Configurazione di D-Link DIR-300 B6 Beeline

Aghju chjoveru aduprà e istruzioni novu e più aggiornate per cambià u firmware è installà u router per travaglià senza distinazioni cù u fornitore di Beeline

Andà à

Vede ancu: configurazione di u router DIR-300 video

Dunque, oghje ti diceraghju cumu di configurà u D-Link DIR-300 rev. B6 à travaglià cù u fornitore di Internet Beeline. Aghju aghju scrittu istruzioni per a configurazione di router WiFi D-Link, chì, in generale, sò adatti per a maiò parte di i fornitori di accessu ad Internet, ma un'analisi cursuale mi hà fattu avè un apprucimentu diversu da scrive istruzzioni per a configurazione di un router - aghju u principiu: un router - Un firmware - un fornitore.

1. Connettu u nostru router

D-Link DIR-300 NRU Porti di router Wi-Fi

I suppone chì avete già rimpicciutu u NIR N 150 DIR 300 da u pacchettu. Cunnessu u cavu di rete Beeline (chjamatu per primu cunnessu à u connettore di a scheda di rete di u computer o chì l'installatori anu appena fattu) per u portu in u fondu di u dispositiu, etichettatu "internet" - avè generalmente un bordu grigiu. Aduprendu u cavu furnitu cù u router, li connettemu à u computer - una estremità di u slot per una scheda di rete di l'urdinatore è l'altra estremità à qualsiasi di e quattru porti LAN di u vostru router D-Link. Cunnessu l'adattatore di tensione, accende u router in a rete.

2. Impostate e cunnessioni Beeline PPTP o L2TP per D-Link DIR-300 NRU B6

2.1 Prima di tutti, per evità ulteriore smarguimentu nantu à u "perchè u router ùn funziona micca", hè consigliabile assicurà chì l'impostazioni per a cunnessione à l'à u zona ùn specificanu micca l'indirizzu IP staticu è l'indirizzi di server DNS. Per fà quessa, in Windows XP, andate à Start -> Pannello di controllo -> Connessioni di Rete; in Windows 7 - Start -> Pannello di controllo -> Rete è Centro di Spartizione -> A sinistra, selezziunate "Impostazioni di l'adattatore". Inoltre, u listessu per i dui sistemi operativi - cliccate à dirittu nantu à a cunnessione attiva nantu à a rete locale, cliccate nantu à "proprietà" è verificate e proprietà di u protocollo IPv4, anu simu:

Proprietà IPv4 (cliccate per allargà)

2.2 Se tuttu hè esattamente cum'è in figura, allora andate direttamente à l'amministrazione di u nostru router. Per fà quessa, lanciate un navigatore Internet (u prugramma cù u quale si naviga in e pagine Internet) è in u tippu di barra di indirizzu: 192.168.0.1, premete Invescia. Duvete andà à a pagina cun a richiesta di login è password, in a parte superiore di u modulu per entrà questi dati hè ancu a versione di u firmware di u vostru router - questu hè l'istruzione per DIR-300NRU rev.B6 per travaglià cù u fornitore Beeline.

Richiesta login è password password DIR-300NRU

In ambeddi i campi entremu: admin (Quessi sò i login standard è a password per questo router WiFi, sò indicati nantu à u sticker in u so latu inferiore. S'è per una ragione ùn si adattanu, pudete provà e password 1234, passà è un campo di password vuota. Se ciò ùn hè micca bè, allora forse In quant'anni, ripresenta u router à l'impostazioni di a fabbrica, per fà quì, teni premutu u pulsante RESET nantu à u pannello posteriore di DIR-300 per 5-10 secondi, rilassi è aspettà un minutu per chì u dispositiu riavvi. andate à 192.168.0.1 è inserite u login standard è a parola d'accessu).

2.3 Se tuttu si hè fattu correttamente, allora avemu da vede a pagina successiva:

Schermata iniziale di configurazione (cliccate se volete ingrandire)

In sta schermata, selezziunate "configurà manualmente". E andemu à a prossima pagina di configurazione DIR-300NRU rev.B6:

Averè l'impostazione (clicca per ingrandire)

In cima, seleziona la scheda "Rete" è vede u seguitu:

Connessioni Wi-Fi router

Per piacè cliccate nant'à "Add" e andate in una di e fasi principali:

Configurate WAN per Beeline (cliccate pè vede a dimensione completa)

In sta finestra, devi selezzià u tipu di cunnessione WAN. Due tipi sò dispunibuli per u fornitore di Internet Beeline: PPTP + IP dinamicu, L2TP + IP dinamicu. Pudete sceglie qualsiasi. UPD: no. micca qualchì, in alcune cità solu u L2TP funziona Ùn ci hè nisuna differenza fundamentale trà elli. Tuttavia, i cunfusioni saranu diversi: per a PPTP l'indirizzu di u servitore VPN sarà vpn.internet.beeline.ru (cum'è in figura), per L2TP - tp.internet.beeline.ru. Immettite in i campi adatti u username è password cunviatu da Beeline per accede à Internet, è cunfirmazione di a password. Verificate e caselle "cunnessi automaticamente" è "Mantene Alive". I parametri rimanenti ùn anu micca bisognu à cambià. Cliccate "Salva".

Salvà una nova cunnessione

Ancu una volta, cliccate "salvate", dopu chì a cunnessione si sparghje automaticamente è, andendu à a tabulazione wifi di u statu di u router, avemu da vede l'immagine successiva:

Tutte e cunnessioni sò attive.

Se avete tuttu cum'è in imagine, allora l'accessu à Internet deve esse dispunibule. S'ellu ci vole, per quelli chì primu si scontranu in un router Wi-Fi - quandu usanu, ùn avete più bisognu di aduprà alcuna cunnessione (Beeline, cunnessione VPN) nantu à u vostru computer, u router hè impegnatu in a cunnessione.

3. Impostate una rete WiFi senza fili

Vai à la scheda Wi-Fi è vede:

Impostazioni SSID

Eccu quì, ponemu u nomu di u access point (SSID). Pò esse qualcosa à a vostra discrezione. Pudete ancu ponu altri parametri, ma in a maggior parte di i casi a cunfigurazione predefinita hè adatta. Dopu avemu stabilitu u SSID è cliccà "Cambia", andate in la scheda "Impostazioni di sicurezza".

Impostazioni di sicurezza Wi-Fi

Sceglite a modalità di autenticazione WPA2-PSK (ottimale se a vostra missione ùn hè micca di permettere à i vostri vicini di aduprà Internet, ma vole ancu una password relativamente breve è memorabile) è inserite una password di almenu 8 caratteri chì avete bisognu aduprà quandu cunnessi computer è dispositivi mobili in una rete wireless. Salvà e impostazioni.

Hè fattu. Pudete cunnessu à u puntu d'accessu creatu da qualchì avale di i vostri dispositivi atta da Wi-Fi è aduprà Internet. UPD: s'ellu ùn funziona micca, prova a cambià l'indirizzu LAN di u router à 192.168.1.1 in l'impostazioni - network - LAN

Se avete tutte e dumande in quantu à a configurazione di u vostru router wireless (router) - pudete dumandà li in i commenti.