Windows 10 prugrammi predefiniti

I prugrammi predefiniti in Windows 10, cum'è e versioni precedenti di u sistema operativo, sò quelli chì currenu automaticamente quandu aprite certi tipi di file, ligami, è altri elementi - chì hè, que i prugrammi chì sò associati à stu tipu di file cum'è quelli principali per l'apriurli (per esempiu, aprite u schedariu JPG è l'applicazione di Photos si aprite automaticamente).

In certi casi, pò esse necessariu cambià i prugrammi predefiniti: u più spessu u navigatore, ma à volte pò esse utile è necessariu per l'altri prugrammi. In generali, ùn hè micca difficiule, ma qualchì volta si presentanu problemi, per esempiu, se vulete installà un prugramma portatili per difettu. Modi per installà è modificà prugrami è applicazioni per difettu in Windows 10 è sò discusse in sta istruzzione.

Installà l'applicazioni predefinite in Windows 10 opzioni

L'interfaccia principale per l'installazione di prugrammi per difettu in Windows 10 hè situata in a sezione corrispondente "Parametri", chì pò esse aperta cliccendu nant'à l'icona di u marce in u menù Start è usando i tasti d'accessu Win + I.

In i parametri ci sò parechje opzioni per personalizà e applicazioni per difettu.

Impostazione di i prugrammi base di difettu

L'applicazioni principali (secondu Microsoft) per difettu sò rende separatamente - quessi sò browser, applicazione di e-mail, mappe, visualizzatore di foto, lettore video è musica. Per configurà li (per esempio, per cambià u navigatore predefinitu), seguite sti passi.

  1. Vai à Paràmetri - Applicazioni - Applicazioni per difettu.
  2. Cliccate nantu à l'applicazione che vulete cambiare (per esempiu, per cambià u navigatore predefinitu, cliccate nantu à l'applicazione in a sezione "Browser Web").
  3. Selezziunà da a lista u prugramma desiderata per difettu.

Questu completa i passi è in Windows 10 un novu prugramma standard per a missione selezionata sarà installatu.

Tuttavia, ùn hè micca sempre bisognu di cambià solu per i tippi specifichi di applicazioni.

Cume cambiate i prugrammi predefiniti per i tipi di file è i protocolli

Sottu a lista predefinita di applicazioni in Parametri, pudete vede trè ligami - "Selezzi e applicazioni standard per i tipi di file", "Selezzi e applicazioni standard per protocolli" è "Imposta i valori di difettu per applicazione". Prima, cunsiderate i primi dui.

Se vulete un certu tipu di file (file cù l'estensione specificata) da aprà da un prugramu specificu, usa l'opzione "Selezzi e applicazioni standard per tipi di file". Simili, in a clausula "per protocolli", e applicazioni sò configurate per difettu per diversi tipi di ligami.

Per esempiu, avemu bisognu chì i schedari video in un formatariu specificu esse aperti micca da l'applicazione “Cinemata è TV”, ma da un altru giocatore:

  1. Andate à a configurazione di l'applicazioni standard per i tipi di file.
  2. In a lista truvamu l'estensione necessaria è cliccate nantu à l'applicazione specificata dopu.
  3. Avemu sceltu l'applicazione chì avemu bisognu.

Simili per i protocolli (protocolli principali: MAILTO - e-mail links, CALLTO - i link à i numeri di telefunu, FEED è FEEDS - i link à RSS, HTTP è HTTPS - i link à i siti). Per esempiu, se vulete tutti i ligami versu i siti per ùn aprite micca Microsoft Edge, ma à un altru navigatore - installatu per i protocolli HTTP è HTTPS (ancu se hè più simplici è più currettu d'installà cum'è u navigatore predefinitu cum'è a metà precedente).

Cartografà u prugramma cù i tipi di file supportati

A volte, quandu avete installatu u prugramma in Windows 10, diventa automaticamente u prugramma predefinitu per certi tipi di file, ma per altri (chì ponu ancu aprire in stu prugramma), i paramenti restanu u sistema.

In i casi in cui avete bisognu di "trasferisce" stu prugramma è l'altri tipi di file chì supporta, pudete:

  1. Aprite l'elemento "Imposta i valori di difettu per l'applicazione".
  2. Selezziunate l'applicazione desiderata.
  3. Un elencu di tutti i tipi di file chì questu applicazione devia supportà apparirà, ma certi di elli ùn saranu micca associati cun. S'ellu hè necessariu, pudete cambià questu.

Installà u prugramma portatile predefinita

Nelle elenchi di selezzione di l'applicazione in i parametri, quelli programmi chì ùn necessitanu micca l'installazione in un computer (portable) ùn sò micca visualizzati, è cusì ùn pò esse installati cum'è prugramma predefinita.

Tuttavia, questu pò esse facilmente fissatu:

  1. Selezziunu u schedariu di u tipu chì vulete aprite da difettu in u prugramma desiderata.
  2. Fate un clic nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse è selezziunate "Apri cù" - "Sceglite un'altra applicazione" in u menù contestuale, è selezziunate "Più applicazioni".
  3. À u fondu di a lista, cliccate "Trova una altra applicazione nantu à stu computer" è specificate u caminu à u prugramma desiderata.

U schedariu si aprirà in u prugramma specificatu è dopu apparirà nant'à e listate in l'impostazioni predefinite per questu tippu di file è in a lista "Apri cu", da cui pudete selezzià a casella "Uterate sempre questu applicazione per apri ..." usatu per difettu.

Impostazione di prugrammi predefiniti per i tipi di file cù a linea di comando

Ci hè un modu per definisce prugrammi predefiniti per l'apertura di un tipu di file specificu aduprendu a linea di cume di Windows 10. A prucedura hè cumpressa:

  1. Run u prompt di cumunamentu cum'è amministratore (vede cumu apri u promptu di l'ordine di Windows 10).
  2. Se u tippu di lugatu desideratu hè digià registratu in u sistema, inserisci u comando associa estensione (L'estensione si riferisce à l'estensione di u tipu di file registratu, vedi a screenshot sottu) è ricordate u tipu di u file chì li risponde (in u screenshot - txtfile).
  3. Se l'estensione ùn hè micca registrata in u sistema, inserisci u comando assoc. extension = type of file (U tippu file hè indicatu in una parola, vede a screenshot).
  4. Inserite u cumandamentu
    ftype file type = "program_path"% 1
    e premete Invite per aprite questu schedariu ancu cù u prugramma specificatu.

Ulteriori informazioni

È qualchì infurmazione in più chì pò esse utile in u testu di l'installazione di software per difettu in Windows 10.

  • A pagina di l'impostazioni di l'applicazione, per difettu, ci hè un bottinu "Reset", chì pò aiutà se avete configuratu qualcosa di male è i file sò aperti da u prugrammu sbagliato.
  • In versioni precedenti di Windows 10, a configurazione di prugramma predefinita era ancu dispunibule in u pannellu di cuntrollu. À l'ora corrente, rimane u articulu "Prugrammi di difettu", ma tutte e impostazioni aperte in u pannellu di cuntrollu aprono automaticamente a sezione corrispondente di parametri. Tuttavia, ci hè un modu per aprire a vecchia interfaccia - premete i tasti Win + R è inserisci unu di i cumandi seguenti
    cuntrullà / nome Microsoft.DefaultPrograms / page pageFileAssoc
    cuntrullà / nome Microsoft.DefaultPrograms / page pageDefaultProgram
    Pudete lisa nantu à cume si usa l'antica interfaccia di l'impostazione predefinita in l'istruzione separata Windows 10 File Association.
  • È l'ultima cosa: u metudu sopra descrittu di stallà l'applicazioni portatili cum'è utilizza per difettu ùn hè micca sempre cusumatu: per esempiu, se parlemu di un browser, allora deve esse paragunatu micca solu cù i tipi di file, ma ancu cù protocolli è altri elementi. Di solitu in tali situazioni, avete da ricorrerà à l'editor di registri è cambiate i percorsi per applicazioni portatili (o specificate i vostri proprii) in HKEY_CURRENT_USER Software Classi è micca solu, ma questu hè forse al di là di l'ambiu di l'istruzione attuale.