Disattivà u touchpad in un laptop

Bonu ghjornu!

U Touchpad hè un dispositiu tattentale pensatu specificamente per i dispositivi portatili, cum'è laptop, netbooks, ecc. U touchpad risponde à u tocchiu di un dita nantu à a so superficie. Usatu cum'è rimpiazzamentu (alternativa) à u mouse abituatu. Ogni laptop modernu hè dotatu di un touchpad, solu, chì hè andatu, ùn hè micca faciule per spegnerli nantu à ogni laptop ...

Perchè disconnette u touchpad?

Per esempiu, un mouse normale hè cunnessu cù u mo laptop è si sposta da un tavulu à l'altru - raramente. Allora, ùn aduprà micca u touchpad à tutti. Inoltre, quandu si travaglia à a tastiera, tocci à l'accidentu a superficie di u touchpad - u cursore nantu à a schermata cumincia a tremà, sceglite e zone chì ùn anu micca necessità di selezziunà, ecc. In questo casu, a scelta migliore hè di disattivà completamente u touchpad ...

In questu articulu vogliu considerare più modi per disattivà u touchpad in un laptop. È cusì, principiamu ...

1) Tramite i tasti di funzione

Nantu à a maggior parte di i mudelli di notebook, ci sò tra i tasti di funzione (F1, F2, F3, etc.) l'abilità di disattivà u touchpad. Di solitu hè marcatu cù un rettangulu chjucu (qualchì volta, nantu à u bottu, pò esistere, in quantu à u rettangulu, una manu).

Disattivà u touchpad - acer aspire 5552g: premete simultaneamente i tasti FN + F7.

Se ùn avete micca un pulsante di funzione per disattivà u touchpad, andate à l'opzione successiva. S'ellu ci hè - è ùn funziona, forse un duie ragioni per ciò:

1. Mancu di i piloti

Avete bisognu di aggiornà u driver (megliu da u situ ufficiali). Pudete aduprà u prugramma per i driver di l'aggiornamentu auto:

2. Disattivazione di i pulsanti di funzione in BIOS

In alcuni mudelli di urdinatori In Bios, pudete disattivà i tasti di funzione (per esempiu, aghju guardatu sta in i portatili Dell Inspirion). Per risolve ciò, andate in Bios (I pulsanti di accesso Bios: allora andate in a sezione ADVANSED è fate attenzione à a chjave Funzione (cambia l'impostazione corrispondente, se hè necessariu).

Dell Laptop: Enable Function Functionys

3. Tastiera rotta

Hè abbastanza raru. Più spessu, sottu à u bottinu scaturisce certi detriti (molli) è cusì cumincia à travaglià male. Basta à premete per diffici più è a chjave funziona. In un eventu di un malfunzionamento di a tastiera - di solitu ùn funzeghja micca appena ...

2) Disattivazione cù u peru di u padinu

Alcuni laptop nant'à u tappu tattulariu anu un chjappu assai piccatu on / off (di solitu hè in u angulu in alto à sinu). In questu casu, a missione di spegne hè riduttu à un semplice clicu nantu à quellu (senza commenti) ....

HP Notebook - touchpad off button (left, top).

3) Tramite e impostazioni di a mouse in u pannellu di cuntrollu di Windows 7/8

1. Andate in u pannellu di cuntrollu di Windows, allora aprite a sezione "Ferramenta è Sonu", allora andate in l'impostazioni di u mouse. Vede u screenshot sottu.

2. Sì avete un driver nativu installatu annantu à u touchpad (è micca l'impostazione predefinita, chì Windows si stalla spessu), avete da avè una impostazione avanzata. In u mo casu, aghju avutu à aprire a tabulazione di u Touchpad di Dell, è andru à e impostazioni avanzate.

3. Allora tuttu hè sèmplice: cambia a casella à un fermu cumpletu è ùn usanu più u touchpad. À propositu, in u mo casu, ci era ancu una opzione di lassà u touchpad accattivatu, ma usando u "Disable taps casuali di i palmi" mode. E sinceramente, ùn aghju micca verificatu stu modu, mi pari chì ci saranu clicks casuali in ogni casu, perciò hè megliu da disfattela completamente.

E se ùn ci sò micca impostazioni avanzate?

1. Andate à u situ di u produttore è scaricate u "driver nativu" quì. In dettaglio:

2. Rimuete u driver in tuttu da u sistema è disabilite i driver di ricerca automatica è auto-installazione cù Windows. A propositu - di più in u articulu.

4) Rimuovere i driver da Windows 7/8 (cumunu: u touchpad ùn funziona micca)

Nelle impostazioni di a mouse, ùn ci sò micca impostazioni avanzate per disattivà u touchpad.

Modu ambiguu. A rimozione di u driver hè rapida è faciule, ma Windows 7 (8 o altru) produce automaticamente è installa i driver per tuttu l'hardware chì hè cunnessu à u PC. Ciò significa chì avete bisognu di disattivà l'installazione automatica di i piloti per chì Windows 7 ùn ricercarà nunda in a cartella di Windows o in u situ di Microsoft.

1. Cumu disattivà a ricerca automatica è l'installazione di i driver in Windows 7/8

1.1. Aprite la tabulazione di esecuzione è scrive u comando "gpedit.msc" (senza virgule. In Windows 7, lanciate a tabulazione in u menù Start, in Windows 8, pudete aprirla cun combinazione di pulsanti Win + R).

Windows 7 - gpedit.msc.

1.2. In a sezione Configurazione di u computer, ampliate i nodi Modelli amministrativi, Sistema e Nodi di Installazione di Dispositivi, è poi selezziunate Restrizioni di Installazione di Dispositivi.

Dopu, fate un clic nantu à la scheda "Prevenite l'installazione di dispositivi chì ùn sò micca descritti da altre impostazioni di politica."

1.3. Verificate oghje a casella accantu à l'opzione "Enable", salvate e impostazioni è ripartite u computer.

2. Cumu rimuovere u dispositivo è u driver da u sistema Windows

2.1. Andate in u pannellu di cuntrollu di u sistema operativu di Windows, allora andate in la tabulazione "Ferramenta è sughjettu", è aprite "Manager di dispositivi".

2.2. Poi basta truvà a sezione "Mice è altri dispositivi di puntaghju", cliccate puru u dirittu nantu à u dispositivo chì vulete cancellà è selezziunate sta funzione in u menù. In realtà, dopu à ciò, u dispositiu ùn deve micca funzionà per voi, è u driver per questu ùn installerà Windows, senza a vostra indicazione diretta ...

5) Disattiva a touchpad in Bios

Come entrà in u BIOS -

Questa possibilità hè supportata micca da tutti i mudelli di notebook (ma in certi hè). Per scurdà u touchpad in Bios, avete bisognu di andà à a sezione ADVANCED, è in questu trova a linea Dispositivo di Punto Internu - dopu basta à vede dinò in u mode [Disabled].

Dopu, salvate e configurazione è ripartite u laptop (Save and exit).

PS

Alcuni utilizatori dicenu chì si limini à u touchpad cù una specie di carta plastica (o calendariu), o ancu un pezzu simu di carta spessa. In principiu, hè dinò una opzione, ancu s'ellu mi piacerebbe chì stu paper mi interferissi quandu travaglia. In altre questioni, u gustu è u culore ...