Ricercà una persona in Gmail

U serviziu di iCloud di Apple ti permette di fà una rapida, facili è sicura una gamma completa di operazioni cù e-mail. Ma prima chì l'utente possa mandà, riceve è organizza e scrizzioni, devi aghjustà l'indirizzu di posta elettronica @ icloud.com nantu à u dispositivo chì esegue iOS, o un computer Mac. Cume accede à iCloud mail da un iPhone hè descrittu in u materiale presentatu à a vostra attenzione.

Cume per accede à @ icloud.com da iPhone

A seconda di a cui applicazione IOS (pruprietaria "Mail" o un clientu da un sviluppatore di terza parte) l'usu di l'iPhone preferisce travaglià; diverse azzioni sò fatti per accede à l'account di e-mail @ icloud.com.

Metudu 1: Applicazione di mail preinstallata in iOS

Aduprendu e capacità di i servizii proprietarii di Apple, è a posta iKlaud ùn face micca eccezione quì, u modu più faciunu per cumincià hè di aduprà l'uttrelli preinstallati in u iOC. Applicazione di u clientela "Mail" hè presente in ogni iPhone è hè una soluzione funzionale per u travagliu cù scatule elettroniche.

L'elenco specificu di passi chì anu da esse toltu per autorizazione in iCloud mail tramite un'applicazione iOS standard dipende se l'indirizzu in questu hè statu utilizatu in precedenza o se e funzioni di e-mail di Apple sò planificate.

Account existente @ icloud.com

Se avete usatu e-mail d'Apple prima è avete l'indirizzu @ icloud.com, è ancu a password da Apple ID chì hè associata à stu account email, accede à a vostra correspondenza, per esempio, da un novu iPhone, induve Apple ID micca cuncessu presentatu, cum'è seguitu.

Vede ancu: Personalizza u ID Apple

  1. Apertu l'applicazione "Mail"cliccendu nantu à l'icona di busta nantu à u desktop di l'iPhone. In u schermu "Benvenuti à u Mail!" tocca iCloud.
  2. Inserite l'indirizzu di a scatula è a password di l'identificatore Apple affiliata cun ellu in i campi adatti. Cliccate "Prossimu".
    Conferma notifiche di attivazione di a funzione di lettura "Trova iPhone". L'upzione si attiva automaticamente, da chì hè in realtà entrà a posta iCloud, vi ligà l'iPhone à u vostru ID di Apple in a stessa tempu.
  3. A schermata successiva hà a capacità di disattivà a sincronizazione di vari tipi di dati cù u cuntinu aghjustatu, pudete ancu disattivà a funzione "Trova iPhone".Misure i selettori per a posizione desiderata. Se u scopu hè solu di accede à e-mail da a casella postale @ icloud.com, avete bisognu di "disattivà" tutte le opzioni, eccettu "Mail" è iCloud Drive. Next, cliccate "Salvà" Cusì, u cuntu sarà aghjuntu à l'applicazione è una notificazione rispettiva apparirà in cima di u schermu.
  4. Tuttu hè prontu per travaglià cù a curricula, pudete aduprà a casella di posta @ icloud.com per e scopi destinati.

Mail @ icloud.com ùn hè usatu prima

Sì avete un iPhone personalizatu è aduprà e funzioni di Apple iDi, ma anu ancu vittà tutti i vantaggi offerti in parte di u serviziu di e-mail d'Apple, seguite queste istruzioni.

  1. Aprite "Impostazioni" in iPhone è andate à a sezione di cuncepimentu Apple ID toccendu nantu à u primu articulu da a lista di opzioni - u vostru propriu nome o avatar.
  2. Apertu a sezione iCloud è in u prossimu schermu attivate u switch "Mail". Next, cliccate "Crea" sottu a quistione chì compare in u fondu di u schermu.
  3. Inserite u nome di casella postu desideratu in u campu "E-mail" è cliccate "Prossimu".

    Requisiti standard di nomine - a prima parte di l'indirizzu di e-mail deve cuntene di lettere è numeri latini, è pò ancu includere caratteri di puntu è di sottu. In più, avete bisognu di cunsiderà chì un gran numeru di persone aduprà e-mail di iKlaud, perchè i nomi usuali di e scatule ponu esse occupatu, pensate à qualcosa d'originale.

  4. Verificate a giustizia di u nomu di u futuru indirizzu @icloud è tocca "Fatti". Questu completa a creazione di iCloud mail. L'iPhone mostrerà a schermata di configurazione di u serviziu di nube cù u switch davanti à u attivatu "Mail". Dopu à qualchi secondi, riceverete una richiesta per cunnessu a casella postale creata à u serviziu video di FaceTime d'Apple - cunfirmà o rigettà sta funzione à piacè.
  5. A quessa, l'entrata di a posta iKlaud nantu à l'iPhone hè veramente cumpleta. Apertu l'applicazione "Mail"toccà a so icona di u desktop iOS, toccà "Boxes" è assicuratevi chì l'indirizzu creatu sia statu automaticamente aghjuntu à a lista di dispunibuli. Pudete procede à l'invio / ricezione di e-mail via u serviziu impurtante Apple.

Metudu 2: Clienti di email di terze parti per iOS

Dopu chì l'indirizzu @ icloud.com hè una volta attivata da u passu di l'istruzzioni di sopra, pudete accedere à u serviziu di e-mail di Apple attraverso e applicazioni iOS create da sviluppatori terzi: Gmail, Spark, myMail, Inbox, CloudMagic, Mail.Ru è tanti altri. . Dunque, si deve cunnosce chì, prima di accede à e-mail di iKlaud per mezu di una applicazione client terze parti, hè necessariu risponde à i requisiti di sicurezza di Apple per applicazioni di terze parti.

Ad esempio, tenemu in dettaglio a procedura per accede à a casella di e-mail @ icloud.com cù a famosa Gmail, un'applicazione di mail creata da Google.

Per a esecuzione efficace di e istruzioni sottu, hè necessariu chì l'identificatore Apple installatu nantu à u vostru iPhone sia prutettatu da l'autenticazione bi-fattore. Per l'infurmazione nantu à cumu si attiva sta opzione, descritta in u materiale nantu à a configurazione di Apple ID nantu à l'iPhone.

Per di più: cumu cunfigurà un tutu di cuntabile Apple ID

  1. Installatu da l'AppStore o via iTunes, è aprite l'applicazione Gmail per iPhone.

    Vede ancu: Cumu installà in l'applicazione iPhone via iTunes

    S'ellu hè u primu lanciu di u clienta, tocca "Login" in u schermu di benvenuta di l'applicazione, chì portarà à a pagina di aghjuntu.

    Se Gmail per iPhone hè già adupratu per travaglià cù a mail correspondenza è accede à un serviziu di mail diversu da iCloud, aprite u menu di opzioni (tre tratte in u angulu in alto à sinu), aprite l'elenco di conti è tocca. "Gestione di i conti". Next, cliccate "+ Aggiungi un contu".

  2. A chjave, per aghjunghje un account à l'applicazione, selezziunu iCloud, allora inserisci l'indirizzu email in u campu pertinente è cliccate "Prossimu".
  3. A schermata successiva informa nantu à a necessità di creà una password per Gmail in a pagina Apple Idy. Tocca u ligame "Apple ID"chì lancerà u navigatore web (u difettu hè Safari) è aprite a pagina web "Gestione di l'account Apple".
  4. Accedi inserendu prima ID di Apple è dopu a password in i campi adatti. Dà permessu tappendu "Permette" sotto a notifiche di l'implementazione di tentativi di log in u account Apple.
  5. Dopu, vedite u còdice di verità chì avete bisognu di ricordà è inseritevi in ​​a pagina aperta in u navigatore di l'iPhone. Dopu l'autentificazione, vedite una pagina di gestione per u vostru ID Apple.

  6. Aprite a tab "Sicurezza"vai à a sezione "PASSWORD APPLICATION" è cliccate "Crea una password ...".
  7. In u campu "Vene cun l'etichetta" à a pagina "Sicurezza" entrate "Gmail" è cliccate "Crea".

    Quasi immediatamente, una combinazione secreta di caratteri sarà generata, chì serve da a chjave per accede à i servizii Apple cù un'applicazione di terze parti. A parola d'accessu sarà visualizata nantu à u schermu in un campu particulare.

  8. Preme à longu per evidenziare a chjave ricevuta è premete "Copia" in u menù di a finestra. Toccate dopu "Fatti" in a pagina di u navigatore è andate à l'applicazione "Gmail".
  9. Cliccate "Prossimu" in u schermu Gmail per l'iPhone. Durata tocca in u campu di entrata "Password" chjamà una funzione Incolla e cusì accede à a combinazione di caratteri copiata in passu precedente. Tapnite "Prossimu" è aspettate a verificazione di l'impostazioni.
  10. Questu completa u account di iCloud mail in a vostra applicazione Gmail per iPhone. Ristona à inserisce l'urdinariu desideratu, chì sarà firmatu da a lettera inviata da a scatula, è pudete procedere per travaglià cù e-mail cù u serviziu @ icloud.com.

L'algoritimu per l'acceda à iCloud mail da l'iPhone, descrittu sopra cù l'esempiu di Gmail per iOS, hè applicatu à praticamente tutte e applicazioni di IOS chì supportanu travagliu cù e casse postale elettroniche create in diversi servizii. Ripetemu i passi di u prucessu in modu generale - avete bisognu di piglià solu tre passi necessarii (in l'immusioni di chjuca sottu - a populara applicazione iOS myMail).

  1. Crea una password per un prugramma di terze parti in a sezione "Sicurezza" in a pagina di a gestione di u cuntabile Apple ID.

    À propiu sì, questu pò esse fattu in anticipu, per esempiu, da un computer, ma a cumpagnia secreta in stu casu deve esse registrata.

    Link per accede à a Pagina di l'impostazione di l'account Apple.

    Apple ID Account Management

  2. Aprite l'applicazione client mail per iOS, andate per aghjunghje un account email è inserisci l'indirizzu email @ icloud.com.
  3. Inserite a parola d'accessu generata da u sistema per una applicazione di terze parti nantu à a pagina di a gestione di Apple AyDi. Dopu avè autenticazione rinumata, l'accessu à e-mail in iCloud mail via un client preferitu terzu-parte sarà furnitu.

Comu pudete vede, ùn ci sò micca ostaculi speciali o insalmabili à l'accessu à iCloud mail da iPhone. Solu seguendu i requisiti di sicurezza di Apple è ancu una volta accurdatu u serviziu, pudete aduprà tutti i vantaggi di e-mail considerate non solu per mezu di un'applicazione integrata iOS, ma ancu cù l'aiutu di prugrammi di terze parti, forse più familiari.