Cume per unisci partizioni in u discu duru

A prugramma hè un prucessu creativu è interessante. Per creà i prugrammi ùn hè micca sempre bisognu di cunniscà lingue. Chì strumentu hè necessariu per creà i prugrammi? Avete bisognu di un ambiente di programmazione. Cù u so aiutu, i vostri comandi sò tradotti in un codice binariu cumparatu per un computer. Ma ci sò parechje lingue, è più ambienti di programmazione. Ripetemu a lista di prugrammi per creà i prugrammi.

PascalABC.NET

PascalABC.NET hè un ambienti di sviluppu libaru semplice per u linguaghju Pascal. Spessu hè adupratu in scole è università per a furmazione. Questu prugramma in russo vi permetterà di creà prughjetti di ogni cumplessità. L'editor di i codici vi dumanda è vi aiuterà, è u compilatore mette in evidenza l'errori. Hà una grande velocità di esecuzione di u prugramma.

U vantaghju di aduprà Pascal hè chì hè una programmazione orientata à l'oggetto. OOP hè assai più praticchja di prugramma procedimentale, ancu di più vulume.

Sfortunatamente, PascalABC.NET hè un pocu esigente per e risorse informatiche è pò piantà in macchine più vecchi.

Scaricate PascalABC.NET

Pascal Free

Free Pascal hè un compilatore cross-platform, micca un ambiente di programmazione. Cun duie, pudete verificà u prugramma per l'ortografia curretta, è ancu esegu. Ma ùn pudete miccu compilarlo in .exe. Free Pascal hà una alta velocità di esecuzione, è un'interfaccia semplice è intuitiva.

Hà cum'è in parechji prughjetti simuli, l'editor di codici in Free Pascal pò aiutà u prugrammatore cumplendu a scrittura di cumandamenti per ellu.

U so svantaghju hè chì u compilatore pò determinà solu sì ci sò errori o micca. Ùn selezziunate micca a linea in cui hè stata fatta l'errore, cusì l'usu deve cercà ellu stessu.

Scaricà Free Pascal

Turbo pascal

Quasi u primu strumentu per creà i prugrammi in u computer - Turbo Pascal. Questu ambientu di programmazione hè creatu per u sistema operativu DOS è bisognu installà software addizionale per scaricarlo in Windows. A lingua russa hè supportata, hà alta rapidità di esecuzione è compilazione.

Turbo Pascal hà una caratteristica tantu interessante com'è a traccia. In u modu di trace, pudete cuntrullà l'operazione di u prugrammu pocu induve è seguite i cambiamenti di dati. In questu hè di pussibule di scopre errori chì sò difficilissimi à truvà - errori logichi.

Benchè Turbo Pascal sia simplice è fiduciale da aduprà, eppuru hè un pocu passatu: creatu in u 1996, Turbo Pascal hè pertinente per un solu OS - DOS.

Scaricate Turbo Pascal

Lazarus

Questu hè un ambientu di programmazione visuale in Pascal. A so interfaccia intuitiva è intuitiva rende faciule per creà prugrammi cù una cunniscenza minima di a lingua. Lazarus hè quasi cumpleamente compatibile cù u linguaghju di programmazione Delphi.

A differenza di l'algoritmu è di HiAsm, Lazarus assume ancu a cunniscenza di a lingua, in nostro casu Pascal. Eccu quì micca muntà u prugramma cù u vostru mouse à pocu à pocu, ma ancu presu u codice per ogni elementu. Questu permette a vene più capiscenu i processi chì si verificanu in u prugramma.

Lazarus permette di aduprà un modulu di grafica cù chì pudete travaglià cù l'imagine, è creà ghjochi.

Purtroppu, se avete qualchì domanda, duverete cercà risposte nantu à Internet, poichè Lazarus ùn hà documentazione.

Scaricate Lazarus

HiAsm

HiAsm hè un costruttore libre chì è dispunibule in rusa. Ùn hè micca bisognu di cunnosce a lingua per creà i prugrammi - quì ghjustu scena nant'à un disegnatore, si assembli. Parechje componenti sò dispunibili quì, ma pudete espansi a so gamma installendu add-ons.

A differenza di u Algorithm, questu hè un ambientu graficu di programmazione. Tuttu u vostru creatu sarà visualizatu nantu à u schermu in forma di una foto è di un diagramma, è micca un codu. Questu hè abbastanza pratice, ancu qualchì gente piace u testu di più.

HiAsm hè abbastanza putente è hà una alta velocità di esecuzione di u prugramma. Ciò hè impurtante impurtante quandu crei ghjochi quando si utilizza un modulu graficu, chì rallenta significativamente u travagliu. Ma per HiAsm, questu ùn hè micca un prublema.

Scaricare HiAsm

L'algoritimu

L'algoritimu hè un ambiente per creà prugrammi in rusa, unu di i pochi. A so peculiarità hè chì utilizza a programmazione visuale di u testu. Ciò significa chì pudete creà un prugramma senza sapè a lingua. L'algoritimu hè un costruttore chì hà un inseme di componenti. L'informazione nantu à ogni elementu pò esse trovu in a documentazione di u prugramma.

Inoltre, l'Aloritmu ti permette di travaglià cun un modulu di grafica, ma e applicazioni chì usanu a grafica dighjà un longu tempu per finì.

In a versione gratuita, pudete compilà un prugettu da .alg a .exe solu nantu à u situ di u sviluppatore è solu 3 volte à ghjornu. Questu hè unu di i svantaghji principali. Pudete cumprà una versione cuncepita è compila i prughjetti cum'è in u prugramma.

Scaricare Algorithm

IntelliJ IDEA

IntelliJ IDEA hè una di i IDE cross-platform più popolari. St'ambiente hà una versione gratuita, un pocu limitata è una pagata. Per a maggior parte di i prugrammatori, a versione free hè abbastanza. Dispone di un editore di còdice putente chì correggerà l'errori è cumparisce u còdice per voi. Se facete un sbagliu, l'ambiente vi informarà nantu à sta situazione è vi suggerisce soluzioni possibili. Hè un ambientu di sviluppu intelligente chì anticipa e vostre azioni.

Un'altra caratteristica impurtante in InteliiJ IDEA hè a gestione automatica di a memoria. U cosi chjamatu "raccoglitore di spezii" monete costantemente a memoria chì hè assignata à u prugramma, è in u casu chì a memoria ùn hè più necessaria, u collezionista li libera.

Ma tuttu avè svantaghji. Una interfaccia leggermente confusa hè unu di i prublemi chì prughjetti di principianti fanno. Ùn hè ancu chiaru chì un ambientu tali putente hà i requisiti di sistema abbastanza alti per u funziunamentu currettu.

Lezione: Cumu scrive un prugramma Java cù IntelliJ IDEA

Scaricare IntelliJ IDEA

Eclissi

Più spessu, Eclipse hè adupratu per travaglià cù u linguaghju di programmazione Java, ma serve per travaglià cù altre lingue. Questu hè unu di i principali concorrenti di IntelliJ IDEA. A differenza tra Eclipse è prugrami simile hè chì pudete installà vari add-ons è li pudete personalizà perfettamente.

Eclipse hà ancu una grande velocità di compilazione è di esecuzione. Pudete dà esecuzione à ogni prugramma creatu in questu ambientu nantu à qualunque sistema operativu, postu chì Java hè una lingua multipiazione.

Differenza di Eclipse da IntelliJ IDEA - l'interfaccia. In Eclissi, hè assai più simplici è più chjaru, chì li face più pratticu per i principianti.

Ma dinò, cum'è tutti i IDE per Java, Eclipse hà ancu i so requisiti di sistema, perciò ùn funzionerà micca in ogni computer. Benchì queste esigenze ùn sò micca tantu alti.

Scaricate Eclipse

Hè impussibile dì cun certezza chì prugramma per creà i prugrammi hè u megliu. Duvete sceglie una lingua è pruvate ogni mercoleddu. Dopu tuttu, ogni IDE hè differente è hà e so caratteristiche. Quale sà qual'è tù più ti piace.