File Managers for Ubuntu

U travagliu cù i file in u sistema operativu di Ubuntu hè effettuatu per mezu di u manager currente. Tutte e distribuzioni sviluppate nantu à u kernel Linux permettenu à l'utente di modificà l'aspettu di l'OS in tutti i modi possibili carcendu e cunsure differenti. Hè impurtante à sceglie l'opzione adatta per rende l'interazione cù l'oggetti cumunale cum'è possibile. Dopu, discutemu i migliori manager di file per Ubuntu, parramu nantu à i so punti di forza e debule, è furnite cumunicazioni per l'installazione.

Nautilus

Nautilus hè installatu per difettu in Ubuntu, perciò mi piacerebbe cominciare cun primu. Questu manager hè statu disignatu cù u focu nantu à l'utenti noviti, a navigazione in essa hè abbastanza pratiziale, u pannellu cù tutte e sezioni hè a sinistra, induve e scorci rapide di u lancio sò aghjunti. Mi piacerebbe marcà u sustegnu di parechji tabulazioni, cambianendu da a parte chì si faci da u pannellu superiore. Nautilus hè capace di travaglià in modu di previsione, riguarda testu, immagini, sonu è video.

In più, l'usu hè dispunibule ogni cambiamentu di l'interfaccia - aghjuntu segnalibri, emblemi, commenti, impostazione di sfondi per Windows e script di l'utente individuale. Da i navigatori web, questu manager hà presu a funzione di stà u storicu di navigazione di i cartulari è di l'oggetti individuali. È impurtante notà chì Nautilus traccia i cambiamenti in i file immediatamente dopu ch'elli sò stati fatti senza a necessità di aghjurnà a schermata, chì si trova in l'altri coppi.

Krusader

Krusader, à l'incuntrà di Nautilus, hà già un aspettu più cumpletu da a messa in opera di dui pannelli. Suppone una funzionalità avanzata per travaglià cù diversi tipi di archivi, sincronizza i cartelli, ti permette di travaglià cù i sistemi di schedari montati è l'FTP. In più, Krusader hà un bon script di ricerca, un visualizzatore di testi è un editor di testu, hè pussibule di definisce tasti di rappurtamentu è confrontà i schedari per cuntenutu.

In ogni tab aperta, a modalità di visualizazione hè configurata separatamente, pè pudè personalizà l'ambiente di travagliu per voi individualmente. Ogni pannellu supporta l'imbecchiatura simultanea di parechji cartulari subitu. Ùn ti cunsigliemu ancu di fà curà u pannellu sottu, induve i lochi principali sò situati, è ancu segnati i tasti cumuni di u lancia. L'installazione di Krusader hè fatta in modu standard "Terminal" da intrà u cumandamentusudo apt-get install krusader.

Cummandi di mezzanotte

In a nostra lista d'ogni ghjornu ci vole à cunsultà definitivamente u gestore di file cù un'interfaccia di testu. Una tale soluzione sarà più utile quandu ùn hè pussibile lanciare a shell grafica o avete bisognu di travaglià cù a console o vari emulatori. "Terminal". Un di i principali vantaggi di Midnight Commander hè cunsideratu cum'è un editor di testu integratu cun evidenziazione di a sintassi, è un menu d'utenti persunalizatu chì hè lanciatu da una chjave standard. F2.

Se fate attenzione à u screenshot di sopra, vedete chì Midnight Commander travaglia cù dui pannelli chì mostranu u cuntenutu di e cartelle. À u primu postu hè u directory attuale. U navigazione da e cartelle è di lanciare fascette hè solu usabile cù i tasti di a tastiera. Questu gestore di file hè installatu da u comandosudo apt-get install mc, è scorri trà a console, digitendumc.

Konqueror

Konqueror hè u componente primu di l'interfaccia GUI di KDE, serve cumu browser è gestore di file. Ora, st'attrezzione hè spartita in duie applicazioni differenti. U gestore ti permette di gestisce file è cartulari per a presentazione di icone, è trascina, copia è eliminà hè fattu cum'è solitu. U manager in questione hè cumplettamente trasparente, ti permette di travaglià cù archivi, servitori FTP, risorse SMB (Windows) è dischi ottichi.

In più, ci hè una vista divisa di parechji tabulazioni, chì ti permettenu di interagisce cù dui o più cartulari in una volta. Un pannellu terminale hè statu aghjuntu per un accessu rapidu à a console, è ci hè ancu un attrezzu per rinominà un file di massa. U svantaghju hè a mancanza di risparmiazione automatica quandu cambia l'apparenza di tabulatura individuale. Installate Konqueror in a console usando u comandosudo apt-get install konqueror.

Delfino

Dolphin hè un altru prughjettu creatu da a cumunità di KDE chì hè cunnisciutu da una larga gamma di utenti da a so shell unica di desktop. Questu gestore di file hè un pocu cum'è quellu discuvi supra, ma hà alcune caratteristiche speciali. L'aspettu miglioratu aghjà immediatamente l'ochju, ma sicondu u standard solu un pannellu si apri, u secondu deve esse creatu cù e mani. Avete l'occasione di vede i prugrammi prima di l'apertura, regiate u modalità di vista (vedi da icone, parti o colonne). Merite di menziona a barra di navigazione in cima - permette di navigà in cartulari abbastanza cunfortabile.

Ci hè un supportu per più tabulazioni, ma dopu à chjude a finestra di salvataggio ùn accade micca, dunque avete da ripartisce torna torna à a prossima volta chì acceda a Dolphin. Pannelli integrati è supplementari - informazioni nantu à i directory, oggetti è a console. L'installazione di l'ambiente consideratu hè ancu fattu cù una sola linea, è pari à quessu:sudo apt-get install dolphin.

Dopu comandante

Double Commander è un pocu cum'è u mischinu di Midnight Commander cù Krusader, ma ùn hè micca basatu nantu à KDE, chì pò esse un fattore decisivu quandu sceglie un manager per utrazi specifici. A ragione hè chì e applicazioni sviluppate per KDE aghjunghinu un numeru quantu di add-ons di terze parti quandu sò installati in Gnome, è questu ùn serve micca sempre à l'utenti avanzati. In Double Commander, a libreria di elementi di GUI GTK + hè presa per a basa. Questu manager supporta Unicode (standard di codifica di carattere), hà un strumentu per ottimizzà i directory, a messa in u file di massa, un editor di testu integratu è una utilità per interagisce cù archivi.

Prisentazione di interazioni di supportu è di rete, cume FTP o Samba. L'interfaccia hè divisa in dui pannelli, chì miglioranu l'usabilità. Cume à aghjunghje u Double Commander à Ubuntu, accade in l'entrata in modu sequenziale di trè cumanduli diversi è carici di librerie cù i repositori di l'utenti:

sudo add-apt-repository ppa: alexx2000 / doublecmd
sudo apt-get update
sudo apt-get install doublecmd-gtk
.

XFE

I sviluppatori di u gestore di file XFE dicenu ch'ella abbia consumatu assai più risorse rispetto à i so concorrenti, puru da una configurazione abbastanza flessibile è una funzionalità stretta. Pudete ajustà manualmente u schema di culore, a sostituzione di l'iconi è aduprà i temi incrudenti. Trà e trascinatura di i schedari hè supportatu, tuttavia per a so apertura diretta hè necessaria una cunfigurazione addizionale, chì causa difficoltà per l'utenti inesperti.

In una di l'ultime versioni di XFE, a traduzzione russa hè stata migliorata, a capacità di adeguà a barra di scorrimentu in dimensione hè stata aghjunta, è i cumandi di montagiu è di smuntaru personalizabili sò stati ottimizzati da una finestra di dialogo. Comu pudete vede, XFE hè in costante evoluzione - errori sò riparati è assai novu cose sò aghjunte. Infine, lascemu u comando per installà questu gestore di file da u repository ufficiale:sudo apt-get install xfe.

Dopu avè scaricatu u novu gestore di file, pudete l'imposta cumu attivu cambendu i file di sistema, dopu aprirli in i cumandamenti:

sudo nano /usr/share/applications/nautilus-home.desktop
sudo nano /usr/share/applications/nautilus-computer.desktop

Sostituite e linee quì TryExec = nautilus è Exec = nautilus onTryExec = manager_nameèExec = nome di u manager. Segui li stessi passi in u schedariu/usr/share/applications/nautilus-folder-handler.desktoppè eseghje u passatusudo nano. Ci sò i cambiamenti simu questu:TryExec = manager_nameèExec = Nome di u Gestore% U

Ora avete amparatu micca solu cù i managhi principali di i file, ma ancu cù a procedura per installarli in u sistema operativu di Ubuntu. Dunque, si deve tene cunnosce chì, qualchì volta, i repository ufficiali ùn sò più dispunibili, hà da cumparà una notificazione rispettiva in a console. Per risolve, seguite l'instrumentu mostratu o vai à a pagina principale di u manager di u situ per imparà nantu à e pussibule.