ci sò i prugrammi chì seguenti, dighjà subitu - I ùn l'aghju sfidatu à u travagliu, eppuru, vi annunzianu tuttu ciò chì aghju amparatu dopu visitatu i siti di sviluppatore.

Finsesta desktop virtuali

Scaricate gratuitamente Finesta Desktops da http://vdm.codeplex.com/. U prugramma supportanu Windows XP, Windows 7 è Windows 8. Fundamentale, u prugramma ùn differisce micca da u precedente - desktop virtuali separati, ognunu cù e diverse applicazioni aperte. U passatu tra i desktop in Windows avviene per mezu di a tastiera, di l'ingrandite di u desktop à l'ascensu nantu à l'icona di u prugramma in a barra di applicazioni o usando a visione piena di tutti i spazii di travagliu. Inoltre, cù una mostra à vista piena di tutti i desktop Windows aperti, trascinendu una finestra trà loro hè pussibule. In più, u prugramma hà dichjaratu supportu per parechji monitor.

nSpaces hè un altru pruduttu libre per uteniu privatu.

Incù l'aiutu di nSpaces, pudete ancu aduprà parechji desktop in Windows 7 è Windows 8. In generale, u prugramma ripiega a funzionalità di u pruduttu precedente, ma hà qualchi funzioni aggiuntive:

  • Impostà una password in desktop separati
  • Diversi wallpapers per diversi desktop, etichette di testu per ognunu di elli

Forse questa hè tutta a differenza. Altrimenti, u prugramma ùn hè micca peghju è micca megliu cà l'altri, pudete scaricarlo à u ligame //www.bytesignals.com/nspaces/

Dimensione Virtuale

L'ultimu di i prugrammi liberi di sta recensione, cunsultatu per creà più desktop in Windows XP (ùn sacciu s'ellu funziunerà in Windows 7 è Windows 8, u prugramma hè vecchiu). Scaricate u prugramma quì: //virt-dimension.sourceforge.net

In più di e funzioni tipiche chì avemu già vistu in i esempi sopra, u prugrammu vi permette:

  • Piazzà un nome separatu è un wallpaper per ogni desktop
  • Commutà tenendu u punteru di u mouse à a punta di u schermu
  • Trasferisce e finestre da un desktop à un altre scorciate per tastiera
  • Mettendu a trasparenza di e finestre, adattendu e so dimensioni cù u prugramma
  • Salvà e impostazioni di u lancia di l'applicazione per ogni desktop da a parte.

Francu, in stu prugrammu mi ne pudite cun qualchì cunfusu da u fattu chì ùn hè micca aggiornatu per più di cinque anni. Ùn mi sperimentu.

Tri-Desk-A-Top

Tri-Desk-A-Top hè un gestore di desktop virtuali senza Windows per permettente di travaglià cù trè desktop, cambianendu tra elli da e tasti d'accessu o l'icona di u porta di u Windows. Tri-A-Desktop richiede Microsoft .NET Framework versione 2.0 o altru. U prugramma hè abbastanza semplici, ma, in generale, svolge a so funzione.

Inoltre, per creà più desktop in Windows, ci sò prugrammi pagati. Ùn aghju micca scrittu quì, perchè, a mio parè, tutte e funzioni necessarie ponu esse truvate in analoghi gratuiti. In più, annunziò per ellu chì, per qualchì ragione, tali prugrammi, cume AltDesk è alcuni altri, distribuiti nantu à una base commerciale, ùn sò micca aggiornati per parechji anni, mentre u dirittu Dexpot ùn hè più liberu per u scopu privatu. avendu funzioni assai larghe, hè aggiornatu ogni mese.

Speru chì truvate una soluzione accomodante per voi stessi è chì sarà conveniente lavorà cun Windows cum'è prima.