Eliminate u cartulare Windows.old


Windows.old hè un cartulare speciale chì si vede nantu à u discu sistema o partizione dopu rimpiazzatu l'OS cù una versione diversa o più nova. Ci contiene tutti i sistema di dati "Windows". Questu hè fattu affinchì l'utente abbia a possibilità di fà un "rollback" à a versione precedente. Questu articulu hà da mette in siddu s'ella si duvete ad eliminà un cartulare sì e cumu fà.

Rimuovi Windows.old

Un cartulare cun vecchi dati pò occupà una quantità significativa di spaziu nantu à un hard disk - finu à 10 GB. Naturalmente, ci hè un desideru di liberà stu spaziu per altri file è travaglii. Hè soprattuttu veru per i pruprietari di SSD picculi nantu à chì, in più di u sistema, i prugrammi o ghjochi sò installati.

Guardendu in avanti, pudete dì chì ùn tutti i file contenuti in una cartella ponu esse eliminati in a manera usuale. Di seguità sò due esempi cù versioni diverse di Windows.

Opzione 1: Windows 7

In u cartinu "sette" pò apparere quandu cambia in un'altra edizione, per esempiu, da Professionale à Ultimu. Ci hè diversi modi per sguassà una directory:

  • Utilità di u sistema "Pulizia di dischi"In chì ci hè una funzione di pulizia da i file di a versione precedente.

  • Rimuovi da "Linea di cumandamentu" per nome di l'amministratore.

    Più: Cumu cancellà a cartella "Windows.old" in Windows 7

Dopu cancellazione di u cartulare, si consiglia di deframmentà u discu in cui era situata per ottimizà u spaziu libaru (in u casu di HDD, a raccomandazione ùn hè pertinente per u SSD).

Ulteriori dettagli:
Tuttu u vostru bisognu di sapè nantu à a deframmentazione di u discu dur
Cumu fà u deframmentazione di u discu in Windows 7, Windows 8, Windows 10

Opzione 2: Windows 10

"Ten", per tutta a so modernità, hè luntanu da u funziunale di u vechju Win 7 è ancu clutters cù i "hard" file di e vecchie edizioni OS. Più spessu quessa succede quandu si aghjurnate Win 7 è 8 à 10. Pudete cancellà questa cartella, ma sì ùn pensate micca di cambià di ritornu à l'antica "Windows". Hè impurtante sapè chì tutti i lìnii contenuti in questu "vive" nantu à u computer per un misu esattamente, dopu chì spariscenu in sicurezza.

I manieri di pulisce u locu sò uguale cum'è "sette":

  • Medie standard - "Pulizia di dischi" o "Linea di cumandamentu".

  • Aduprendu u prugramma CCleaner, in chì ci hè una funzione speciale per rimuovere l'antica installazione di u sistema operativu.

Ulteriori: Disinstalla Windows.old in Windows 10

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule da rimuovere u cartulare in più di u discu sistema. Pò esse eliminatu è ancu necessariu, ma solu sì a nova edizione hè soddisfatta, è ùn ci hè nunda di desideriu di "restituiri tuttu cum'era".