Un di l'errori più cumuni in computer è urdinatori cù Windows 10 hè una schermata blu cù u missaghju "u vostru PC hà un prublema è deve esse ripartitu" cù un codu di stop (errore) PROCESSU CRITICA hè scurdatu - dopu un'errore, u computer riparte in genere, è allora a seconda di e circostanze specifiche, sia l'apparenza di a stessa finestra cù un errore o u funziunamentu normale di u sistema ancu prima di l'errore succede di novu.
Questa guida descrive in dettaglio ciò chì pò esse a causa di u prublema è cume si risolve l'errore CRITICAL PROCESS DIED in Windows 10 (l'errore pò apparse ancu CRITICAL_PROCESS_DIED in una schermata blu in Windows 10 versioni fino à 1703).
Cause di l'errore
A maggior parte di i casi, L'errori di CRITICAL PROCESS DIED sò causati da i driver di dispositivi, in casu chì Windows 10 utilizza i driver di Update Center è richiede i piloti originali di u fabbricante, è ancu altri prugrammi di travagliu errati.
Ci sò ancu altre opzioni - per esempiu, a schermata blu CRITICAL_PROCESS_DIED pò esse trovata dopu in esecuzione di prugrammi per pulisce i file inutili è u registru di Windows, s'ellu ci hè prugrami dannosi nantu à u computer è se i file di sistema OS sò danneggiati.
Cume Cumandà Errore CRITICAL_PROCESS_DIED
In casu chì ricevi un messaghju d'errore immediatamente quandu accendi u computer o quandu avete entratu in Windows 10, prima andate in modalità sicura. Questu pò esse fattu in diversi modi, ancu quandu u sistema ùn scarica micca, per più infurmazioni, veda l'istruzzioni in Modu Tuttu Windows 10. Pare ancu cù l'arrestu pulitu Windows 10 aiuta temporaneamente a sbarazzà di l'errore CRITICAL PROCESS DIED è prene misure per eliminà completamente.
Si risolve se pudete entrà Windows 10 in modu normale o sicuru
Prima di tutti, guarderemo modi chì ponu aiutà in situazione in cui accede à Windows hè pussibule. Aghju chjama di cuminciare à vede i rigali di memoria salvati criati automaticamente da u sistema durante i fallimenti critichi (purtroppu, micca sempre, à volte a creazione automatica di rigali di memoria hè disabilitata. Vede cumu abilità a creazione di rigali di memoria durante i fallimenti).
Per analisi, hè praticosa di aduprà u prugramma BlueScreenView gratuito, chì hè dispunibule da scaricà nantu à a pagina dell'asviluppatore //www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html (i link di download si trovanu in fondo à a pagina).
In una versione molto simplificata per l'usini principianti, l'analisi pò esse cumpressa:
- Lancia BlueScreenView
- Sfogliate i file .sys (sò di solitu necessarie, ancu se hal.dll è ntoskrnl.exe si trovanu in a lista), chì si presentanu in cima à a tavula in u pannellu inferiore di u prugramma cù una seconda colonna non vuota "Address In Stack".
- Aduprendu a ricerca in Internet, scopri ciò chì hè u .sys file è chì tipu di driver li rapprisenta.
Nota: Pudete ancu provà à utilizà u prugramma libru WhoCrashed, chì pò dì u nome esattu di u driver chì ha causatu l'errore.
Se i passi 1-3 avevanu avutu successu, allora quellu chì si resta hè di risolve u prublema cù u driver identificatu, di solitu una di e scelte seguenti:
- Scaricate u schedariu driver da u situ ufficiale di u custruatore di u laptop o a scheda madre (per PC) è installatu.
- Rilanciate u cunduttore se hè statu recentemente aggiornatu (in u manager di dispositivi, fate un clic destro nantu à u dispositiu - "Proprietà" - a scheda "Driver" - pulsante "Rimbultà").
- Disattivà un dispositivo in u Manager di Dispositivi, s'ellu ùn hè micca criticu di travaglià.
Metodi di riparazione supplementari chì ponu aiutà in stu scenario:
- L'installazione manuale di tutti i piloti ufficiali (impurtante: certi utilizatori pensanu erroneamente chì sì u manager di dispositivi segna chì u driver ùn necessite micca esse aggiornatu è chì u dispositiu funziona bè, allora tuttu hè bè. Tuttu ùn hè u casu : Per esempio, i driver audio Realtek ùn sò micca scaricati da Realtek, ma da u situ di u custruinu di a scheda madre per u vostru mudellu o da u situ di u fabbricante di laptop (sì avete un laptop).
- L'utilizazione di i punti di recuperu, s'ellu hè dispunibule è se l'errore ùn hà micca statu fattu di recente. Vede i punti di recuperu di Windows 10.
- Scansione u vostru computer per malware (ancu se avete un bon antivirus), per esempio, aduprendu AdwCleaner o altri strumenti di rimozione di malware.
- Verificate l'integrità di i file di sistema Windows 10.
Cume riparà l'errore CRITICAL PROCESS DIED se Windows 10 ùn hà principiu
Una opzione più complicata hè quandu a schermata blu cù un errore vene ancu prima di entrà in Windows 10 senza a capacità di lanciare opzioni speciali di avvicinamentu è modalità sicura (s'ellu ci hè una sì una opportunità, pudete aduprà i metodi di soluzione precedenti in modalità sicura).
Nota: Se dopu avè parechje scariche senza successu avete un menu d'ambiente di ripruduzione, allora ùn avete micca bisognu à creà una unità flash USB o un discu di avvicinamentu, cumu descrittu quì sottu. Pudete aduprà l'utili di recuperu da u menu, cum'è u sistema ripisatu in a sezione Opzioni avanzate.
Quì avete bisognu di creà una unità USB flash aviabile cù Windows 10 (o discu di recuperu) nantu à un altru computer (a larghezza di u sistema annantu à u discu deve cunnosce u larghezza di bit di u sistema installatu nantu à u computer di prublemi) è l'inizieru da ellu, per esempiu, aduprendu u Menu Boot. Poi, a prucedura sarà cum'è seguita (un esempiu di scarica da u litu di l'installazione):
- A prima schermata di u installatore, cliccate nantu à "Avanti", è in a seconda, sinistra in basso - "Ripristina sistema".
- In u menu "Selezzi azione" chì vene, andate in "Risoluzione di i problemi" (pò esse chjamatu "Impostazioni avanzate").
- Se dispunibule, pruvate à sfruttà i punti di riparazione di u sistema (Ripristina sistema).
- Sì ùn sò micca dispunibili, pruvate à l'apertura di a linea di cume è verificate l'integrità di i file di sistema aduprendu sfc / scannow (Cumu fà da l'ambiente di recuperu, vedi i dettagli in l'articolo Cumu verificate l'integrità di i file di sistema di Windows 10).
Ulteriori soluzioni à u prublema
Se da u mumentu presente nisunu metodi ùn aiutanu à correggere l'errore, à mezu à l'utri rimanenti:
- Ripristinare Windows 10 (pudete salvà i dati). Se l'errore pò esse presentatu dopu cunnessu, u reset pò esse fattu cliccendu nantu à u pulsante di accumudamentu mostratu in a schermata di bloccaggio, allora tenendu Shift - Ripartere. U menu d'ambiente di recuperu apri, seleziona "Risoluzione di i problemi" - "Riprova u computer in u so statu uriginale." Opzioni supplementari - Cumu ripresentà Windows 10 o reinstallà automaticamente u sistema operativo.
- Se u prublema si faci dopu aduprendu i prugrammi per pulì u registru o simile, prova à ripristinà u registro di Windows 10.
In mancanza di una soluzione, possu solo cunsigliu à pruvà à ricordà ciò chì precede l'occorrenza di un errore, a identificà i mudelli è pruvate à in qualche modo annullà e azzioni chì portanu à u prublema, è sì ùn hè micca pussibile - reinstallà u sistema. Quì pò aiutà istruzioni Installate Windows 10 da un drive flash.