A freccia attirata nantu à l'immagine pò esse necessaria in diverse situazioni. Per esempiu, quandu hè bisognu à sguardo à ogni oggettu in l'immagine.
Ci hè almenu duie manere cume fà una freccia in Photoshop. È in sta lezione vi diceraghju nantu à elli.
Per travagli, avemu bisognu di un strumentu "Linea".
In cima di u prugramma ci sò Opzioni di Strumentu, duve avemu bisognu di specificà a posizione di a freccia nantu à a linea stessa. Cumprà o A fine. Pudete ancu sceglie a so dimensione.
Abbiamo tracciatu una freccia tenendu u bottinu sinu di u mouse nantu à a tela è scinnendu li à u latu.
Pudete ancu trà una freccia in Photoshop in un altru modu.
Avemu bisognu di un strumentu "Freeform".
Nelle opzioni avete bisognu di specificà chì tipu di figura si vulia aduprà, postu chì oltre a frecce ci sò tutti i generi di cuori, zucche, buste. Sceglite una freccia.
Fighjate u bottinu sinu di u mouse nantu à l'immagine è trascinala à un latu, lateghjeru u mouse quandu a lunghezza di a freccia hè adatta à noi. Pè per chì a freccia ùn sia troppu longa è spessa, bisogna tene e proporzioni, per questo, ùn vi scurdate di tene premutu u tastu quandu si trà a freccia SHIFT in a tastiera.
Speru ch'aghju spiegatu chjaramente ciò chì sò i modi per tracciare una freccia in Photoshop. Se site avete bisognu di modifiche, usate a scelta rapida CTRL + T è trascina i marcatori per aumentà o diminuisce a freccia, è ancu in u duca di u mouse nantu à unu di i cursori, pudete girà a freccia in a direzzione desiderata.