Top 20 ghjochi Dandy chì pudete oghji ghjucà in u vostru computer

Ora u prefissu Dendy hè una rarità è hè quasi mai adupratu cum'è mezu di intrattenimentu. Solu a mitica serie di videogiochi, a trama di cui voglu mette di novu, restò in a mo memoria. Per questi scopi, emulatori speciali in PC sò stati sviluppati chì supportanu ghjochi dandy. Top 20 di elli sò popolari micca solu in a generazione di Dendy, ma dinò tra i ghjovani.

U cuntenutu

  • Super mario
  • Pac-man
  • Combattimentu mortale 4
  • Battletoads
  • Circus charlie
  • Battaglia di cità
  • Chip 'n Dale Rescue Rangers di Disney
  • Contra
  • Excitebike
  • Teenage Mutant Ninja Turtles
  • Tetris
  • Prince of Persia
  • Spider-Man - Return of the Sinister Six
  • Bomberman
  • Alladin 4
  • Lode runner
  • Felix u gattu
  • Avventure Tinny toon
  • Double Dragon 2 - The Revenge
  • Galaxian

Super mario

U ghjocu più vendutu in a storia hè prubabilmente cunnisciutu per tutti da a zitiddina. U so scopu hè di viaghjà à traversu u Regnu Funghjulu per salvà a principessa catturata.

Attraversu u modu, i lettori raccuneranu bonus è monete, cume cum'è di superà l'ostaculi in forma di soldati.

-

Pac-man

Arcade in cui u lettore hè impurtatu à manghjà tutti i punti in u labirintu, cunducendu Pacman. Attenzione à i fantasmi è allora pudete purtà u vostru eroe in nuovi livelli eccitanti.

-

Combattimentu mortale 4

Game in u genere di ghjocu di lotta. In questu, i rivali luttanu tra elli, scegliante unu di i 15 caratteri.

-

Vede ancu una selezzione di i ghjochi migliori in Steam chì pudete ghjucà gratuitamente:

Battletoads

Videogame in u genere di azzione, chì hè dispunibule di un giocatore è di a modalità multiplayer. Per ghjunghje à esse combattenti di grippi. Accompagnanu a principessa Angélica nantu à u so pianeta indigene, prutennendu da i detractors, participanu sempre à e corse o à l'arrampicata.

-

Circus charlie

Piattaforma, induve avete agisce cum'è artista circente Charlie è esegui vari numeri. In tuttu, u ghjocu hà sei livelli chì sò assai addictive in u so cuntenutu.

-

Battaglia di cità

Tuttu u cunnosce u nomu non ufficiali di stu ghjocu - "Tanchiki". L'utente, cuntrullà u so seru, deve distruggere 20 unità di veiculi blindati nemici. In tuttu, l'arcata hà 35 livelli principali. Modu multiplayer dispunibule.

-

In u nostru materiale di seguitu, i 5 primi ghjochi più venduti per SP4 sò presentati:

Chip 'n Dale Rescue Rangers di Disney

Video ghjocu, sviluppatu basatu annantu à a stessa serie di vignette. I salvatari di Chipmunk tentanu à truvà un gattinu raptu è si implicanu in intrighji intricati.

À a fine di ogni livellu, i caratteri luttanu cù u capu, è à a fine di u ghjocu sò fatti cun una lotta cù u Fat Cat stessa.

-

Contra

In stu ghjocu di ghjarcu vi duverete andà solu o cun partner per andà in a giungla per distrughjar ogni novu. In u prucessu di passà i livelli, i cummattenti ponu cambià e so armi, ciò chì faciliterà l'implementazione di u compitu.

-

Excitebike

Arcade motocross cù vista laterale. In questu, u lettore controlla a motocicletta, aduprendu tassi diversi è evitendu collisioni. U ghjocu hà un editore incorporatu cù chì pudete creà u vostru propriu brani.

-

Teenage Mutant Ninja Turtles

In stu ghjocu, e turtles ninja anu da lottà cù parechji avversari per uttene un sughjettu di u rigalu. L'arcata prevede sette scene differenti, à a fine di ognunu chì avete da scunfighja u capu finale. Modu dispunibile per dui lettori.

-

Tetris

Un puzzle sviluppatu nantu à l'usu di forme geometriche. U compitu di u lettore hè di riempe e righe orizzontali, per combinazioni di successu cù chì i punti sò attribuiti.

-

Prince of Persia

U ghjocu hè un platformer. U lettore assume u rolu di u Principe. Devi fughjera da a prigione è salvà a principessa. Hè esattamente 60 minuti per fà quellu.

-

Leghje ancu u materiale nantu à cum'è cunnessu i vecchie console di ghjocu cun un computer:

Spider-Man - Return of the Sinister Six

Un ghjocu video in chì u lettore controlla Spider-Man. Pudete scaldà e pareti, tuccà cù a vostra manu, spara cù ragnateli per guidà u vostru personaghju à traversu sei livelli difficili.

-

Bomberman

Labirintu Arcade cù elementi di puzzle. U lettore hà u cuntrollu di u Bomberman Bianco, chì pò piantà bombe. U scopu di u ghjocu hè di truvà una porta nascosta dietro unu di i muri destruttibili chì portanu à u prossimu livello.

-

Alladin 4

Avventura favulosa, induve u lettore averà a pussibule di cuntrullà l'eroe di unu di i vittura più famosi di Disney. U personaghju si prutegheghja cù una sciabola è lanciendu mele cù i so nimici. U scopu hè di salvà a principessa rapita.

-

Lode runner

Cuntrollu di a piattaforma in cui hè effettuatu da un omu U so compitu hè di raccattà tuttu l'oru, evitendu cum'è una riunione cù i robot. In tuttu, u ghjocu hà 150 livelli chì richiedenu un approcciu sofisticatu à ognunu di elli.

-

Felix u gattu

Un videocassu di un lettore, in cui Cat Felix sarà gestitu. U complottu di u ghjocu hè custruitu intornu à u rapinamentu di u protagonista amatissimu è riparhjanu à u rifugiu.

Felix ncuntra parechji nimici in nove mondi è combatti cù i capi à a fine di ogni livellu.

-

Avventure Tinny toon

Da u visu di u coniglio Buster Bunny, u lettore hè dumandatu di salvà a so amica, rapita da un omu malvagenti. L'arcata ci hà sei zoni di ghjocu, ciascuna chì cuntene trè livelli.

-

Double Dragon 2 - The Revenge

U ghjocu in u melee di u protagonista davanti à un numeru numeru di nemici. L'utente hà da sceglie un caratteru unicu è gestisce per u passu di i livelli lineari. Hè permessu aduprà cose estranee in a battaglia: bastoni, pistole, bit è sì.

-

Galaxian

In questu sparatutto, u lettore hè gestitu per cuntrullà a navicula spaziale è sparava à i nemichi chì si presentanu in diverse zone di u schermu. Dopu chì l'utente vinci una onda di alieni spaziali, in u prossimu schermu si cambia in un novu, più cumpletu è imprevedibile.

-

Se avete vendutu u prefissu Dendy o chì hà avutu guai, allora ci hè ancu a furtuna di sguillà in u mondu di ghjochi stupendi cun un computer cunduttu. Invece di un joystick, una tastiera regula hè adatta, chì ùn influenza micca u jocu in alcun modu.