Distribuemu Wi-Fi da un laptop

A tecnulugia Wi-Fi permette di trasmette i dati digitali nantu à brevi distanze trà i dispositivi in ​​modu wireless per mezu di i canali radio. Ancu u vostru laptop pò diventà un puntu di accesso senza filu aduprendu manipulazioni semplici. Inoltre, Windows hà strumenti integrati per stu scopu. Infatti, dopu à dominà i metudi descritti in seguitu, pudete trasformà u vostru laptop in un router Wi-Fi. Questu hè una caratteristica assai utile, soprattuttu se Internet hè necessariu per parechji dispositivi in ​​una volta.

Cumu distribuisce a Wi-Fi in un laptop

In l'articulu in questu, sò missate e modi di distribuzione di Wi-Fi ad altri dispositivi da un portatile à mezu di metodi standard è di utilizà u software scaricatu.

Vede ancu: Ciò da fà se u telefuninu Android ùn pò cunnesse cun Wi-Fi

Metudu 1: "Centru di Sparta"

Windows 8 dà a capacità di distribuisce Wi-Fi, chì hè implementatu cù un standard "Centre di gestione di a cunnessione"chì ùn necessiti micca scaricà applicazioni di terze parti.

  1. Cliccate à diretta nantu à l'icona di cunnessione di rete è andate à "Centru di cumpartimentu".
  2. Selezziunate una sezione à a sinistra "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".
  3. Cliccate à diretta nantu à a cunnessione attuale. In u menu chì si vede, cliccate "Pruprietà".
  4. Cliccate nantu à la scheda "Accessu" è attivate a casella di spuntà in u permettu di aduprà a vostra rete da utenti di terze parti.

Leggi ancu: Cumu distribueru Wi-Fi da un laptop in Windows 8

Metudu 2: Lochi caldi

In a decima versione di Windows, hè stata implementata una nova opzione di distribuzione Wai-Fay da un laptop chiamatu Mobile Hot Spot. Questu metudu ùn impone micca u download di applicazioni supplementari è di stallazioni longu.

  1. Trova "Opzioni" in u menù "Start".
  2. Cliccate nantu à a sezione "Rete è Internet".
  3. In u menu à manca, andate in tab Mobile Hot Spot. Forse questa sezione ùn vi sarà dispunibile, allora utilizate un altru metudu.
  4. Inserite u nome è a parola di còdice per u vostru puntu di accessu, premendu "Cambia". Assicuratevi chì sia selezionatu "Rete senza filu", è spostate u cursore superiore à u statu attivu.

Leggi più: Distribuemu Wi-Fi da un laptop à Windows 10

Metru 3: MyPublicWiFi

Sta applicazione hè cumpletamente libera è affitta cun eddu perfettamente à a missione, oltre à permette di controllà tutti l'utenti di a vostra rete. Unu di l'inconvenienti hè a mancanza di lingua russa.

  1. Run u prugramma MyPublicWiFi da amministratore.
  2. In a finestra chì si vede, compilate i 2 campi richiesti. In u graficu "Nome di a rete (SSID)" inserite u nome di u puntu di accessu in "Chiave di rete" - Espressione di u còdice, chì deve cuntene di almeno 8 caratteri.
  3. Di seguito hè una forma di selezzione di u tipu di cunnessione. Assicuratevi chì sia attivu "Cunnessione di Rete Wireless".
  4. A sta tappa, a preimpostazione hè finita. Premendu un bottinu "Impostà è avvià Hotspot" A distribuzione di Wi-Fi ad altri dispositivi cumincerà.

    Sezione "Clienti" permette di cuntrullà a cunnessione di dispositivi di terze parti, è cunsiderate infurmazioni dettagliate nantu à elli.

    Se a distribuzione di a Wi-Fi ùn sarà più necessaria, aduprà u pulsante "Stop Hotspot" in a sezione principale "Impostazione".

Per saperne di più: Prugrammi per distribuisce Wi-Fi da un laptop

Conclusione

Allora avete amparatu circa i metudi di base di distribuzione di Wi-Fi da un laptop, chì si distinguenu per a so simplicità di esecuzione. Grazie à stu, ancu i prufessori più inesperti puderanu implementarli.