Cambia a lingua di l'interfaccia in MS Word

A volte, quand'ellu travaglia un computer, l'utenti avì a notizia chì hè diventatu lente. Avendu aperto Task Manager, scopanu chì a RAM o u processore carichi SVCHOST.EXE. Vedemu chì fà da fà se u prucedimentu sopra caricate a RAM di u PC in Windows 7.

Vede ancu: SVCHOST.EXE carica u processore à 100

Riducendu a carica di u prucedimentu RAM SVCHOST.EXE

SVCHOST.EXE hè responsabile per l'interazione di i servizii cù u restu di u sistema. Ognunu stu prucessu (è esistenu parechji di sti in u stissu tempu) serve una serie di servizii. Allora una di e ragioni di u prublema studiatu pò esse a cunfigurazione di u sistema operativu micca ottimizatu. Ciò si rifletti in u lancio di un gran numaru di servizii à u tempu o chì di quessi chì ancu in una sola istanza cunsumanu una grande quantità di risorse. È micca sempre duvenu veramente un benefiziu per l'utente.

Un altru motivu per u "gula" SVCHOST.EXE pò esse qualchì mancanza di sistema in u PC. Inoltre, certi virus sò mascherati da stu prucessu è carichi di RAM. Dopu, esaminemu vari modi per risolve u prublema descritta.

Lezione: Cosa hè SVCHOST.EXE in Task Manager?

Metudu 1: Disattivà i servizii

Un di i principali modi per riduce a carica di SVCHOST.EXE in a RAM di u PC hè di disattivà i servizii inutili.

  1. Prima, determinemu quali servizii carichi u sistema, soprattuttu. Chiama Task Manager. Per fà quessa, cliccate "Taskbar" click destro (PKM) è in a lista aperta in u cuntestu, selezziunate "Avvia u Task Manager". In alternativa, pudete aduprà una combinazione di Ctrl + Shift + Del.
  2. In a finestra aperta "Dispatcher" move a sezione "Prucessi".
  3. In a sezione chì si apre, cliccate nantu à u pulsante. "Mostra i processi di tutti ...". Così, pudete vede l'infurmazione, micca solu riligata à u vostru contu, ma tutti i profili di stu computer.
  4. Poi, per aghjunghjare tutti gli oggetti SVCHOST per a cunfusione successiva di u valore di carica, organizza tutti l'elementi di a lista in ordine alfabetica, cliccendu nantu à u campu "Nome immagine".
  5. Allora truvate u gruppu di prucessu SVCHOST è vede chì unu carica più RAM. Questu articulu hà una colonna "Memoria" ci sarà u numaru più grande.
  6. Cliccate nantu à quellu objettu. PKM è selezziunate in a lista "Vai à i servizii".
  7. A lista di servizii si apre. Quelli chì sò marcati cù una barra si riferiscenu à u prucessu selezionatu in u passu precedente. Hè cusì, esercanu a più grande carica nantu à a RAM. In a colonna "Description" i so nomi sò presentati cum'è si presentanu Manager di serviziu. Fighjate o scrivite.
  8. Ora vi vole à andà à Manager di serviziu disattivà questi oggetti. Per fà quessa, cliccate "Servizi ...".

    Pudete ancu aprà l'utellu desideratu cù a finestra Run. Quadrante Win + R e entri in u campu aperto:

    services.msc

    Dopu à chì cliccate "OK".

  9. Si duverà Manager di serviziu. Eccu una lista di sti oggetti, trà i quali avemu da disattivà a parte. Ma hè necessariu sapè chì tippu di serviziu pò esse disattivatu, è ciò chì ùn. Ancu se un certu oggettu appartene à u SVCHOST.EXE, chì carica u computer, questo ùn significa micca chì si pò esse disattivatu. Disattivà parechji servizii pò purtà à un crash di u sistema o un operativu scorrettu. Allora, se ùn cunnosci micca chì di esse ponu fermu, allora prima di proseguire, visitate a nostra lezione separata, chì hè dedicata à stu tema. À propositu, se si vede in "Dispatcher" un serviziu chì ùn hè micca inclusu in u gruppu SVCHOST.EXE problematicu, ma nè voi nè Windows nunda aghju praticatu, allora in questo casu hè ancu consigliabile trasformà questu oghjettu.

    Lezione: Disattivazione di i servizi inutili in Windows 7

  10. Scorri dentro Manager di serviziu l'oggiu à esse disattivatu. A parte sinistra di a finestra, cliccate nantu à l'elemento. "Stop".
  11. A procedura di stop hè esesce.
  12. Dopu à quellu in "Dispatcher" oppositu u nome di u statutu di l'elemento fermatu "Works" in a colonna "Condition" assente assente. Ciò significa chì hè off.
  13. Ma ùn hè micca tuttu. Sì in a colonna Tipu Startup accantu à u nome di l'elemento sarà piazzatu à "Automatic", cusì significa chì u serviziu cumincerà nantu à a macchina à u prossimu ripartimentu di u PC. Per fà una disattivazione cumpleta, dopu cliccate nantu à u so nome cù u bottinu sinu di u mouse.
  14. A finestra di pruprietà inizia. Cliccate nantu à l'elemento Tipu Startup è da a lista chì si vede, seleziona "Disabled". Dopu à sta azzione, cliccate "Applicà" è "OK".
  15. Ora u serviziu sarà completamente disattivatu è ùn principia micca ancu a volta chì u PC hè riaviatu. Questu hè indicatu per a presenza di l'iscrizzione "Disabled" in a colonna Tipu Startup.
  16. Di listessa manera, disattivà l'altri servizii relativi à u prucessu di carica di RAM SVCHOST.EXE. Ùn ci n'hè, anzianu, a scurdà chì l'elemento à discunnessu ùn sia micca associatu cù e funzioni di sistema impurtanti o e funzioni chì sò necessarie per voi per travaglià personalmente. Dopu a disattivazione puderete vede chì u cunsumu di RAM da u prucessu SVCHOST.EXE diminuirà in modo significativu.

Lezione:
Aprite u "Task Manager" in Windows 7
Disattivà i servizii inutilizzati in Windows

Metudu 2: Disattiva Windows Update

In i computer di bassa putenza, u prublema cù u fattu chì SVCHOST.EXE stà a carica di RAM pò esse alleata à a funzione d'aggiornamentu. Questu hè un elementu assai impurtante di Windows, chì ti permette di tene sempre u OS finu à l'ultime è di pieghje a vulnerabilità. Ma in casu Update Center comincia à "manghjà" a RAM cù SVCHOST.EXE, avete bisognu di sceglie u meno di dui mali è esce a so disattivazione.

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Skip to section "Sistema è Sicurezza".
  3. Apertu a sezione "Update Center ...".
  4. A parte sinistra di a finestra chì si apre, cliccate "Impostendu i Parametri".
  5. A finestra per gestisce l'impostazioni di l'aggiornu aprirà. Cliccate nantu à u listinu "Aggiornamenti impurtanti" è selezziunate una opzione "Ùn controllate micca a disponibilità ...". Dopu, deseleziona tutte e caselle in sta finestra è cliccate "OK".
  6. L'aggiornamenti saranu disabilitati, ma pudete ancu disattivà u serviziu corrispondente. Per fà quessa, si sposta in Manager di serviziu e cerchi un articulu là "Windows Update". Dopu à sta, fate cun ellu tutte quelle manipolazioni di disconnessione chì eranu cunsiderate in a descrizione Metudu 1.

Hè impurtante capiscia chì a disattivazione di l'aggiornamenti renderà u sistema vulnerabile. Allora, se a potenza di u vostru PC ùn permette micca di travaglià Update Center, pruvate à fà regiunate manualmente l'aggiornamenti di l'installazione.

Lezione:
Disattivà l'aggiornamenti in Windows 7
Disattivà u serviziu d'aggiornamentu in Windows 7

Metudu 3: Ottimizazione di u sistema

A prusezzione di u prublema studiata pò fà chì u sistema sia in tappe o in configurazione errata. In stu casu, pudete determinà a causa immediata è fà unu o più di i punti chì seguenti per ottimizà u sistema operativo.

Un di i fattori chì causanu stu prublema pò esse un registru di sistema impurtatu, in cui ci sò entrate irrilevanti o erronii. In stu casu, deve esse pulitu. Per questo, pudete aduprà utilità specializate, per esempiu, CCleaner.

Lezione: Pulizia di u Registru cù CCleaner

Risolve questo problema pò aiutà a deframmentazione u vostru discu rigiu. Questa pratica pò esse svolta sia cù l'aiutu di prugrammi specializati è aduprendu l'utilità di Windows incorporata.

Lezione: Defragmenting un discu in Windows 7

Metudu 4: Elimate Pezzetti è Risoluzione di Problemi

Diversi prublemi è malfunzionamenti in u sistema ponu causà problemi descritti in stu articulu. In stu casu, ci vole à pruvà à riparallu.

Hè pussibule chì i malfunzionamenti di l'ordinatore, chì portanu à un consumu eccessivu di risorse di l'OS da u prucessu SVCHOST.EXE, hà purtatu à una violazione di a struttura di i file di sistema. In questu casu, hè necessariu controllà a so integrità cun l'aiutu di l'utilità sfc integrata cù a restituzione successiva, se hè necessariu. Questa pratica hè resa cù "Linea di cumandamentu" introducendu u cumandamentu:

sfc / scannow

Lezione: Scansione di un OS per integrità di file in Windows 7

Un altru motivu chì porti à u prublema descrittu in precedenza hè l'errore di u discu dur. Verificà u sistema per a so presenza hè ancu effettuatu cù "Linea di cumandamentu", digitendu l 'espressione quì:

chkdsk / f

Se l'utile durante a scansione scopre errori logichi, pruvarà à correggile. In u casu di rivelà dighjà fisicu à u discu duru, bisognu cuntattu o amma, o cumprà un novu discu dur.

Lezione: Scansione di u vostru discu duru per errori in Windows 7

Metudu 5: Eliminà Virus

L'asistenza di a carica nantu à a RAM cù SVCHOST.EXE pò purtà à virusi. Inoltre, certi di elli sò travagliati in un schedariu esecutivu cù u nome. S'ellu si sospetta un'infezione, hè urgente fà una scansione adatta di u sistema di una di e utilità antivirus chì ùn necessite micca installazione. Per esempiu, pudete aduprà Dr.Web CureIt.

A scansione hè raccomandata da un sistema in u LiveCD o un LiveUSB. Pudete ancu aduprà un altru PC non infettatu per stu scopu. Quandu l'utilità scopre i file virali, bisogna seguitu e istruzioni chì vene in a so finestra.

Ma disertariu, ùn hè micca sempre pussibule di truvà un virus cù l'utili antivirus. Se ùn avete micca truvatu un codu maliziu cù a procedura di scansione da parechji antivirus, ma suspettate chì unu di i processi SVCHOST.EXE sia statu principiatu da un virus, pudete provà à determinà manualmente l'identità di u file esecutivu è, se hè necessariu, cancellarlo.

Cumu determinà se un veru SVCHOST.EXE o stu virus hè maschjatu di un file datatu? Ci hè trè segni di a definizione:

  • Processo di l'utente;
  • A situazione di u file eseguibile;
  • U nomu di u schedariu.

L'utente chì hà fattu u prucedimentu si pò vede in Task Manager in a tabulazione già cunnosciuta "Prucessi". Nomi contrari "SVCHOST.EXE" in a colonna "Utente" Una di e tre opzioni deve esse visualizzata:

  • "Sistema" (SYSTEM);
  • U Serviziu di Rete;
  • U Serviziu Locale.

Se vene ghjustu u nome di ogni altru utilizatore, sapete allora chì u prucessu hè rimpiazzatu.

A situazione di u schedariu eseguibile di u prucessu chì cunsuma una grande quantità di risorse di sistema pò esse determinatu immediatamente in Task Manager.

  1. Per fà quessa, cliccate nantu à ellu. PKM e selezziunate in u menù contestuale "Apertu u spaziu di conservazione ...".
  2. In "Esploratore" u cartulare di a situazione di u schedariu hè affissatu, è u prucessu di u quale hè statu messu in vista "Dispatcher". L'indirizzu pò esse vistu cliccendu nantu à a barra di indirizzu di a finestra. Malgradu u fattu chì ci sò parechji processi simultanei di SVCHOST.EXE, u schedariu eseguibile cumplicatu hè solu unu è hè situatu longu à u seguitu via:

    C: Sistema di Windows 32

    Se a barra di indirizzu "Esploratore" ogni altra manera hè visualizata, allora sà chì u prucessu hè rimpiazzatu da un altru schedariu chì hè prubabile virale.

Infine, cum'è accennatu sopra, avete bisognu di verificà u nome di u prucessu. Deve esse esattamente "SVCHOST.EXE" da a prima à l'ultima lettera. Sì nome "SVCHOCT.EXE", "SVCHOST64.EXE" o qualunque altra, allora sà chì questu hè una sostituzione.

Ancu s'ellu a qualchì tempu porghje i aggressori ci vene più furtivu. Hè rimpiazzate in nome di a lettera "c" o "o" cù esattamente i stessi caratteri in l'ortografia, ma micca di u latinu, ma di l'alfabetu cirillicu. In questu casu, u nomu sarà visibilmente indistinguibile, è u littaru in sè pò esse situatu in u cartulare System32 accantu à l'istanza originale. In sta situazione, vi devite esse allertati da a situazione di dui file cù u listessimu in a stessa directory. In Windows, questu micca pò esse in principiu, è in questu casu si pò esse implementatu solu cambendu caratteri. In una tale situazione, unu di i criteri per determinà l'autenticità di un schedariu hè a so data. In generale, questu oggettu hà una data prima di cambià.

Ma cume si smetta di un file falsu quandu si capisce, s'ellu ùn hè micca aiutatu l'utile antivirus?

  1. Naviga finu à a posizione di u schedariu suspettu in a manera chì ci hè stata descritta sopra. Ritornu à Task Managerma "Esploratore" Ùn si chiudite. In a tabulazione "Prucessi" selezziunate l'elemento chì si suppone un virus, è cliccate "Complete u prucessu".
  2. A finestra di dialogu si aprite quì hè necessariu cliccà torna per confermà l'intenzione. "Complete u prucessu".
  3. Dopu chì u prucessu hè finitu, turnà à "Esploratore" à a posizione di u file maligno. Cliccate nantu à l'oggiu suspettu. PKM e sceglite da a lista "Elimina". Se hè necessariu, cunfirma i vostri azzioni in a finestra di dialogo. Se u schedariu ùn hè micca cancellatu, allora probabilmente ùn avete micca autore di amministratore. Duvete logà cun un account amministrativo.
  4. Dopu à a procedura di rimozione, verificate nuvutamente u sistema cù una utilità antivirus.

Attentu! Eliminà SVCHOST.EXE solu se sì 100% sicuru chì questu ùn hè micca un genuinu file di sistema, ma un falsu. Se sguassate in erettu a vera, causerà un crash di u sistema.

Metru 6: Risturazione sistema

In u casu chì nisunu di i pricipenti sopra hà aiutatu, pudete esegui una procedura di ripristinamentu di u sistema, se avete un puntu di riparazione o una copia di backup di l'OS creatu prima di l'urità di prublemi cù SVCHOST.EXE, chì carica a RAM. Dopu, esaminemu cumu normalisce u funziunamentu di Windows cù l'aiutu di rianimazione à u puntu precedente creatu.

  1. Cliccate "Start" è cliccate nantu à l'oggiu "Tutti i prugrammi".
  2. Aprite u directory "Standard".
  3. Entrate in u cartulare "Servizio".
  4. Cliccate nantu à l'elemento "Ripristinà sistema".
  5. A finestra di l'utile ripristinà u sistema hè attivata cù l'infurmazioni di prova. Poi cliccate "Prossimu".
  6. In a prossima finestra avete bisognu di selezziunu un puntu di riparazione specificu. Ci sò ancu parechje di esse in u sistema, ma avete bisognu di fermà a selezzione nantu à unu. A condizione principale hè chì deve esse creata prima chì u prublema cù SVCHOST.EXE hà cuminciatu à apparità. Hè cunsigliatu di sceglie l'elemento più recente per data, chì currisponde à a condizione di sopra. Per aumentà a possibilità di scelta, selezziunate a casella "Mostra altri ...". Una volta selettatu l'oggiu desideratu, cliccate "Prossimu".
  7. In a prossima finestra, per inizià a prucedura di recuperu, cliccate solu "Fatti". Ma cumu dopu à ciò, u computer riesce, piglia una cura di chjude tutti i prugrammi attivi è salva i documenti senza salvà per evità a perdita di dati.
  8. Allora a prucedura di recuperu sarà fatta è u sistema tornerà à u statu in cui era davanti à SVCHOST.EXE hà cuminciatu à carregà a RAM.
  9. U svantaggiu principale di stu metanu hè chì ùn duvete micca solu di avè un puntu di riparazione o una copia di backup di u sistema - u tempu ch'ellu hè statu creatu ùn deve micca più tardi di l'epica in cui u prublemu hà cuminciatu à apparità. Altrimenti, u prucessu perde u so significatu.

Ci sò parechje ragioni differenti perchè SVCHOST.EXE possa cuminciare à carregà a memoria di u computer in Windows 7. Quelli ponu esse crash di u sistema, cunfunzioni sbagliate o infezioni di virus. Di conseguenza, ognuna di queste cause hà un gruppu separatu di modi per eliminà lu.