Comandi utili per a "Linea di Command" in Windows 10

Hè assai impurtante verificate u livellu di l'utilizazione di i componenti di l'ordinatore, perchè vi permetterà di aduprà i so più efficacemente è chì, s'ellu ci accade qualchì, aiuta a prutezzione da u sopracussione. In questu articulu, considereremo i monitor di software chì visualizanu informazioni nantu à u livellu di carica nantu à una scheda video.

Guarda a carta di carica di video

Durante u ghjucu in un computer o travagliendu in un software specificu, chì hà a capacità di aduprà e risorse di una scheda video per svolgere i so attività, u chip graficu hè carregatu di i vari processi. Quandu più si ponenu nantu à e so spalle, più veloce a scheda grafica si scalda. Va rimarcatu chì una temperatura troppu alta per un bellu periodu di tempu pò danneghje u dispositivo è riduce a so vita di servizio.

Leggi ancu: Cosa hè a scheda video TDP

Se pudete capisce chì i coolers di e schede video cuminciaru à fà più rumuri, ancu quandu hè nantu à u desktop, è micca in un prugramu pesanti o ghjocu, questu hè una ragione ovvia per pulisce a scheda video da polvere o ancu scansione profonda di u virus .

Per saperne di più: Problemi di cartulina video

Per rinfurzà e so preoccupazioni cun qualcosa chè altrettate sensazioni soggettive, o, cuntrariu, per sbarazzallu, ci vole à voltà versu unu di i tre prugrammi sottu - daranu infurmazioni dettagliate nantu à u caricu di lavoro di a scheda video è ancu altri parametri chì influenzanu direttamente a giustizia di u so travagliu. .

Metudu 1: GPU-Z

GPU-Z hè un strumentu putente per visualizà e caratteristiche di una scheda video è i so vari indicatori. U prugramma pesa pocu è offre ancu a capacità di correre senza prima installazione nantu à un computer. Questu permette di ripiglieru puru à una unità flash USB è gestisce nantu à ogni computer, senza preoccupassi per virus chì ponu esse scaricati accidentalmente cun u prugramma cumu cunnessu à Internet - l'applicazione funziona autonomamente è ùn richiede micca una connessione permanente à a rete per u so operazione.

  1. Prima di tutti, fate u GPU-Z. In essa, andate in tab "Sensori".

  2. In u pannellu chì si apre, verrà visualizati diversi valori ottenuti da i sensori di a scheda video. Percentu di u chip graficu in percentuale pò esse truvatu guardendu u valore in a linea "GPU Load".

Metudu 2: Process Explorer

Questu prugramma hè capace di fà vede un graficu visuale assai di a carica di chip video, chì face u prucessu di analisi di i dati hè pussibule è più faciule. A stissa GPU-Z pò fornisce solu un valore di carica digitale in percentuale è un graficu chjucu in una finestra stretta opposta.

Scaricate Processe Explorer da u situ ufficiale

  1. Andate à u situ web à u ligame sopra e cliccate nantu à u bottinu. "Download Process Explorer Explorer" à a parte destra di a pagina web. Dopu à quessa, u scaricamentu di u zip-archive cù u prugramma deve cuminciare.

  2. Spacchite l'archive o fate u file direttamente da quì. Cè cuntene due file eseguibili: "Procexp.exe" è "Procexp64.exe". Se avete una versione OS di u 32 bit, fate un u primu file, s'ellu hè 64, allora ghjudicate u secondu.

  3. Dopu avè principiatu u schedariu, Process Explorer ti darà una finestra cù un accordu di licenza. Spingite u pulsante "Accusa".

  4. In a finestra principale di l'applicazione chì si apre, avete dui modi per entrà in u menù. "Informazione di sistema"chì cuntene l'infurmazioni chì avemu bisognu nantu à a carica di a scheda video. Premete a combinazione di tasti "Ctrl + I", allora u menu desideratu si aprirà. Pudete ancu cliccà nantu à u pulsante. "Vede" è in a lista di sferza per clicà nantu à a linea "Informazione di sistema".

  5. Cliccate nantu à a tabulazione "GPU".

    Eccu un graficu chì, in temps reale, mostra i indicazioni di u livellu di carica nantu à a scheda video.

Metru 3: GPUShark

Stu prugramma hè prupusitu solu di visualizzare l'infurmazioni nantu à u statu di a scheda video. Pesa meno di un megabyte è hè compatibile cù tutti i chips grafichi moderni.

Scaricate GPUShark da u situ ufficiale

  1. Cliccate nantu à u grande bottinu giallu Scaricate in sta pagina.

    Dopu à quì, saremo rediretti à a prossima pagina web, duve u pulsu hè dighjà "DOWNLOAD GPU Shark" sarà blu. Cliccate nantu à ellu è scaricate l'archiu cù l'estensione zip, in cui u prugramma hè impacchiatu.

  2. Spacchite l'archive in un praticu prughjettu nantu à u vostru discu è fate trascorrere u schedariu "GPUShark".

  3. In a finestra di stu prugramma, pudemu vede u valore di a carica chì ci interessa è parechji altri parametri, cume a temperatura, a velocità di rotazione di i coolers ecc. Dopu in linea "Uzu di GPU:" in lettere verdi sarà scrittu "GPU:". U numeru dopu à sta parola significa a carica nantu à a scheda di video à l'attuale. Parola successiva "Max:" contiene u valore di u livellu massimu di a carica video da u lancimentu di GPUShark.

Metudu 4: Task Manager

In u Task Manager, Windows 10 hà aghjunto un supportu megliu per u Monitor di risorse, chì hà ancu cumincitu infurmazione nantu à a carica di u chip.

  1. Run Task Managerpremendu u scorcia di tastu "Сtrl + Shift + Escape". Pudete ancu metti in essa da u cliccatu destro nantu à a barra di task, allora induve sceglite a lista di selezzione di menu da cliccà nantu à u serviziu chì ci vole.

  2. Vai à la tabulazione "Prestazione".

  3. Sul pannellu situatu nantu à u latu di manca Task Manager, cliccate nantu à a piastrella "Processore di Grafica". Avà avete a pussibilità di vede i grafichi è i valori digitali chì mostranu u livellu di carica di a scheda video.

Speremu chì quest'istruzione ti hà aiutatu à truvà e informazioni necessarie nantu à u funziunamentu di a scheda video.