U discu carica di u 100 per centu in Windows 10

Un di i prublemi trovati in Windows 10 pari à più cumunale chè in versioni precedenti di u sistema operativo - u carregamentu di u discu hè di u 100% in u cunsigliu di e attività è, per quessa, freni di sistema apprezzabili. Più spessu, questi sò solu l'errori di u sistema o di i piloti, è micca u travagliu di qualcosa di maliziu, ma altre opzioni sò ancu pussibule.

Questu tutorial spiega in dettaglio perchè una unità di discu duru (HDD o SSD) in Windows 10 pò esse caricata 100 per centu è ciò chì à fà in stu casu per risolve u prublema.

Nota: anzi alcuni di i metudi pruposti (in particulare, u metudu cù l'editor di u registru) ponu mette in prublema cù u lance di u sistema per mancanza di attenzione o semplicemente un set di circustanze, cunsiderate questu è fate se sì pronto per un tale risultati.

Driver di Dischi

Malgradu u fattu chì questu articulu hè relativamente raramente a causa di a carica nantu à l'HDD in Windows 10, mi cunsigliu di cumincià cù u, soprattuttu se ùn sò micca un utente experimentatu. Verificate se u prugramma installatu è in esecuzione (forse in autolad) hè a causa di ciò chì accade.

Per fà ciò, pudete fà u seguitu

  1. Aprite Task Manager (pudete fà quissa pè cliccà à dirittu nantu à u menu di avvicinamentu selezziunà l'elemento pertinente in u menù contestuale). Se in u fondu di u manager di e attività vi vedu u bottinu "Dettagli", cliccate nant'à.
  2. Sceglite i prucessi in a colonna "Disk" cliccando nantu à u so titulu.

Per piacè fate attenzione, è micca alcuni di i vostri prugrammi installati causanu un carru in u discu (cioè hè u primu in a lista). Questu pò esse qualsiasi antivirus chì esegue una scansione automatica, un client torrent, o semplicemente un malfuninu di u software. S'ellu hè u casu, vale a pena allentà stu prugramma da autolad, forse reinizendu, cioè cercendu un prublema cù u carregatu di discu micca in u sistema, ma in un software di terze parti.

Inoltre, un discu pò esse caricatu à 100% da un serviziu Windows 10 chì scorre da svchost.exe. Se vedi chì stu prucessu sta causendu a carica, vi prupone di guardà l'articolo nantu à svchost.exe caricà u processore - furnisce informazioni nantu à cumu utilizà Process Explorer per scopre chì servizii esistenu in una specifica istanza svchost causante di u caricu.

Driver di AHCI dannosi

Pochi di l'utenti chì installanu Windows 10 eseguenu qualchì azzione cù i driver di dischi SATA AHCI - a maiò parte di i in Gestore di dispositivi sottu à a sezione "Controller IDE ATA / ATAPI" hè "Controller Standard SATA AHCI". È di solitu ùn dighjà micca i prublemi.

Tuttavia, se ùn si vede micca un raghjuntu apparente nantu à u discu, avete da aggiornà questu driver à quellu fornitu da u fabbricante di a vostra scheda madre (se avete un PC) o un portatile Versioni di Windows).

Cumu aghjurnà:

  1. Andate à u manager di dispositivi Windows 10 (cliccate à dirittu nantu à u start - manager di dispositivi) è scopri se avete veramente u "controller SATA AHCI Standard" installatu.
  2. In se sì, truvà a sezione di download di driver in u situ ufficiale di u custruatore di a vostra scheda madre o di u vostru laptop. Truvà u driver AHCI, SATA (RAID) o Intel RST (Rapid Storage Technology) è scarica u (in u screenshot sottu un esempiu di tali driver).
  3. U driver si pò presentà cum'è un installer (allora ghjustu scorrerali), o cum'è un zip-archive cù un set di file di driver. In u secondu casu, scompattate l'archiu è fate i passi chì seguite.
  4. In Manager di Dispositivi, fate un clic destro nantu à u Controller Standard SATA AHCI è cliccate "Aggiorna i Driver".
  5. Selezziunà "Cercà i driver in stu computer", specificà a cartella cun i file di driver è cliccate "Avanti".
  6. Se tuttu va bè, vedete un missaghju chì u lugiziale per questu dispositivu hè statu messu à ghjornu cun successu.

Quandu l'installazione hè cumpleta, ripartite u computer è verificà se u prublema persiste cun a carica di u HDD o di u SSD.

Se ùn pudete truvà u cunditore ufficiale AHCI o ùn hè micca installatu

Questu metudu pò fissà un caricu di u discu 100% in Windows 10 solu quandu tu usassi u driver SATA AHCI standard, è u file storahci.sys hè listatu in l'infurmazioni di i file di driver in u gestore di dispositivi (vedi screenshot sottu).

U metudu funziona in casi chì i carichi di discu visualizzati sò causati da u fattu chì l'attrezzatura ùn supporti micca a tecnologia MSI (Message Signaled Interrupt), chì hè attivata per difettu in u driver standard. Questu hè un casu abbastanza cumune.

Se sì, seguite sti passi:

  1. In e pruprietà di u cuntrolluere SATA, aprite a tabulazione Dettagli, selezziunà a proprietà di "Chjama à l'installazione di dispositivi". Ùn fermate micca sta finestra.
  2. Start l'editor di registru (premete i tasti Win + R, inserisci regedit è preme Invescia).
  3. In u editore di u registru, andate in a sezione (cartulari à manca) HKEY_LOCAL_MACHINE System CurrentControlSet Enum Path_to_controller_SATA_from_window_in point11 Subdivision_to_small_account Parametri di u dispositivu Gestione di l'interruzione
  4. Fate un dopu cliccate nantu à u valore MSIS hè supportata à a parte destra di l'editor di u registru è metti a 0.

Una volta finitu, chjappate u editor di registro è ripartite u computer, è dopu verificà se u prublema hè statu riparatu.

Modi supplementari per riparà a carica nantu à HDD o SSD in Windows 10

Ci hè modi supplementari semplici chì ponu riparà u carregamentu nantu à u discu in casu d'errori di e funzioni standard di Windows 10. Se a metà di sopra ùn aiutava, pruvate troppu.

  • Andate à Paramai - Sistema - Notifiche è azzioni è disattivà "Truvà consigli, trucchi è raccomandazioni à l'usu di Windows".
  • Run u prompt di comando cum'è amministratore è inserisci u comando wpr -cancel
  • Disattivà i servizii di Windows Search è Cumu fà ciò, vede chì Servizii ponu esse disattivati ​​in Windows 10.
  • In Esploratore, in e pruprietà di u discu nantu à a tabulazione Generale, selezziunate u serviziu "Permette l'indicizzazione di u cuntenutu di i file di stu discu in più di e pruprietà di u schedariu."

A stu puntu, quì sò tutte e soluzioni chì possu offre per una situazione in cui u discu hè 100 per centu caghjatu. Sì nessunu di quelli sopra cagiunati aiuta, è, à u tempu, quessa ùn era micca u casu nantu à u listessu sistema, pò esse interessatu pruviste à resettà Windows 10.