Cume publicà in Instagram

A tastiera hè un elementu integrale di un urdinatore chì esegue a funzione di entrà l'infurmazioni. Quandu acquisti stu dispositiu da qualchi utilizatori, si pone a questione di cume cunnessione adatta. Questu articulu vi aiuta à capisce u scopu.

Cunnessione di una tastiera à un computer

U modu di cunnessione di a tastiera dipende da u tipu di a so interfaccia. Ci sò quattru: PS / 2, USB, Ricevitore USB è Bluetooth. Sottu, cun una guida dettagliata sarà presentata è immagini chì aiutanu à determinà u connettore desideratu.

Opzione 1: porta USB

Questa opzione hè a più cumuni, u mutivu hè sèmplice - ogni computer modernu hà parechji porti USB. In u connettore libaru, ci vole à cunnessu u cavu da a tastiera.

Windows installerà i driver necessari è poi mostra un missaghju chì u dispositivo hè pronta à aduprà. Altrimenti, l'OS emette un avvisu chì u dispositiu ùn hè micca prontu per funziunà, ciò chì accade molto raramente.

Opzione 2: PS / 2

Prima di cunnessu a tastiera à u connettore PS / 2, dà à annunziare chì ci sò dui connettori simuli chì differenu solu in u culore: unu hè purpuri è l'altru verdu. In stu casu, sò interessate à u primu, in quantu hè precisamente quellu chì hè destinatu per a tastiera (a seconda hè necessariu per cunnesse un mouse à l'urdinatore). Per cunnesse una tastiera cù un cavu à u connettore PS / 2, devi fà u seguitu:

A u schernu di l'unità di sistema, avete bisognu di truvà u connettore PS / 2 - un foru rotundu cù sei fori di pochi è una serratura, induve avete bisognu di inserisce u cavu da a tastiera.

Opzione 3: Ricevitore USB

Se a tastiera hè senza fili, allora un ricevitore speciale deve vene cun Di solitu questu hè un dispositivo piccanu cun un connettore USB. L'algoritimu per a cunnessione di a tastiera cù questu adattatore hè u seguente:

Avete basta à inserisce questu adattatore in a portu USB di u computer. Un LED di successu deve indicà un LED accugliatu (ma ùn hè micca sempre) o una notificazione da u sistema operativu.

Opzione 4: Bluetooth

Se u computer è a tastiera sò dotate di un modulu Bluetooth, allora per cunnessu, avete bisognu di attivà stu tipu di cunnessione nantu à u computer in quantu tempu. (L'articuli in i ligami sottu cuntenenu istruzioni su cum'è attivà sta funzione) è l'attivate da a tastiera premendu u pulsu di l'alimentazione (di solitu situatu dietro) o à unu di i bordi di u dispositiu). Si mischjanu, dopu u tempu puderà usà u vostru dispositivo.

Vede ancu:
Installà un modulu Bluetooth in un computer
Accendi Bluetooth nantu à u vostru computer

Da dì chì numerosi ordinatori personali ùn sò micca dotati di un modulu Bluetooth, cusì per cunnessu a tastiera, per primu avete bisognu di cumprà un tali dispositiu è li inserisci in u connettore USB, è fate quindi i passaggi descritti sopra.

Conclusione

L'articulu discusse le opzioni per cunnessione di diversi tipi di tastiere à un computer personale. Ti cunsiglii di installà ancu i driver ufficiali per stu dispositiu di entrata, pudete truvà nantu à i siti di i produttori.